Hi ik ga verder in deze sectie omdat in Gadget talk er weinig op gereageerd werd, hopelijk houdt de moderator dit even open omdat ik wil proberen of ik meer reacties kan krijgen.
Het zit dus zo:
Heb sinds een paar dagen een Compaq Aero van mijn werk gekregen.
Ik dus gauw uitproberen op mijn Win XP Pro met Microsoft Activesync 3.5 op COM 1. Com2 werkt ook niet
Maareuh dat ding geeft geen kick! Hij probeert wel te synchroniseren, maar de software in Windows XP vindt um niet!?
Wanneer ik dat ding in de cradle stop, gaat het lampje bewegen (dat groene rondje in de software).
In de software bij Get connected om verbinding te krijgen, blijft hij detecteren...?!?
Hier op mijn werk heb ik het wel geprobeerd en werkt meteen.
Dus heb ik gisteravond bij mij thuis een schone tweede installatie gedaan met alleen die activesync. Noppes. Same problem.
Heb net een cdtje van Windows 2000 geleend, zal vanavond eens kijken of het werkt.
Ondertussen kan iedereen me helpen met dit??
SeNTiNeL0
Door SeNTiNeL0 - woensdag 05 juni 2002 09:52
--------------------------------------------------------------------------------
<Schopje>
Kan niemand me echt helpen??
Heb Windows 2000 niet kunnen installeren (ook van uit Dos werkt het ook niet, omdat hij geen partities kan vinden (NTFS)...
Maar heb het hier op mijn werk met een Windows XP machine (Compaq) kunnen proberen en daar werkt het wel!?
Raar is dat? Zou dat te maken hebben met mijn Epox 8KHA+ met Via chipset? (Laatste VIA4in1 drivers geinstalleerd 2.37 geloof ik + de laatste biosupdate)
Want een schone install van Windows XP had ook niets geholpen.
Help!
--------------------------------------------------------------------------------
Door C@SP - woensdag 05 juni 2002 11:57
Als het op je werk op een XP bak wel werkt moet het bij jou thuis toch ook werken Misschien toch iets in je instellingen verkeerd.
Door MaDLiVe - woensdag 05 juni 2002 13:22
Ik neem aan dat de com poorten beide aan staan
Maargoed er valt veel in te stellen bij je com poorten, ik zou daar es naar kijken.
Heb ook uren lopen kloten toen ik mijn s45 wou syncen via com poortjes.
Door SeNTiNeL0 - woensdag 05 juni 2002 21:42
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 11:57 schreef C@SP het volgende:
Als het op je werk op een XP bak wel werkt moet het bij jou thuis toch ook werken Misschien toch iets in je instellingen verkeerd.
Was het maar waar! Hier thuis werkt het helaas niet!
Zou dat toch door die VIA chipset komen!? Heb net weer een nieuwe versie 14.38 geinstalleerd. 14.33 en 14.37 hielpen ook niets..
Gvd...... Zelfs in de bios alles uitgezet wat ermee te maken kon hebben.
Dat van die COM poorten, ze staan beide aan. 03F8 IRQ 4 = COM1 en 02F8 IRQ 3 is COM2.
Alle instellingen daarvan al geprobeerd (19200, 33600 etc, etc.)
Nog meer suggesties?? (Behalve een andere mobo, deze is pas een maand oud!)
Misschien is mijn compoorten verrot (heeft iemand dan een proggie die zulke hardware test of ze goed zijn?)
Ik zal effe een rete oude muis eens zoeken om op die compoorten te testen.
Als die het niet doet, dan kan die mobo weer terug naar de leverancier.!
Het zit dus zo:
Heb sinds een paar dagen een Compaq Aero van mijn werk gekregen.
Ik dus gauw uitproberen op mijn Win XP Pro met Microsoft Activesync 3.5 op COM 1. Com2 werkt ook niet
Maareuh dat ding geeft geen kick! Hij probeert wel te synchroniseren, maar de software in Windows XP vindt um niet!?
Wanneer ik dat ding in de cradle stop, gaat het lampje bewegen (dat groene rondje in de software).
In de software bij Get connected om verbinding te krijgen, blijft hij detecteren...?!?
Hier op mijn werk heb ik het wel geprobeerd en werkt meteen.
Dus heb ik gisteravond bij mij thuis een schone tweede installatie gedaan met alleen die activesync. Noppes. Same problem.
Heb net een cdtje van Windows 2000 geleend, zal vanavond eens kijken of het werkt.
Ondertussen kan iedereen me helpen met dit??
SeNTiNeL0
Door SeNTiNeL0 - woensdag 05 juni 2002 09:52
<Schopje>
Kan niemand me echt helpen??
Heb Windows 2000 niet kunnen installeren (ook van uit Dos werkt het ook niet, omdat hij geen partities kan vinden (NTFS)...
Maar heb het hier op mijn werk met een Windows XP machine (Compaq) kunnen proberen en daar werkt het wel!?
Raar is dat? Zou dat te maken hebben met mijn Epox 8KHA+ met Via chipset? (Laatste VIA4in1 drivers geinstalleerd 2.37 geloof ik + de laatste biosupdate)
Want een schone install van Windows XP had ook niets geholpen.
Help!
Door C@SP - woensdag 05 juni 2002 11:57
Door MaDLiVe - woensdag 05 juni 2002 13:22
Ik neem aan dat de com poorten beide aan staan
Maargoed er valt veel in te stellen bij je com poorten, ik zou daar es naar kijken.
Heb ook uren lopen kloten toen ik mijn s45 wou syncen via com poortjes.
Door SeNTiNeL0 - woensdag 05 juni 2002 21:42
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 11:57 schreef C@SP het volgende:
Was het maar waar! Hier thuis werkt het helaas niet!
Zou dat toch door die VIA chipset komen!? Heb net weer een nieuwe versie 14.38 geinstalleerd. 14.33 en 14.37 hielpen ook niets..
Gvd...... Zelfs in de bios alles uitgezet wat ermee te maken kon hebben.
Dat van die COM poorten, ze staan beide aan. 03F8 IRQ 4 = COM1 en 02F8 IRQ 3 is COM2.
Alle instellingen daarvan al geprobeerd (19200, 33600 etc, etc.)
Nog meer suggesties?? (Behalve een andere mobo, deze is pas een maand oud!)
Misschien is mijn compoorten verrot (heeft iemand dan een proggie die zulke hardware test of ze goed zijn?)
Ik zal effe een rete oude muis eens zoeken om op die compoorten te testen.
Als die het niet doet, dan kan die mobo weer terug naar de leverancier.!