Aldi bak upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 11:11
Ik was laatst bij een vriend van mij en die kan GTA3 niet meer goed spelen (gaat schokkerig). Hij heeft een PIII 667 MHz proc, 384 MB SDRAM, TNT 2 32 MB (oftewel de niet onbekende Aldi bak >:) ) Hij heeft 300 euro te besteden voor het systeempje te upgraden en is van plan om daarmee een ATI Radeon van Hercules (128 mb) :9~ in te knallen.

Is dat niet overkill???

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:32
Voor dat geld kan ie wel een Radeon en een snelle Celeron kopen lijkt me, maar ik weet niet of dat gaat lukken in dat bord...

Verwijderd

Ik zou er in geforce 4 64mb 4200 ti in gooien.

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-08 11:11
Op vrijdag 07 juni 2002 13:37 schreef Dave Schalk het volgende:
Waarom???

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 13:38 schreef sjaaktrekhaak17 het volgende:

[..]

Waarom???
200 euro zijn die te krijgen en in de benchmarks die op Toms world waren was hij aanzienlijk sneller.

http://www6.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/vgacharts-01.html

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45

job

Op vrijdag 07 juni 2002 13:37 schreef Dave Schalk het volgende:
ja, idd waarom, is echt een overkill

Verwijderd

^^^^

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

de proc is ook gewoon te traag.... en met die kast kun je ook niet veel (geen amd sysje). Ik heb er zelf ook eentje gehad... die heb ik voorig jaar aan mijn ouders verkocht :) en toen heb ik een nieuwe (evt. upgradable) puter gekocht...

Maaruh, laat m maar sparen, want gta 3 kun je op die pc iig niet meer fatsoenlijk spelen (video en proc moeten daarvoor nl geupgrade worden ...)

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 13:41 schreef damster het volgende:

[..]

ja, idd waarom, is echt een overkill
Dat vind ik nooit zo erg want ik koop een half jaar later weer een nieuwe processor. En ik geloof dat een radeon duurder is als die geforce dus waarom niet.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ik zou een Geforce 3 ti 500 nemen.

PERFECT op te GTA'en en een Geforce 3 is al een beetje overkill!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

het gaat toch niet om overkill of niet ?? maar wat is verstandig om met je geld te doen,,, laatste keer dat ik nog over mn schouder keek,, was het verstandig om het snelste voor de laagste prijs te kopen :) ..neem de 4200 :) ik heb m ,, hij is goed.. (ook zn 2d-beeld.)

En idd voor die 120 euro die je over hebt knal je er een snelle celeron in.... je weet niet wat je ziet qua verschil...

>:)

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 13:43 schreef DeMoN het volgende:
Ik zou een Geforce 3 ti 500 nemen.

PERFECT op te GTA'en en een Geforce 3 is al een beetje overkill!
Ja maar een gf 3 ti 500 kost nog steeds klauwe vol geld 400 euro ofzo.

Maar als hij wel een radeon met 128 mb er in wil gooien waarom dan niet een geforce 4

Verwijderd

oh ja ,, en let niet op die 128 mb.. is op dit moment nog niet echt nuttig,64 mb is voldoende

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
zit er wel een agp-slot op dat mobo.. (ik had nl de aldi pentium III 500; zal de videokaart onboard :( )

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.