Kunnen jullie dit forum niet zo aanpassen dat jullie de pagina bv na 1 min laten vernieuwen nu moet je telkens zelf op de knop vernieuwen klikken ik denk dat het een niet zo moeilijke aanpassing zal zijn.
Topix 
kan dus niet en eerlijk gezegd zie ik het nut er niet van in.
Verwijderd
Dat is een feature van je browser 
Ik meen dat IE dat niet kan. Maar Opera en Netscape(?) wel.
Ik meen dat IE dat niet kan. Maar Opera en Netscape(?) wel.
Ik denk dat het wel gaat kijk anders maar eens op www.digiworldbv.nlOp vrijdag 07 juni 2002 13:40 schreef [Airwolf] het volgende:
Topix
Anders maak je zelf even een HTML pagina met 2 frames:
een 1px frame met in de source een < meta http-equiv="refresh" > van het frame daaronder, waat GoT staat
sim-pel
een 1px frame met in de source een < meta http-equiv="refresh" > van het frame daaronder, waat GoT staat
sim-pel
Is het dan nie makkelijker dat got dat gewoon doet een stukje serviceOp vrijdag 07 juni 2002 13:46 schreef willem169 het volgende:
Anders maak je zelf even een HTML pagina met 2 frames:
sim-pel
voor het ene persoon die dat wil die moeite doenOp vrijdag 07 juni 2002 13:49 schreef Plofke het volgende:
[..]
Is het dan nie makkelijker dat got dat gewoon doet een stukje service
Het lijkt me ongelooflijk rottig... denk aan deze extreme situatie:
Het moet dan op álle topics toegepast worden;
Men neme een doorsnee 56k internetter of iemand op een laptop;
Men neme een lang foto-topic met zware foto's.
Perfect gegeven voor een situatie waarin je dit dus níet wil, die persoon wordt er helemaal gek van; ben je net op de helft met foto's kijken (meeting, mooie dames, Photoshops, sequences) en dan refresht ie...
jippie ja jee!
Bovendien gaat het geklikkerdieklik je behoorlijk op de zenuwen werken als je bijv. 3 GoT schermen (die hard
) open hebt staan.
Eén na laatste argument: Men zou het in Topix in moeten bouwen, incl. de feature dat men in de prefs het zelf uit kan zetten
Laatste argument: het verhoogt het 'slow chat' gehalte voor onzintopics.
PS-argument :P: zo'n reload moet in de header worden ingebouwd, geloof ik, en ik geloof ook, dat de header van GoT altijd hetzelfde is, boven elke thread/post... maar ook replies, edits, enzovoorts. Alleen de titels worden automatisch doorgegeven dacht ik... en voor een reply of editscherm wil je toch geen auto-refresh aan hebben staan
Het moet dan op álle topics toegepast worden;
Men neme een doorsnee 56k internetter of iemand op een laptop;
Men neme een lang foto-topic met zware foto's.
Perfect gegeven voor een situatie waarin je dit dus níet wil, die persoon wordt er helemaal gek van; ben je net op de helft met foto's kijken (meeting, mooie dames, Photoshops, sequences) en dan refresht ie...

Bovendien gaat het geklikkerdieklik je behoorlijk op de zenuwen werken als je bijv. 3 GoT schermen (die hard
Eén na laatste argument: Men zou het in Topix in moeten bouwen, incl. de feature dat men in de prefs het zelf uit kan zetten
Laatste argument: het verhoogt het 'slow chat' gehalte voor onzintopics.
PS-argument :P: zo'n reload moet in de header worden ingebouwd, geloof ik, en ik geloof ook, dat de header van GoT altijd hetzelfde is, boven elke thread/post... maar ook replies, edits, enzovoorts. Alleen de titels worden automatisch doorgegeven dacht ik... en voor een reply of editscherm wil je toch geen auto-refresh aan hebben staan
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik zal het je korter vertellen:Op vrijdag 07 juni 2002 14:00 schreef Dark Blue het mooi verhaal:
*snap*
het kan niet
Topix is ge-encode met de Zend Encoder en de source kan niet aangepast worden
Het is onzin dat "GoT" zo'n refresh actie als extra functionaliteit in haar forum zou bouwen. Jij bent toch degene die dat graag wilt? Schrijf een HTML, en zusamen met wat JavaScript komt dat helemaal goed.
Verwijderd
waarom zou je hem automatisch willen aanpassen zodra je op een post drukt dan word alles automatisch vernieuwd,
hetzelfde geld ovor als je terug komt naar het forum zelf!!!
onnodig als je het mij vraagd
hetzelfde geld ovor als je terug komt naar het forum zelf!!!
onnodig als je het mij vraagd
Pagina: 1