Is TV tool 10 euro waard?

Pagina: 1
Acties:

• Leon_The_Pro
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08-2023
Ik heb hier de demo van TV tool (de 10- minuten limited versie) draaien en denk erover om toch maar ff 10 euro te dokken om een legale key te krijgen. Maarre dan wil ik wel ff zeker weten dat het een puik programmaatje is en dus ook zeker werkt. Ff alle nare ervaringen? Ik kan natuurlijk ook een illegale key zoeken maar dat heeft m'n huisgenoot hier ook en die krijgt namelijk allemaal meldingen van: "There is a problem with your userdata, contact support blablabla...", en bovendien vind ik 10 euro voor zo'n (ogenschijnlijk zeer goed) progje niet zo gek veel. Anyway...gebruiken jullie een legale versie en bevalt die of koop ik een kat in de zak???

"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kijk, dat probleem heb ik dus ook altijd, 't is dat winamp gratis is, maar ik zou er best geld voor over hebben. Zo gaat het bij mij ook met games. Maar met tv tool moet je idd zeker weten dat de legale versie wel stabiel draait. Je kunt natuurlijk een illegale key gebruiken om dat te testen, maar als dat instabiel draait, wat dan?

Ik ben dus ook wel benieuwd...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

EEEHhh www.doemaarniet.com serial zoeken en gewoon ff een paar films kijken bevalt het dan dan kun je altijd nog €10 betalen.

Denk alleen dat als het werkt dat je dan die €10 in je zak steekt. :o

• Leon_The_Pro
Maar met tv tool moet je idd zeker weten dat de legale versie wel stabiel draait. Je kunt natuurlijk een illegale key gebruiken om dat te testen, maar als dat instabiel draait, wat dan?

Nou ja de 10-minuten-limited versie draait dus goed... En m'n roommate gebruikt dus een illegale key maar die begint dus na minuut of 10 ook moeilijk te doen. Dan vraag je je af of een legale key wel probleemloos werkt.

• Leon_The_Pro
serial zoeken en gewoon ff een paar films kijken bevalt het dan dan kun je altijd nog €10 betalen.
Denk alleen dat als het werkt dat je dan die €10 in je zak steekt. :o
Anders probeer ik dat wel ff..en 10 euro is niet echt veel en dan heb je volgens mij wel alle updates erna ook gratis..dus wie weet. Het gaat mij niet om of ik 10 euro kwijt ben voor een goed-werkend programma maar of ik geen 10 euro kwijt ben en dan nog geen stap verder ben.

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:58

Houston3

ole

ik gebruik tvtool dus ook maar ik heb bestwel problemen gehad met dat progje maar omdat het de enige is die ik tot nu toe heb gevonden moet ik m wel gebruiken, overigens wel met illegale key want betalen voor een zuigprog vind ik niet handig, misschien als ze het eens goed maken wel :]

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 16:25
ik heb m maar gewoon gekocht .. 10 euro is niks en het werkt goed. Ik wilde eerst ook gewoon een crack gebruiken maar ik kon niet snel een goede vinden en ik wilde toch snel films kijken dus heb ik m maar gewoon gekocht.

goede service, nieuwe versie komt meteen in je mailbox. dus alles dik in orde daar

• Leon_The_Pro
ik gebruik tvtool dus ook maar ik heb bestwel problemen gehad met dat progje
Wat voor problemen bedoel je dan?

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Ik vond het ut wel waard, elke tv-out kaart die ik heb gehad, had nooit probs. Soms dan werkt zoom niet helemaal goed, maar ik gebruik dat eigenlijk nooit. Voor zo een bedrag is het ut wel waard. Development gaat steeds sneller en die autheur luisterd goed naar zijn klanten. Ondanks dat hij soms beetje langsaam is.

http://mrfloris.com

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als het niet werkt, die legale key, dan heb je in ieder geval recht op support van tv-tool. Lijkt mij dus niet zo'n groot probleem.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:23
10 euro is immers niets. Als je ziet wat je voor een programma als MS Office betaalt, en als je dan ook nog ziet dat je voor elke versie weer mag dokken, dan kost TVTool in verhouding niets: eenmalig 10 euro en nooit weer dokken.

• Houston3
  • Laatst online: 14:58

Houston3

ole

Op vrijdag 07 juni 2002 15:45 schreef Leon_The_Pro het volgende:

[..]

Wat voor problemen bedoel je dan?
nou tvtool was zo vriendelijk om van tv mode terug te schakelen naar zwart beeld op monitor en tv waardoor ik nergens beeld meer had, die kaart is gewoon dood blijkt nu.

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 15:08 schreef Grrrrrene het volgende:
Kijk, dat probleem heb ik dus ook altijd, 't is dat winamp gratis is, maar ik zou er best geld voor over hebben. Zo gaat het bij mij ook met games. Maar met tv tool moet je idd zeker weten dat de legale versie wel stabiel draait. Je kunt natuurlijk een illegale key gebruiken om dat te testen, maar als dat instabiel draait, wat dan?

lol, een illegale key die je programma instabiel maakt? Misschien blaas je je processor of moederbord wel op met een illegale key! Of je vrouw/vriendin raakt zwanger van een illegale key!:-D

Alle gekheid op een stokje. Een key wordt door makers van software gebruikt om te checken of je betaald hebt. klopt de key, werkt of in sommige gevallen installeerd het programma. Is de sleutel onjuist werkt het niet. Simpel. Heeft dus nix met stabiliteit te maken.

Of het programma het waard is? Waarschijnlijk wel, maar alleen omdat NVidea zo slordig is om niet zelf zo'n proggie te leveren bij je duur betaalde kaart.

Verwijderd

kheb versie 6.0 en ik heb geen 10 EURO !! BETAALD :P

ssssssssssssttttt :)

PS : en geen vage meldingen hier :)

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Op zaterdag 08 juni 2002 08:39 schreef stanley het volgende:

:z

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:10

Pubbert

random gestoord

sjeez hou je mond dan gewoon.. als je wilt dat wij daarover geen vage meldingen doen :{

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Kheb de draad niet helemaal gelezen, maar ik gebruik het nu voor een maand(gewoon betaald)en de instellingen enzo werken perfect, support is goed en voor zo'n product wil ik(me pa dan)toch wel betalen.

Verwijderd

Ik wilde hem eerst ook wel kopen, maar ik kwam er achter dat met de nieuwe detonator drivers NView beter werkt en dus daarmee ook de tv out. Dus geen TV-Tool nodig voor mij.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 02:19 schreef RoCK-iT het volgende:

[..]

lol, een illegale key die je programma instabiel maakt? Misschien blaas je je processor of moederbord wel op met een illegale key! Of je vrouw/vriendin raakt zwanger van een illegale key!:-D

Alle gekheid op een stokje. Een key wordt door makers van software gebruikt om te checken of je betaald hebt. klopt de key, werkt of in sommige gevallen installeerd het programma. Is de sleutel onjuist werkt het niet. Simpel. Heeft dus nix met stabiliteit te maken.
Dan toevallig niet met dit programma. Er zijn ook programma's die wel van die irritante hidden checks hebben, waar je later pas last van krijgt. Bijvoorbeeld WhereIsIt, key voor 3.24 werkt wel op 3.25, maar bij 3.25 wordt dan doodleuk na 15 min je PC uitgezet, alvorens de melding: 'Invalid Registration Data' ofzoiets nog even snel je scherm passeert. Ook CDRwin is erom berucht: een ogenschijnlijk 'werkende' serial laat pas halverwege de CD een onderzetter uit je brander spugen.

Wat dat betreft zou het ook best kunnen dat er in TVTool ook zo'n trucje zit, dus de kreet 'het werkt of het werkt niet' gaat helemaal niet op!

• Azrael
  • Laatst online: 19-08 17:06
Ik gebruik 5.5.2, werkt prima, ik heb er overigens niet voor betaald.

Laatste versie nog niet geprobeerd.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 17:55 schreef MaStEr[D] het volgende:
Ik wilde hem eerst ook wel kopen, maar ik kwam er achter dat met de nieuwe detonator drivers NView beter werkt en dus daarmee ook de tv out. Dus geen TV-Tool nodig voor mij.
Welke detonator drivers?

• Leon_The_Pro
Ok nadat ik hier toch een soort "hints" :) las om toch eens een illegale key te proberen heb ik dat gedaan...en het ging prima dacht ik..de key werd geaccepteerd en ik kon prima tv kijken cq testdraaien...tot opeens na tien minuten ik dezelfde melding kreeg als ik eerder heb gezien; "there seems to be a problem with your userdata, contact support@ blablabla"...zoiets vermoedde ik dus al..ook na andere key's geprobeerd te hebben (gewoon andere naam en e-mail adres invullen in de key generator) geen betere resultaten... :( Dat wordt denk ik toch ff 10 euro dokken...

• Wildfire
  • Laatst online: 15:14

Wildfire

Joy to the world!

Op zaterdag 08 juni 2002 17:55 schreef MaStEr[D] het volgende:
Kwats! Je hebt geen beeldvullend beeld. Zwarte balken om het beeld heen. Alleen dat al is een reden om TV-Tool te gebruiken. Daarnaast heeft TV-Tool een fantastische optie om het beeld te verscherpen, en dat heeft een goed effect op de beeldkwaliteit.

nView suckt. Geen goede ondersteuning van de TV-out.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Op zaterdag 08 juni 2002 00:09 schreef Houston3 het volgende:

[..]

nou tvtool was zo vriendelijk om van tv mode terug te schakelen naar zwart beeld op monitor en tv waardoor ik nergens beeld meer had, die kaart is gewoon dood blijkt nu.
Kaart dood? Dat is dan iig niet de schuld van TV-Tool.

Ik heb de demo van 6.5, en de 10-minuten limiet is supereenvoudig te omzeilen. Maar toch heb ik maar 10 euro overgemaakt, TV-Tool is het gewoonweg waard.

Verwijderd

Simpel antwoord op een simpele vraag:
Ja.
Het programma is 10 euro waard.

Verwijderd

Heb net het aanvraagformulier ingevuld voor TVtool. *D
Nou wil ik via de Postbank 't geld overmaken op hun rekening. Weet iemand of de Postbank daar extra kosten voor berekend? (ik gebruik hiervoor Girotel via Internet)

Heb 't al nagevraagd bij de PB. TVtool gaat me dus 15 euro kosten....ach is 't wel waard!

Verwijderd

TVTool is zeker wel 10,- waard.
Het werkt perfect en je krijgt netjes alle updates toegestuurd.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Maar als de tool kan zien of een serial werkt of niet, is er grote kans dat hij het online checkt of die serial wel is uitgegeven. best eng.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat is nou 10 EUR in een mensenleven? :)

Ff serieus: als niemand ervoor zou betalen, dan zou het programma niet meer worden geupdate. Kortom: sommige software verdient het om ervoor te betalen.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Leon_The_Pro
Ok ik heb dus net 2 uur terug het bedrag betaald via creditcard. Het programma lijkt me in volledig functionerende vorm toch het geld zeker wel waard. Zeker na het lezen van de positieve reacties hier. Nu maar hopen dat ze het snel mailen! :P Als het hier draait laat ik nog wel ff weten hoe het bevalt.

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zojuist m'n registratiegegevens ontvangen... donderdag envelop met geld opgestuurd, vandaag alles geregeld. Best wel snel...

Afijn, ik heb nu lekker een legale full-version van TV-Tool... :)

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 23:23 schreef Wildfire het volgende:

[..]

Kwats! Je hebt geen beeldvullend beeld. Zwarte balken om het beeld heen. Alleen dat al is een reden om TV-Tool te gebruiken. Daarnaast heeft TV-Tool een fantastische optie om het beeld te verscherpen, en dat heeft een goed effect op de beeldkwaliteit.

nView suckt. Geen goede ondersteuning van de TV-out.
Hoe weet jij in godsnaam hoe mijn tv-out eruit ziet? Bij ziet het er goed uit: klaar.

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-07 09:13

delorean7

Let's take the Aston toni

Wat voor kaart, tv-out chip en tv? Zover ik weet *kan* Nview niet full screen tv-out produceren.

Heb trouwens ook de official version gekocht, geld meer dan waard!

• Leon_The_Pro
Vanmiddag dus ff TVTool geïnstalleerd...Ik had de key gister al ontvangen maar was helaas niet thuis dus...
Ik moet zeggen dat het wel fantastisch werkt zo'n legale versie! Geen foutmeldingen en een heerlijk groot beeld op m'n tv. Nu is het eindelijk lekker dvd'tjes (en divx'jes :Z ) kijken met m'n 5.1 setje erbij! :9
Ik kan het toch wel iedereen aanraden voor zo'n zacht prijsje.

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:29

darkrain

Moderator Discord / General Chat

Geniet. Punt.

Ik heb er ook 10 euro voor betaald maar zou er nu ook wel 50 voor willen betalen.
Ik vind het een superprog.

Tweakers Discord

• Matthijs
  • Laatst online: 14-08 14:54
Het is het het zeker waard.. prima proggie.. :), als je het het eraan wilt uitgeven natuurlijk. .:)

Geef mij maar *stalav*sta ed.. :)

Om nou 15 euro daaaaaraan uit te geven vin ik wat overdreven...
Pagina: 1