Toon posts:

VGA Switchbox met 2x ps2 aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek met naar een switchbox waar ik 1 monitor op aan kan sluiten en waar ik ook mijn muis en toetsenbord op aan kan sluiten.

hier mee wil ik voorkomen dat ik een 2tal toetsenborden en muizen nodig heb om mijn andere system te besturen.

ik kan eigenlijk enkel normale vga switchboxen vinden waar je een knop moet omdraaien. hier kan je dus geen toetsenbord en muis op aan sluiten.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
je zoekt dus gewoon een standaard KVM switch...

(draaiknop?, dat was van heeeeel vroeger, tegenwoordig gaan ze met een knopje wat je kan indrukken, of beter nog met OSD (on screen display)..

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
als dat zo heet (KVM switch) dan is dat wat ik zoek alleen zegt iets me dat ik die niet bij de dixons op de hoek kan vinden.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Op vrijdag 07 juni 2002 12:51 schreef zwelgje het volgende:
je zoekt dus gewoon een standaard KVM switch...

(draaiknop?, dat was van heeeeel vroeger, tegenwoordig gaan ze met een knopje wat je kan indrukken, of beter nog met OSD (on screen display)..
die kvm's zijn duur die standaard handmatige kvm dingen met vga, 2x ps/2 (toetsenbord) en serial voor muis (omdat je een ps/2 muis niet los kan koppelen tijdens werk) heb ik ook voor 17 euro bij display er werkt prima

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 12:54 schreef elgringo het volgende:

[..]

die kvm's zijn duur die standaard handmatige kvm dingen met vga, 2x ps/2 (toetsenbord) en serial voor muis (omdat je een ps/2 muis niet los kan koppelen tijdens werk) heb ik ook voor 17 euro bij display er werkt prima
kun je misschine vertellen waar je die vandaan hebt?
dat klinkt namenlijk wel interessant.

Verwijderd

[search=KVM]
[search=switchbox]
[search=Switchboxen]
[search=KVM Switchbox]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.