Toon posts:

Lindows SPX v0.92 Topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand hem al geprobeerd?
Ik heb hem geprobeerd te installeren op een Dell laptop, maar bij stage 2, blijft ie rebooten en wil maar niet installeren, ik ben beniewd of het wat is?

laat maar weten

en niet beginnen met achterlijke legaal/illegaal discussies, ik heb hem legaal :+

Verwijderd

Ik betwijfel dat er veel Lindows gebruikers hier zitten. Lindows.com heeft een insiders forum, ik denk dat dat een betere plek is om dit soort vragen te stellen.

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Op vrijdag 07 juni 2002 12:02 schreef cONEction het volgende:
Heeft iemand hem al geprobeerd?
Ik heb hem geprobeerd te installeren op een Dell laptop, maar bij stage 2, blijft ie rebooten en wil maar niet installeren, ik ben beniewd of het wat is?

laat maar weten
Hetzelfde geval hier, ook geprobeerd op een dell laptop. Wil niet werken, kan me zo niet meer herinneren in welke stage hij blijft hangen.

Verwijderd

Topicstarter
GVD man, ik kan niks meer met mijn dell, als ik alle partities zelf verwijder , en win 2k erop zet, dan zegt ie elke keer GNU2 loading, en dan reset, wat een klote ku*zooi, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |:( :?

Verwijderd

MBR resetten?

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-03 11:35
Op vrijdag 07 juni 2002 14:13 schreef cONEction het volgende:
GVD man, ik kan niks meer met mijn dell, als ik alle partities zelf verwijder , en win 2k erop zet, dan zegt ie elke keer GNU2 loading, en dan reset, wat een klote ku*zooi, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? |:( :?
ff mbr leeggooien lijkt me: fdisk /mbr

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 14:22 schreef kroeske het volgende:

[..]

ff mbr leeggooien lijkt me: fdisk /mbr
Wtf is mbr ,en hoe verwijder ik dat? :?

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 14:35 schreef cONEction het volgende:

[..]

Wtf is mbr ,en hoe verwijder ik dat? :?
sorry maar heb je een bord voor je kop?
door in te tikken (in msdos of windows) fdisk /mbr

staat ook in faq

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 14:57 schreef ultimate het volgende:

[..]

door in te tikken (in msdos of windows) fdisk /mbr

staat ook in faq
hehe , sorry . het is dus een parameter die opgegeven moet worden, :Y) , weet ik het joh? *D

Verwijderd

geeft niet maar het kwam nogal raar over :)

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10

deadinspace

The what goes where now?

Op vrijdag 07 juni 2002 15:02 schreef cONEction het volgende:
hehe , sorry . het is dus een parameter die opgegeven moet worden, :Y) , weet ik het joh? *D
Om te beginnen is het wel aan te raden om te zorgen dat je weet wat een MBR is voor je aan zoiets begint. Verder vertelde kroeske al wat je moest intypen.

Je mag natuurlijk ook wat zelf zoeken (en faq lezen).
Op vrijdag 07 juni 2002 14:57 schreef ultimate het volgende:
En een beetje vriendelijker kan wel ;)

Verwijderd

Ondersteunt het ook xterm/xdm?

• AkaXakA
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 16:12

AkaXakA

Just Kidding...

Doh! tuurlijk..hetr is Linux + wine...
Alles wat onder Linux werkt werkt onder Lindows..

http://www.akaxaka.tk/ - "Knowledge is power. Power corrupts. Study hard, be evil." - 4 Jaar GoT en nog steeds niet evil: er moet een verband zijn...

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hmm

http://www.walmart.com/catalog/product_listing.gsp?path=0%3A3944%3A3951%3A41937%3A86796%3A96356&dept=3944&cat=96356&sb=61&bti=0

Walmart is pc's aan het verkopen met Lindows, ik verwacht dat dit een final versie is?

Je gaat iig geen beta kunnen/willen verkopen aan een oem lijkt me die dit bij nieuwe pc's meeleverd.

Verwijderd

mbr is Master Boot Record

hierin staan gegevens over je partities, ...

Verwijderd

Walmart is pc's aan het verkopen met Lindows, ik verwacht dat dit een final versie is?
Je gaat iig geen beta kunnen/willen verkopen aan een oem lijkt me die dit bij nieuwe pc's meeleverd.
Hmmm, er staat geen leverdatum bij, op slashdot zeiden ze iets van 10 dagen, maar volgens mij bedoelen ze daarmee de shipment, misschien duurt het nog even voordat ze beginnen leveren, of Lindows is al in zo'n stadium dat het al werkt zoals ze willen. Daamee bedoel ik het hele systeem, manuals, gebruikersvriendelijkheid enzo. dat nog niet alle programma's werken zullen in de toekomst waarschijnlijk stukje bij beetje opgelost worden met patches, maar het basissysteem werkt. BTW ik heb lindows nog niet gezien.
Pagina: 1