Toon posts:

USB probleem op MS-6380

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom er maar niet uit ;(

Ik heb de MSI K7T266 Pro MS6380 (dus niet deel 2 ;) )

Het probleem is dus dat mijn momo stuur steeds uitvalt tijdens het spelen van een willekeurig spel. Ik heb ook ooit een logitech cordless optical muis gehad en die viel ook regelmatig uit.

Ik draai op Windows XP, het volgende heb ik allemaal opnieuw geinstalleerd: directx 8.1, via 4in1 (4.38), pc2pc driver, wingman software (4.11)

Ook heb ik nog de vinkjes uitgeschakeld om windows xp automatisch het apparaat uit te schakelen om energie te besparen, wat in dit topic stond: [topic=516945]

Ik weet nu helemaal niet meer hoe het op te lossen, iemand een idee :?

//edit: overigens heb ik ook mijn canonscanner op dezelfde onboard usb maar die werkt perfect zonder klachten.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 15:36

star-saber

Ryzen

[edit link bestaat niet meer naar website]

• Dryw.Filtiarn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-03 12:10
Ik denk dat de oplossing voor dit probleem een extern USB-hubje is, of een USB-kaart. De eerste versie van de KT266 chip was nogal brak met de USB.

=( Protected by witchcraft )=

Verwijderd

Ben je de fsb aan het overklokken geslagen? Dat wil nog wel eens problemen geven met dit mobo. Boven 137MHz heb je met dit mobo trouwens zoiezo geen USB meer.

Heb je via www.viahardware.com of www.viaarena.comde USB patch (1.1 meen ik)al gehaald?

Als dat alles niet werkt is soms een complete reinstall de enige oplossing. Wel een paardemiddel, maar wat werkt, dat werkt, niet waar?