Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 20:36 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

Ik ben niet negatief maar realist :)
Ach, laat ons lekker dromen ;)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Op zaterdag 08 juni 2002 19:02 schreef smallboy het volgende:

[..]

Perfect. De optie om zelf de sluitertijd te kunnen instellen is erg leuk. Je kunt dan een foto maken van bijv. iemand die in de lucht springt, en die is erg scherp. De kleuren zijn ook erg mooi. Ik heb op de auto stand zelden een wazige/slechte foto.

Batterijverbruik valt ook alles mee. Hoeveel foto's je precies kan maken weet ik niet (ligt aan LCD gebruik, flits gebruik enzo), maar in ieder geval doe je lang van 1 setje 1800 mAh NiMH batterijen.

Kortom: geld dubbel & dwars waard.
wat ik me eigenlijk wel een beetje afvraag, valt er te spelen met depth of view? scherpte /onscherpte. of is het toestel daar te beginner voor?

Human Bobby

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
op deze site

http://www.beat-it.nl hebben ze de a40 voor 383,18 euro
de precieze link http://www.beat-it.nl/cgi-bin/beatit.storefront/NL/product/2427056

is al goedkoper dan bij media markt of zo terwijl ze bij media markt de laagste prijs garantie hebben:p

probleem 1 is.
ze hebben het niet meer op voorraad.
probleem 2 is het is in apeldoorn niet echt naast de deur voor mij.

maar ga denk es een keer proberen bij lokale bcc of zo om te kijken of ik die cam voor deze prijs kan meekrijgen.

maar wacht nog wel ff op de mogelijke inkoop actie.
dan overwegen wat sneller en wat voordeliger is

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Vandaag niet echt tijd gehad om bij wat winkels langs te gaan, zal morgen wel eens wat mailen de deur uitdoen naar internetwinkels her en der.

Je zou toch denken dat het realistich moet zijn om bij een afname van 20 camera's (effe zonder de extra 128 MB CF heb ik het dan over) TEGELIJK een korting van 20% te bedingen. Stel, ze zijn los per stuk normaal 375 EUR, dan zou je ze dus voor 300 per stuk krijgen. Lijkt mij heel redelijk....

Ik zie dat er door verschillende GoTers spontaan initiatieven ontplooid worden: TOP! Hoe meer lijntjes er uit staan, hoe meer kans!

Ik blijft toch wel als GROOT struikelblok het geld bijeenkrijgen/inzamelen zien, het is niet echt vanzelfsprekend plusminus 350 EUR op de girorekening van een wildvreemde over te maken en dan maar erop vertrouwen dat alles goed gaat komen. Maar goed, da's een probleem voor later, eerst maar eens wat offertes binnenkrijgen.
Er is tenminste ACTIE! ;)

• Lev
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02-2018

Lev

Oldskool Tweaker

ik ben zeker geinteresseerd als het lukt een leuk prijsje te regelen..

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 09 juni 2002 03:15 schreef solitari het volgende:
Vandaag niet echt tijd gehad om bij wat winkels langs te gaan, zal morgen wel eens wat mailen de deur uitdoen naar internetwinkels her en der.

Je zou toch denken dat het realistich moet zijn om bij een afname van 20 camera's (effe zonder de extra 128 MB CF heb ik het dan over) TEGELIJK een korting van 20% te bedingen. Stel, ze zijn los per stuk normaal 375 EUR, dan zou je ze dus voor 300 per stuk krijgen. Lijkt mij heel redelijk....

Ik zie dat er door verschillende GoTers spontaan initiatieven ontplooid worden: TOP! Hoe meer lijntjes er uit staan, hoe meer kans!

Ik blijft toch wel als GROOT struikelblok het geld bijeenkrijgen/inzamelen zien, het is niet echt vanzelfsprekend plusminus 350 EUR op de girorekening van een wildvreemde over te maken en dan maar erop vertrouwen dat alles goed gaat komen. Maar goed, da's een probleem voor later, eerst maar eens wat offertes binnenkrijgen.
Er is tenminste ACTIE! ;)
Hehe da klinkt iig positief :D

Zouden inet bedrijven >20% winst maken op hun producten jah? Naja ik hoop het maar ;)

Hoe da straks met geld geregeld gaat worden zien we dan wel weer, ik denk dat als 19 gotters geld gaan storten dat alle gegevens van de persoon waar het naar toe gaat wel bekend moet zijn bij die mensen, en tja als het dan fout gaat is het wel 1:19 >:)

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Als ze heel goedkoop worden wil ik er misschien ook wel een :)

Maar is het geen idee om gewoon een standaard mailtje te maken, soort template, en die naar zoveel mogelijk webwinkels te sturen? Mailen is toch gratis en kost bijna geen tijd, als we daar de prijs voor 10/15/20 camera's vragen, kun je daar de goedkoopste winkel zo uitvissen.

你还记得吗 记忆的炎夏

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 21:42 schreef Justice het volgende:

[..]

wat ik me eigenlijk wel een beetje afvraag, valt er te spelen met depth of view? scherpte /onscherpte. of is het toestel daar te beginner voor?
ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, iemand?

• MaDLiVe
  • Laatst online: 20:24

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 08 juni 2002 19:15 schreef rob van den broek het volgende:

[..]

idd de kunst maar jullie wachten al zo lang, nix irritanter dan wachten. Zelfde met garantie, als dat ding nu gek gaat doen ben ik in 5 minuten bij Talens. Met die inkoopacties wordt dat een rompslomp en daar heb ik absoluut geen zin in.
Das is dus niet waar, Canon heeft als het goed is een service center en daar stuur je em naartoe, meestal sneller dan de shop waar je je spul vandaan haalt.

Ik ga straks misschien even langs mediamarkt maar dat hangt ervanaf of ik uitgerust ben :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Als de prijs goed is, doe ik ook wel mee. Maar als het ruim boven de 350,- uitkomt hoeft het niet ('k heb al 128MB CF). Oh jah, ik moet 'm wel voor 21 juni hebben... Gaat dat lukken?

Verwijderd

Allereerst: goed initiatief! Leuk om te zien dat er samen wordt gewerkt om een leuk prijsje te maken. *gets all misty-eyed* ;)

Maar goed, ik ben ook geïnteresseerd in de combi A40 + 128, ik hou dit topic in de gaten.

Oh ja, ik las dat het de bedoeling was om iemand te mailen als je interesse had, is al bekend wie de ontvanger wil zijn?

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Was toch al van plan om een A40 + 128 MB te gaan halen, dus lijkt mij ook wel wat zo'n bundel... :)

Zal dit topic zeker in de gaten houden *D

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:29

tweakerbee

dus..?

€ 350 voor de combi kun je bijna wel vergeten. Die camera's zullen ongeveer met een marge van 10% verkocht worden. Je kunt dus misschien met heel veel moeite de camera voor € 350 krijgen, maar daar komt dan nog steeds € 60 bij voor de CF kaart. :)

You can't have everything. Where would you put it?

• Gizz
  • Laatst online: 21:45

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Hier kost 128MB CF ongeveer $61. Het is van het merk Ridata en dat schijnt erg snel te zijn :)

Misschien kunnen we met hun een mooi prijsje afspreken?

Of was het de bedoeling dat het geheugen en de cams in dezelfde winkel worden gekocht :?

Je krijgt er trouwens een gratis pcmcia flash adapter bij :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:56

Bjorker

Cadillacs rule!

Als de prijs mee gaat vallen doe ik ook graag mee, maar eigenlijk het liefst voor alleen de kamera. Flashkaart van 128 mb heb ik al, en om er nou 2 te hebben is ook weer overdreven.
Maargoed als de actie echt alleen per combo kan, doe ik nog wel mee. Misschien dat iemand dan het kaartje van mij weer over wil nemen.

Nope

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

volgens mij mogen we blij als we überhaupt een A40 binnen redelijke tijd kunnen krijgen. Dit mailtje kreeg ik van fotoking:
Hallo,
vielen Dank für Ihre Anfrage.
Leider müssen wir Ihnen mitteilen, daß wir aufgrund der derzeitigen
Liefersituation
von Canon keine Bestellungen der A 40 entgegen nehmen können. Wir bitten um
Verständnis.
Sobald die Kamera bundesweit wieder lieferbarist, werden wir
selbstverständlich wieder
Aufträge annehmen.
Für weitere Fragen stehe ich gerne zur Verfügung.

Ihre Silke Mayer
service@fotoking.de

Verwijderd

Hmm.. zouden zij de enigen met slechte levering zijn?

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik bel al ongeveer een maand lang elke week naar MediaMarkt in Nordhorn :Z. Maar daar hebben ze ook leverings problemen. Ze kunnen niet zeggen wanneer de nieuwe camera's binnen komen, maar ze staan iig in bestelling.
De prijs daar is trouwens 333 euro! *D. Als je daar nou eens meerdere camera's aanschaft >:)
128cf is daar wel duur: 90 euro... :'(

Ik wil wel mee doen met jullie slimme actie, maar kga 29 juni op vakantie...liever wel voor die tijd dus.

en die cf van RiData lijkt me strak plan...lekker snel! >:)

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zondag 09 juni 2002 18:26 schreef wout-hugo het volgende:
Ik bel al ongeveer een maand lang elke week naar MediaMarkt in Nordhorn :Z. Maar daar hebben ze ook leverings problemen. Ze kunnen niet zeggen wanneer de nieuwe camera's binnen komen, maar ze staan iig in bestelling.
De prijs daar is trouwens 333 euro! *D. Als je daar nou eens meerdere camera's aanschaft >:)
128cf is daar wel duur: 90 euro... :'(

Ik wil wel mee doen met jullie slimme actie, maar kga 29 juni op vakantie...liever wel voor die tijd dus.

en die cf van RiData lijkt me strak plan...lekker snel! >:)
Das wel een mooie prijs (die in de PW klopt dus niet) was er vandaga langsgelopen maar ze waren dicht. De mediamarkt bij de arena dus.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• wout-hugo
Op zondag 09 juni 2002 20:52 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Das wel een mooie prijs (die in de PW klopt dus niet) was er vandaga langsgelopen maar ze waren dicht. De mediamarkt bij de arena dus.
Ik heb het dan wel over de MediaMarkt in NORDHORN he...DUITSLAND dus.... :Z

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-03 12:24
Bij Mediamarkt in "Hetzhogenrath" in duitsland kostte de
A40 zaterdag 375,- Euro.

• jazzVL
je zegt het al duitsland
isniet echt naast de deur
en als we laten posten komen daar wel weer wat kosten bij neem ik aan.
zal morgen ook eens langs de bcc gaan kijken of daar misschien niks te regelen valt

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-03 12:24
Op zondag 09 juni 2002 21:36 schreef jazzVL het volgende:
je zegt het al duitsland
isniet echt naast de deur
en als we laten posten komen daar wel weer wat kosten bij neem ik aan.
zal morgen ook eens langs de bcc gaan kijken of daar misschien niks te regelen valt
Tja, ligt eraan waar je woont :) 5 mins lopen en ik ben al
in duitsland en 20 mins van MM af. Maar inderdaad, lastig
met garantie en je krijgt er dan duitse beschrijving bij,
m'n schoonbroer heeft er zaterdag 1 gekocht daar.

Verwijderd

OK,

zojuist heb ik wat offerte-emails gestuurd naar een roedel webwinkels. Ik ben benieuwd wat het zal opleveren. Rustig afwachten nu maar.....
Jullie horen het wel wanneer ik er 1 of meer binnen heb...

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 09:07

Gorefest

serial killer.

De prijs daar is trouwens 333 euro!
Hmmm Bij de media markt in Essen kost hij 399 Euro. Is toch best wel een verschil.

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Ik weet niet of er mensen zijn die problemen hebben de camera uit Duitsland te halen maar ik heb iemand die voor mij direct bij Canon in Duitsland gaat navragen of het mogelijk is direct bij hun de camera's te kopen. Voor 1 of 2 doen ze het misschien niet maar voor 10 a 15 misschien toch wel.

• XeNoBiTe
  • Niet online
Van mij mag de camera best in duitsland gehaald worden hoor...als dat geld scheelt...perfect!!...en een duitse handleiding...da's alleen maar een uitdaging toch ;-)..maar serieus, de handleiding is natuurlijk vast wel ergens of via iemand in het nederlands te krijgen...
Maar bijvoorbeeld bij de MM waar ie 333 kost...wie weet daar wqat leuks te regelen.....15 stuks voor 300 p.s. en dan via een andere zaak 15 stuks CF 128 Mb....voor +/- 50 euro p.s. nou, dan zouden we toch een best redelijke korting krijgen met z'n allen op de combiprijs, toch?!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

zow, ik lees het topic nu pas weer maar wat ik begrepen heb is het volgende:

- in duitsland is ie goedkoper dan in NL
- er zijn al een paar mailtjes verstuurd maar dat leide helaas tot nog niks.
- er is veel interesse :)

Dus nu is het wachten totdat iemand z'n lokale fotoboer om kan lullen dan ie 15 van die dingen voor 300 euro verkoopt :P

Geniet maar tweak met mate

• RJ

RJ

Op maandag 10 juni 2002 09:33 schreef XeNoBiTe het volgende:
Maar bijvoorbeeld bij de MM waar ie 333 kost...wie weet daar wqat leuks te regelen.....15 stuks voor 300 p.s. en dan via een andere zaak 15 stuks CF 128 Mb....voor +/- 50 euro p.s. nou, dan zouden we toch een best redelijke korting krijgen met z'n allen op de combiprijs, toch?!
Dat klinkt goed :)
maar zou de MM op de al hele lage prijs van 333 nog wat afdoen ? als dat zou lukken dan maak je een heleboel vrienden hiero.

• wout-hugo
Op zondag 09 juni 2002 21:38 schreef Wisey het volgende:

[..]

In de MM in Nordhorn? hmmmmzzz strange....heb ik vrijdag nog naar toe gebeld....leverings problemen...kon nog tijd duren...anders kar ik er vandaag nog ff heen...

• XeNoBiTe
  • Niet online
Tsja, weet niet hoe die Duitsers zijn met dit soort akties...maar ze moetetn toch een beetje medelijden met ons hebben of niet?!.. :'(
Ikzelf woon niet in de buurt van DE MM waar ie 333 kost. Wie weet kan er een van de mensen die daar vlakbij woont eens langsgaan. Persoonlijk langsgaan werkt bij dit soort akties natuurlijk altijd beter...en 33 euro?!....dat vind ik best een acceptabele korting hoor, zolang ze er nog winst op maken is het toch goed?!...of niet?!...omzet is voor een winkel vaak belangrijker hoor! Aan het einde van de maand had ik dat vroeger ook altijd...de sport welke zaak de meeste omzet had!!....haha

Verwijderd

Count me in... Alleen ik zit ook met het probleem dat ik hem "snel" nodig heb voor mun vakantie (26 juni)

Verwijderd

Hoi, als er inderdaad een leuke prijs uitkomt, ben ik ook van de partij! :D

• XeNoBiTe
  • Niet online
Nou, jongens....destemeer zielen destemeer korting natuurlijk....maar als er ergens eenmaal een goeie prijs is geregeld dan kunnen we niet meer terug natuurlijk he....want als er mensen op het laatste moment afhaken, dan wordt de korting ook steeds minder ...

Verwijderd

Maximum hier is combo voor 351 of zo

• jazzVL
Op maandag 10 juni 2002 09:33 schreef XeNoBiTe het volgende:
Van mij mag de camera best in duitsland gehaald worden hoor...als dat geld scheelt...perfect!!...en een duitse handleiding...da's alleen maar een uitdaging toch ;-)..maar serieus, de handleiding is natuurlijk vast wel ergens of via iemand in het nederlands te krijgen...
wie heeft een handleiding nodig
zelf uitzoeken hoe het allemaal werkt dat is pas een uitdaging >:)

• RJ

RJ

Is er iemand die bij die MM in duitsland kan informeren ?
En de MM in NL, is die net zo goedkoop ? ik kom daar namelijk nooit maar misschien is dat wel een optie :?

• juanp
  • Laatst online: 31-12-2025
Op maandag 10 juni 2002 11:04 schreef Pismuil het volgende:
je hebt net nog een euro gevonden ofzo??

dat het 351 is geworden?

• wout-hugo
Op zondag 09 juni 2002 21:38 schreef Wisey het volgende:

[..]

Heb jij misschien ff tijd om langs MediaMarkt Nordhorn te gaan...voor mij is het toch al gouw een uur rijden....

• wout-hugo
Op maandag 10 juni 2002 11:22 schreef RJ het volgende:
Is er iemand die bij die MM in duitsland kan informeren ?
En de MM in NL, is die net zo goedkoop ? ik kom daar namelijk nooit maar misschien is dat wel een optie :?
MM in NL is veel duurder als Duitsland...iemand was langs MM in NL gegaan en daar kost hij iets van 450 euro meen ik gelezen te hebben. Bellen heeft trouwens geen nut naar MM NL...daar geven ze geen prijzen over de telefoon |:(
Maar in Duitsland is er ook nog wel een redelijk groot prijsverschil per MM.....dus laten we voor Nordhorn gaan >:)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 10 juni 2002 12:31 schreef wout-hugo het volgende:

[..]

MM in NL is veel duurder als Duitsland...iemand was langs MM in NL gegaan en daar kost hij iets van 450 euro meen ik gelezen te hebben. Bellen heeft trouwens geen nut naar MM NL...daar geven ze geen prijzen over de telefoon |:(
Maar in Duitsland is er ook nog wel een redelijk groot prijsverschil per MM.....dus laten we voor Nordhorn gaan >:)
Ik vind het best maar kom eerst met offertes, liefst zwart op wit, zodat we ergens op kunnen terug vallen.

• jos_zwa
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

ik wil ook een a40 en iemand anders ook :D weer 2 erbij dus.. maar wel SNEL! (voor 27 juni)

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 13:36 schreef jos_zwa het volgende:
ik wil ook een a40 en iemand anders ook :D weer 2 erbij dus.. maar wel SNEL! (voor 27 juni)
dat snel zal wel niet lukken :(

dus geduld is hier een schone zaak :P

Verwijderd

Snel hoeft voor mij niet, maar wel goedkoop! 8-)

Verwijderd

Zijn er ondertussen al wat offertes binnen gekomen??

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 14:28 schreef Aerodynamic het volgende:
Nee, nog niet, ik heb er 7 aangevraagd voor 15-20 stuks. Ik wacht rustig af......

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 11:04 schreef Pismuil het volgende:
De combo voor 351 EUR??? Da's imo een fraaie prijs!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
Op maandag 10 juni 2002 15:07 schreef solitari het volgende:

[..]

De combo voor 351 EUR??? Da's imo een fraaie prijs!
Ja, dat is dus waar hij m voor wil hebben :z ;)

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-03 14:45

Tjark

DON'T PANIC

Mijn gok: de camera alleen al komt niet onder de 350 eurootjes. Misschien zelfs niet onder de 360 (binnen NL).

*insert signature here

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 15:19 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
Mijn gok: de camera alleen al komt niet onder de 350 eurootjes. Misschien zelfs niet onder de 360 (binnen NL).
Dat denk ik ook, dus eigenlijk is het voor mij dan niet meer intressant omdat ik de 128 MB CF al heb...
Ik probeerde net te bestellen bij TopVision krijg ik een SET error, dat me credit card niet klopt of zo... :? Ik hoop niet dat ze het toch afboeken, dan doe ik ze wat!
Als ik 'm in NL haal ben ik € 375,- misschien moet ik dan toch nog even hierop wachten, maar aan de andere kant wil ik 'm wel voor 21 juni hebben...
Wat zal ik doen? Moeilijk, moeilijk...

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Ik probeerde net te bestellen bij TopVision krijg ik een SET error, dat me credit card niet klopt of zo...
Oeps...
Lees dit topic maar eens [topic=497189/1/25]
En ook de shopsurvey van Topvision

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 15:48 schreef ---X2--- het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, dus eigenlijk is het voor mij dan niet meer intressant omdat ik de 128 MB CF al heb...
Ik probeerde net te bestellen bij TopVision krijg ik een SET error, dat me credit card niet klopt of zo... :? Ik hoop niet dat ze het toch afboeken, dan doe ik ze wat!
Als ik 'm in NL haal ben ik € 375,- misschien moet ik dan toch nog even hierop wachten, maar aan de andere kant wil ik 'm wel voor 21 juni hebben...
Wat zal ik doen? Moeilijk, moeilijk...
denk niet dat wij iets voormekaar krijgen voor 21 juni

Verwijderd

Ik heb ook nog een aanvraag gedaan bij een bedrijf waar ik stage heb gelopen. Ik houd jullie op de hoogte. Misschien krijg ik morgen al een reactie.

• The-Source
  • Laatst online: 05-03 10:29
Misschien om in het achter hoofd te houden:
De zaak waar ik die inkoop actie hoopte te organiseren kwam hij ook op 375 uit (daarbij alleen nog niets over kwamtum korting of zoiets gehad).
128MB cf kost daar 84.95

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:35 schreef Ignard het volgende:

[..]

Oeps...
Lees dit topic maar eens [topic=497189/1/25]
En ook de shopsurvey van Topvision
:o En ik heb het 3x geprobeerd :(:(:(

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-02 13:07
Op maandag 10 juni 2002 16:52 schreef ---X2--- het volgende:

[..]

:o En ik heb het 3x geprobeerd :(:(:(
Oeps...

You're fucked man ;)

Gauw je creditcard-maatschappij bellen :)

• jazzVL
bij top vision hadden ze a40 niet meer in stock en ze weten ook niet wanneer hij komt.

maar ga hem nu waarschijnlijk in hongkong kopen.
want wou hem eerst daarvoor hebben omdat ik naar taiwan ging.
maar nu ga ik eerts naar hongkong en dan pas naar taiwan.
de prijzen dalen in hongkong meestal sneller dan hier dus zal waarschijnlijk wel goedkoper worden.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 10 juni 2002 14:28 schreef Aerodynamic het volgende:
Vandaag niet wezen werken, gok morgen op de eerste offertes.

Verwijderd

ik zit al een aardig tijdje dit topic te lezen en besluit ook maar om mee te doen, dus: count me in. Het worden er denk ik wel meer dan 15-20 als ik zo de reacties van allemaal lees :)

Verwijderd

Ik ben ook wel geïntereseerd.
(Als de prijs goed is natuurlijk)

• RekZ
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 18:13 schreef __Ted__ het volgende:
ik zit al een aardig tijdje dit topic te lezen en besluit ook maar om mee te doen, dus: count me in. Het worden er denk ik wel meer dan 15-20 als ik zo de reacties van allemaal lees :)
maar daarvan zijn er ook weer een aantal die hem wel snel willen.

ik wacht igg rustig af en heb de tijd :)

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 16:36 schreef enigma het volgende:

[..]

denk niet dat wij iets voormekaar krijgen voor 21 juni
Nee, denk ook niet. Ik wacht mijn 7 offertes af. Daarna is het natuurlijk nodig een tweede onderhandelingsronde te openen om de offerte-prijs naar benenden te gaan krijgen (ze zullen NOOIT in eerste instantie het achterste van hun tong (laagste prijs) willen laten zien). Dat duurt dus ook weer een week of 2. Als er een fraaie prijs uit mocht komen, dan moet het geld inzamelen beginnen, nou dat duurt ook nog wel een paar weken. Dan is er waarschijnlijk nog levertijd van een paar weken en daarna nog die dingen versturen. Dat gaat dus nog wel een week of 6 duren minimaal.

Als ik dit zo lees dan zakt de moed me wel een beetje in de schoenen, ik wil hem toch eigenlijk ook wel op kortere termijn gaan kopen (en dus NIET bij Topvision)...

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 10 juni 2002 18:43 schreef solitari het volgende:

[..]

Nee, denk ook niet. Ik wacht mijn 7 offertes af. Daarna is het natuurlijk nodig een tweede onderhandelingsronde te openen om de offerte-prijs naar benenden te gaan krijgen (ze zullen NOOIT in eerste instantie het achterste van hun tong (laagste prijs) willen laten zien). Dat duurt dus ook weer een week of 2. Als er een fraaie prijs uit mocht komen, dan moet het geld inzamelen beginnen, nou dat duurt ook nog wel een paar weken. Dan is er waarschijnlijk nog levertijd van een paar weken en daarna nog die dingen versturen. Dat gaat dus nog wel een week of 6 duren minimaal.

Als ik dit zo lees dan zakt de moed me wel een beetje in de schoenen, ik wil hem toch eigenlijk ook wel op kortere termijn gaan kopen (en dus NIET bij Topvision)...
Als we nou zorgen dat we de offerstes aan het einde van de week (uiterlijk zaterdag) binnen hebben. Dat moet goed te doen zijn denk ik zo.

1 week om de juiste zaak uit te kiezen, en inschrijvingen te registeren betalingen mogen binnen komen.

Bestelling plaatsen.

1 week om alle betalingen binnen te krijgen.

wachten op bestellingen....Mensen die er prioriteit bij hebben krijgen hem als eerst lijkt mij.

Ik denk dat het met 4 weken al te doen moet zijn voordat de eerste camera's binnen komen.

Verwijderd

Ik hoop zoooo, dat de prijs netjes blijft O-)

• taz10
  • Laatst online: 27-02 12:27

taz10

Party Animal

Nou ik heb vandaag ff gepraat met mijn plaatselijke fotoboer

hij kwam uit op 363 euro bij een afname van 15 stuks voor de Canon A40
Das dus alleen de Canon
Denk nu niet wat duur, want hij heeft me precies voorgerekend wat hij er dan op verdient.
En geloof me, dat is dan iets van 2 tientjes per camera.

Het is gewoon een goede plaatselijke fotoshop ,waar ik zelf al jaren kom.
dus ik ben benieuwd wat de anderen voor prijs binnenhalen

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 10 juni 2002 20:10 schreef taz10 het volgende:

Das dus alleen de Canon
Denk nu niet wat duur, want hij heeft me precies voorgerekend wat hij er dan op verdient.

Zet die berekening es neer als je wilt.

Verwijderd

Das dus alleen de Canon

wat kost die camera normaal bij hem dan?

• Eärendil
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:39

Das dus alleen de Canon

Laat me raden:
288 inkoop
288*1,19=343 met btw
343+20=363

Dit zou dus betekenen dat als Canon geen extra korting geeft op 10-20 camera's de laagste prijs ±350 als we er van uit gaan dat de fotoboer ook nog winst wil maken :7

• Mir
  • Niet online
Vraag ik me al een tijdje af;

ik vind het ergens een min punt dat die camera maar 15 fps heeft met filmpjes.

Ik vind het vreemd dat ze niet even die 5 frames erbij kunnen doen; alsof dat zo'n super (extra) dure schakeling is?

Is het echt te duur, of is het een marketing iets?

Verwijderd

Ik wil ook meedoen, als er een mooi prijsje uitkomt. Zelf wilde ik eerst gaan voor een ixus maar de A40 lijkt me zeker ook niet slecht.

Bij de fotoshop bij mij in de buurt is de A40 440 euro, ik kon korting krijgen en hem voor 380 meenemen. Ik ben vandaag terug geweest om te vragen welke prijs hij me kon bieden als er een afname was van 15 stuks. Na heel veel gedruk op zijn rekenmachientje en overleg over de telefoon kon hij er 357 euro van maken, dit is wel zonder CF card. Dit was het laagste wat hij ervan kon maken, anders zou hij er geld op moeten toeleggen.

Ik hoop dat alleen in dit geval zijn leverancier een hoge prijs hanteerd en jullie misschien een leverancier kunnen vinden die een lagere prijs kan bieden. Ik ga denk ik eind deze week ergens anders proberen, bij een wat grotere fotozaak. Als ik er een betere prijs weet uit te halen post ik het wel hier.

Verwijderd

Is er al iemand bij de BCC geweest? ( http://www.bcc.nl ) zij geven de laagste prijs garantie!!! (echt waar, ik heb ervaring)

dus ga met de offerte waaar de laagste prijs op staat (voor 15/20 stuks)

en zij geven GEGARANDEERD een lagere prijs (dit moeten ze wel)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:43
http://www.bcc.nl/_public/prijsgarantiecertificaten.pdf

Hmm, alleen binnen het BCC "verzorgingsgebied", niet tijdens opruiming (reclame dus) en alleen bij openbaar toegankelijke winkels (geen internet), dus dan heb je er misschien niet zoveel aan... Voordeel is wel dat er ook een vestiging in Deventer is, vind ik wel fijn dicht in de buurt dat je nog eens terug kan gaan. Dus ik wacht de laagste prijs af die hier voorbij vliegt :) Mocht de prijs van deze actie goed worden, wil ik ook wel meedoen...

Alleen misschien toch 256 geheugen :? Maar dan kan ik altijd nog 128 bijkopen :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Mir
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 21:55 schreef Gugger het volgende:
...

Alleen misschien toch 256 geheugen :? Maar dan kan ik altijd nog 128 bijkopen :)
Nee, fout gedacht.
Het is niet zoals een moederboard die geheugen banken heeft.
Een digicam heeft alleen 1 'slot' waarin je zo'n kaart kan steken.
Zie het als een flopy drive.

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 21:57 schreef Mir het volgende:

[..]

Nee, fout gedacht.
Het is niet zoals een moederboard die geheugen banken heeft.
Een digicam heeft alleen 1 'slot' waarin je zo'n kaart kan steken.
Zie het als een flopy drive.
duh, hij bedoeld, 1 vol, die eruit, nieuwe lege 128 erin en schieten maar weer.
|:(

• Mir
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 22:00 schreef __Ted__ het volgende:

[..]

duh, hij bedoeld, 1 vol, die eruit, nieuwe lege 128 erin en schieten maar weer.
|:(
Sorrie hoor

[of is dit weer een typisch gevalletje van 'verkeerd een smilie gebruiken?]

:{ *zucht*

• taz10
  • Laatst online: 27-02 12:27

taz10

Party Animal

Op maandag 10 juni 2002 20:25 schreef aquarius het volgende:

[..]

Laat me raden:
288 inkoop
288*1,19=343 met btw
343+20=363

Dit zou dus betekenen dat als Canon geen extra korting geeft op 10-20 camera's de laagste prijs ±350 als we er van uit gaan dat de fotoboer ook nog winst wil maken :7
Ja dat klopt wel zo ongeveer iets van 278 geloof ik.
en dan rekende hij ook nog omzet belasting eraf van zijn winst
Is dus niet echt veel.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik ben benieuwd wat ik morgen te horen krijg :)

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 18:59 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

1 week om de juiste zaak uit te kiezen, en inschrijvingen te registeren betalingen mogen binnen komen.

Bestelling plaatsen.

1 week om alle betalingen binnen te krijgen.
Nou, het lijkt me niet zo slim te bestellen voordat je AL het geld echt binnen hebt, tenzij je het risico wil lopen er duizenden gulden bij in te schieten....ik zou het nooit doen!

• The-Source
  • Laatst online: 05-03 10:29
Op maandag 10 juni 2002 23:09 schreef solitari het volgende:

[..]

Nou, het lijkt me niet zo slim te bestellen voordat je AL het geld echt binnen hebt, tenzij je het risico wil lopen er duizenden gulden bij in te schieten....ik zou het nooit doen!
Copy that

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op maandag 10 juni 2002 20:32 schreef KWANie het volgende:
Ik wil ook meedoen, als er een mooi prijsje uitkomt. Zelf wilde ik eerst gaan voor een ixus maar de A40 lijkt me zeker ook niet slecht.

Bij de fotoshop bij mij in de buurt is de A40 440 euro, ik kon korting krijgen en hem voor 380 meenemen. Ik ben vandaag terug geweest om te vragen welke prijs hij me kon bieden als er een afname was van 15 stuks. Na heel veel gedruk op zijn rekenmachientje en overleg over de telefoon kon hij er 357 euro van maken, dit is wel zonder CF card. Dit was het laagste wat hij ervan kon maken, anders zou hij er geld op moeten toeleggen.

Ik hoop dat alleen in dit geval zijn leverancier een hoge prijs hanteerd en jullie misschien een leverancier kunnen vinden die een lagere prijs kan bieden. Ik ga denk ik eind deze week ergens anders proberen, bij een wat grotere fotozaak. Als ik er een betere prijs weet uit te halen post ik het wel hier.
Hmm das dus toch wel vrij goedkoop als we da rekensommetje van die 363 moeten geloven :)

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 10 juni 2002 23:09 schreef solitari het volgende:

[..]

Nu je het zegt :)

• Mir
  • Niet online
Op maandag 10 juni 2002 23:36 schreef MaDLiVe het volgende:

[..]

Nu je het zegt :)
Je was er vanzelf wel achter gekomen denk ik :)
je moet namenlijk (lijkt mij) eerst het bedrag betalen aan de winkel waarna zij het voor je regellen.

Of wilde je gaan voorschieten? :+

• Dickster
  • Laatst online: 16-11-2025
Ben benieuwd of het jullie gaat lukken. Vergeet niet de recente aanbieding bij de mediamarkt in Duitsland, waar de a40 aangeboden werd voor € 333.

Daar werd storm gelopen op de camera en was die bij diverse filialen uitverkocht. Toen ik hem twee weken later op kon gaan halen lagen er nog 25 op een nieuwe eigenaar te wachten.

Denk zelf dat de minimale prijs toch ergens tussen de 325 en 350 zal gaan liggen,.

/edit
Zoals uit bovenstaand bericht blijkt was de prijs van € 333 bij de mediamarkt in duitsland een tijdelijke aanbieding. Of ze hebben mij daar wat wijs gemaakt....
/edit

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Op maandag 10 juni 2002 20:32 schreef KWANie het volgende:
Ow eindhoven woon ik ook dichtbij. Wel handig een echte winkel, kan ik hem snel ophalen :D zou ie bij 2 ook zoveel korting geven :) En probeer anders eens bij de BBC, zit tegenover vogelzang naast de primafoon daar

你还记得吗 记忆的炎夏

• jazzVL
ook eindhoven hier
als we rap zijn kunnen we misschien wel 3 halen :p

• Gorefest

Gorefest

serial killer.

Ik heb hem gezien op http://www.hoh-shop.de/ voor slechts 328,- Ze versturen alleen niet naar het buitenland, maar als je kennisen/familie/connecties daar hebt is het misschien een idee. *D

Verwijderd

Ik ga morgen naar de BCC en dan vraag ik het wel ff

Verwijderd

(om een of andere reden kan ik niet editten) ik vraag morgen wel aan de BCC wat dat kost 20 stuks A40 + 128mb kaartje. ik wil er namelijk ook wel 1 :)

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 00:34 schreef jazzVL het volgende:
ook eindhoven hier
als we rap zijn kunnen we misschien wel 3 halen :p
Ik woon ook in de buurt van Eindhoven! Dus 4 graag! ;)

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 00:24 schreef Inge het volgende:

[..]

Ow eindhoven woon ik ook dichtbij. Wel handig een echte winkel, kan ik hem snel ophalen :D zou ie bij 2 ook zoveel korting geven :) En probeer anders eens bij de BBC, zit tegenover vogelzang naast de primafoon daar
De Camex Fotospeciaalzaak (hooghuisstraat 29) is misschien ook wat.

• XeNoBiTe
  • Niet online
Het ritje naar Duitsland...is dat echt het probleem?? Natuurlijk wel als het aan de andere kant helemaal ligt...maar net over de grens, moet voor iemand uit Arnhem ofzo toch niet zo'n groot probleem zijn??...trouwens op marktplaats biedt iemand ook leuke camera's aan....helaas zat er geen A40 tussen :(

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Op dinsdag 11 juni 2002 00:43 schreef Ignard het volgende:
Ik heb hem gezien op http://www.hoh-shop.de/ voor slechts 328,- Ze versturen alleen niet naar het buitenland, maar als je kennisen/familie/connecties daar hebt is het misschien een idee. *D
Holzheim is beetje te ver om het af te halen, helemaal zuid Duitsland, maar misschien heeft idd iemand een kennis die net over de grens woont en een pakketje voor ons wil ontvangen :)

你还记得吗 记忆的炎夏

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Informatique geeft geen korting omdat de camera's slecht leverbaar zijn :(

395+71= 468 euro das toch weer te duur, als ik straks op het werk zit zal ik es vragen wat ze als bedrijfszijnde kunnen doen.

Maar als ze slecht leverbaar zijn zie ik het somber in. Geen ander alternatief cam?

• XeNoBiTe
  • Niet online
Nee geen alternatieve cam.....de aktie betreft hier de Canon A40....en daar blijft het bij....enige wat eventueel apart zou moeten/kunnen worden aangeschaft is de CF kaart

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Op dinsdag 11 juni 2002 11:04 schreef XeNoBiTe het volgende:
Nee geen alternatieve cam.....de aktie betreft hier de Canon A40....en daar blijft het bij....enige wat eventueel apart zou moeten/kunnen worden aangeschaft is de CF kaart
Dan moeten we iemand vinden die ze op zo een grote schaal kan leveren.

Verwijderd

ik zie ik zie...donkere wolkjes....

• Mir
  • Niet online
Op dinsdag 11 juni 2002 11:39 schreef MrOrange het volgende:
ik zie ik zie...donkere wolkjes....
en ik zie ik zie daar wind in 8-)
surfin' all the way :Y)
Op dinsdag 11 juni 2002 08:30 schreef Mariekske het volgende:

[..]

Ik woon ook in de buurt van Eindhoven! Dus 4 graag! ;)
Ik geloof dat we hier met z'n allen iets gingen ondernemen en niet alle eindhovenaren apart??

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Naja, wat ik tot nu toe heb binnen gekregen:

Fotoshop Lambeek Zaandam

Camera 449+cf 128MB 93 euro voor totaal van €510 ipv 542

Camex Zaandam in overleg met Camex hoofdconcern

Camera 429+cf sandisk 128Mb 95euro voor totaal van €499 ipv 524

Zit bij deze 2 dus niets aantrekkelijks wanneer er een afname van 15 stuks zou zijn.

Informatique geeft geen korting dat zou een totaal opleveren van 395 voor de camera en 73 euro voor het geheugen wat neer komt op €468 euro voor de complete set.

Ik w8 nog af:
Flandria

Ik moet jullie op het volgende probleem attenderen:
Er zijn gigantische leveringsproblemen met deze camera, elke shop waar ik informaeer maakt me dat duidelijk. Zelfs de canonshop heeft ze niet op voorraad en vertelt ons dat we rekening moeten houden met levertijden van 4 tot 6 weken!

Als iemand de offertes toch wilt zien en deze zwart op wit wilt hebben mail dan maar.

[EDIT]
Net met informatique als bedrijf gebeld, en zoals het eruit ziet kunnen we die €350 voor de cam vergeten laat staan €350 voor cam en geheugen samen.

Ik zou kunnen inkopen voor €317,57 x1,19btw (19%)=€377,90 voor de camera dan maak ik er geen druppel winst op.
Het geheugen Dane-elec 128MB CF €53,99x1,19btw (19%)=€64,25
zonder winst dit bij elkaar komt neer op €442,15 informatique maakt dus 468-442,15=25,85 winst op die cams grofweg een winsmarge van 4,9=5%

Vinden jullie maar een winkel binnen Nederland die die cams voor €400 wil leveren. Ik geef deze actie helaas weinig hoop.

Sorry guys.

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 13:21 schreef MaDLiVe het volgende:
Naja, wat ik tot nu toe heb binnen gekregen:

Fotoshop Lambeek Zaandam

.................

Vinden jullie maar een winkel binnen Nederland die die cams voor €400 wil leveren. Ik geef deze actie helaas weinig hoop.

Sorry guys.
Ja, ik begin er ook steeds minder in te geloven, getuige de 4 offertes die ik vanochtend heb binnengekregen (de top 7 in de PW gaat het dan over). Het goedkoopste is 450 per camera+128MB bij een afname van 20 combootjes, inclusief verzendkosten en BTW. Dan kan je net zo goed bij www.camfilm.com kopen, dat scheelt maar 9 EUR.....

Ze maken simpelweg te weinig winst per cam om grote kortingen te kunnen geven bij grote bestellingen....

SHIT! :'(
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste