ik heb zo een donkerbruin vermoeden dan MAME niet helemaal legaal is, toch
Mwoah, valt wel mee. En als je het origineel hebt, mag je de ROM ook downloaden.
iig is het programma MAMA niet illegaal.
Verwijderd
Als je het origineel hebt? Mame heeft wat...5000 arcadekasten? Heb je 15 huizen volstaan met arcade kasten? heheheOp vrijdag 07 juni 2002 12:40 schreef Gerst het volgende:
Mwoah, valt wel mee. En als je het origineel hebt, mag je de ROM ook downloaden.iig is het programma MAMA niet illegaal.
Er is vast wel 1.
Ik weet alleen niet of dat goed werkt.
Kijk maar op www.gbaemu.com. staan geen illegale roms ofzo op
Jammer, de link werkt niet 
Staat hij ook nog ergens anders?
Op vrijdag 07 juni 2002 14:42 schreef BlackMage het volgende:
Er is vast wel 1.
Ik weet niet zeker of er wel een goede is maar ze zijn er wel mee bezig.Op vrijdag 07 juni 2002 15:24 schreef Gerst het volgende:
Jammer, de link werkt niet
[..]
http://www.pocketheaven.com/
Daar staan ook een heleboel emulators voor de gba. Dus ook nes enz.
en nee, weer geen illegale stuff.
Op [Jawel - IceStorm] stonden vroeger goed emu's en roms
(hopelijk doe ik niets verkeerd met deze link te geven)
En die is dus wel foutOp vrijdag 07 juni 2002 16:20 schreef EXE-cuter het volgende:
Op [blah - IceStorm] stonden vroeger goed emu's en roms
Misschien klinkt het stom, maar iemand quoten op een illegale URL, is imho ook niet een van de slimste dingen die je kunt posten.Op vrijdag 07 juni 2002 16:24 schreef Bigs het volgende:
En die is dus wel fout(volgens mij)
Misschien, dat de beide heren hun posting willen aanpassen voordat er een boze moderator voorbij komt?
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Sorry voor de illegale link,ik wou hem wel veranderen,maar een ijverige mod (slijmslijm icestorm) was me voorOp vrijdag 07 juni 2002 17:13 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Misschien klinkt het stom, maar iemand quoten op een illegale URL, is imho ook niet een van de slimste dingen die je kunt posten.
Misschien, dat de beide heren hun posting willen aanpassen voordat er een boze moderator voorbij komt?
Pagina: 1