Logitech Cordless Mouse Problem: jumping pointer

Pagina: 1
Acties:

• Goost
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hello,

I have a lot of trouble with my Cordless mouse from Logitech in W2K. When I install the (latest version) of MouseWare from Logitech and reboot the computer, The mouse-movement is going crazy. The pointer jumps all over the screen when the mouse is moved and de mouse-driver also 'thinks' there is/are buttons pushed. De-installing the driver does not provide a solution. Before the installation of the driver, the mouse operated well, but the scroll-button didn't work. :?

Greetings,

Gerrit

Verwijderd

Ten eerste welcome @ GOT

Nederlands had ook gemogen????

waarschijnlijk zijn je batterijen van je ontvanger redelijk leeg?

• Goost
  • Niet online
Ook mensen die geen Nederlands kunnen, moeten kunnen antwoorden.

Zoals ik aangaf werk e.e.a. wel voordat er een driver is geinstalleerd, dus heeft dit niets met een batterij te maken.

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 15:16 schreef Goost het volgende:

Zoals ik aangaf werk e.e.a. wel voordat er een driver is geinstalleerd, dus heeft dit niets met een batterij te maken.
Dit is toch echt pas het eerste topic wat ik in het engels zie.

Ik heb met windows xp precies hetzelfde problem betreffende je scrollfunctie, die werkt niet meer in games als ik die software heb geinstaleert.
ik gebruik die software niet meer

[topic=309815/1/50]

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 15:16 schreef Goost het volgende:

der komen bijna alleen maar nederlanders hiero hoor *D

(als je nagaat dat er 50000 mensen zijn geregistreerd er er 160000000 mensen in nederland wonen hebben we lekker veel leden

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 17:20 schreef T-Mug het volgende:

[..]

der komen bijna alleen maar nederlanders hiero hoor *D

(als je nagaat dat er 50000 mensen zijn geregistreerd er er 160000000 mensen in nederland wonen hebben we lekker veel leden
er komen hier ook best wel veel belgen hoor,

• Goost
  • Niet online
Aan deze discussie over nederlanders, engelsen en belgen heb ik niets. Mijn probleem wordt er niet mee opgelost. :(

• xAn52
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 18:51

xAn52

Whatever...

Gebbie hem usb of ps/2 afgehangen? Ik merkte met mijn muis dattie onder USB niet prettig reageert (vastslaan bij hoge cpu etc). Met ps/2 geen enkel probleem meer... 't is maar een ideetje.

Hang em anders aan een andere pc om te kijken wattie daar doet.

• Goost
  • Niet online
Muis hangt aan PS2 poort. Ook geprobeerd om alleen de muis-driver van Logitech te installeren zonder MouseWare (Installatiebestand van Logitech kun je met WinZIP uitpakken). Voor de volledigheid: Ik/we werken met diverse laptops, waarbij gebruik wordt gemaakt van een Docking-station. Rechtstreeks op de laptop aansluiten helpt niet. Probleem treedt op met nagenoeg alle laptops die we hier hebben (ca. 10) van verschillende types: HP Omnibook 2100, 6000, 6100.
Op maandag 10 juni 2002 08:37 schreef xAn52 het volgende:
Gebbie hem usb of ps/2 afgehangen? Ik merkte met mijn muis dattie onder USB niet prettig reageert (vastslaan bij hoge cpu etc). Met ps/2 geen enkel probleem meer... 't is maar een ideetje.

Hang em anders aan een andere pc om te kijken wattie daar doet.
Pagina: 1