Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
moet ik wel een bootmanager gebruiken, ik heb vector linux 1.5 en ik wil windows 95 installeren, ik zat te denken aan bootmagic voor een boot manager goede keus
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
als je een win 9x wilt installeren moet je eerst windows en daarna linux installen (andersom kan oko maar geeft een hoop problemen)
als boot manager kan je lilo of grub aanraden (lilo is iets eenvoudiger dus die raadt ik aan) en van de twee word standaard met je distro linux meegeleverd.
als boot manager kan je lilo of grub aanraden (lilo is iets eenvoudiger dus die raadt ik aan) en van de twee word standaard met je distro linux meegeleverd.
Verwijderd
[topic=319439/1/50]
Als ik dit zelfs weet is het een te simpele vraag voor NOS en is het zo uit te vissen met de talloze linuxsites en google.
Neem ook eens een kijkje in de FAQ's die door de hoofdpinguins van dit pinguinparadijs gefabriceerd zijn.
Als ik dit zelfs weet is het een te simpele vraag voor NOS en is het zo uit te vissen met de talloze linuxsites en google.
Neem ook eens een kijkje in de FAQ's die door de hoofdpinguins van dit pinguinparadijs gefabriceerd zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()