Me beeldscherm wordt dus een stuk kleiner als k me hrz hoger zet, waarom? en als k um hoger dan 75 zet gaat me beeldscherm piepen!
Verwijderd
Wat een reactie. Reageer ff rustig zeg, en leg dan ook meteen even uit waarom je met dit soort uitspraken komt. Wat een onzin.Op vrijdag 07 juni 2002 13:31 schreef BronX het volgende:
Komt door Windows XP. Met het hertz gedoe heeft Microsoft erg grote fouten gemaakt en die moeten ze maar is fixen die lui f*ckers.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
T is een IBM 15XT zijn geen drivers meer voorOp vrijdag 07 juni 2002 14:35 schreef damster het volgende:
heb je de drivers van je monitor wel geinstalleerd, dit wil nog wel eens helpen.
Verwijderd
Kortom, je beeldscherm kan door zijn leeftijd zo'n hoge resolutie / Hz niet aan. Kan je nix aan doen. Als je de juiste drivers installt (die er misschien zelfs niet zijn) wordt je monitor beschermd tegen te hoge resolutie / HzOp vrijdag 07 juni 2002 15:23 schreef meme1000 het volgende:
[..]
T is een IBM 15XT zijn geen drivers meer vooroldtimer
Je kan iedere monitor wel op 100hz zetten, door in windows het vinkje 'modi verbergen die dit beeldscherm niet aan kan', aan te vinken.Op vrijdag 07 juni 2002 20:16 schreef brouwerpower het volgende:
Hoe laat jij hem dan op zoveel hertz lopen?
Zeker zo'n fix. Deze dingen houden geen rekening met wat je monitor aankan.
Als je zo'n oude hebt kan het zijn dat hij je niet helemaal aardig vind als je hem te snel laat vernieuwen.
Kan gebeuren.
Nieuwe monitor?
Verwijderd