Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Foute beoordelingen door scrollwiel

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ik heb hier net een Microsoft Intellimouse Explorer neergezet en ging ff lekker een draadje modereren, toen me opviel dat er opeens bij reacties die ik niet modereerde, ook beroordelingen ingevuld waren! Ook klopte een aantal beoordelingen die ik wilde gaan geven opeens niet meer. Gelukkig zag ik dat voordat ik submitte. Nou bleek het dus te komen doordat ik scrollde met het muiswieltje. Als je net een beoordelingsmenuutje hebt mishandelt, scroll je terwijl de muiscursor op die positie blijft staan. Als je net ff boven een ander menuutje uitkomt, knalt ie daar vrolijk een (verkeerde) beoordeling in. Ik kan me voorstellen dat anderen dit probleem hebben en het niet merken, waardoor sommige vreemde beoordelingen (-1 troll voor een nuttige reactie) verklaard zouden kunnen worden

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat klopt. Je kunt het beste na het invullen van een beoordeling even buiten het veld klikken.
Dit is gewoon een eigenschap van Windows en ligt niet aan t.net.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 12:33 schreef irrelevant het volgende:
Dat klopt. Je kunt het beste na het invullen van een beoordeling even buiten het veld klikken.
Dit is gewoon een eigenschap van Windows en ligt niet aan t.net.[/quote][flauwe grap]
Of geen scroll muis gebruiken!
[/flauwe grap]

Die buiten het veld click tips is het beste.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 12:33 schreef irrelevant het volgende:
Dit is gewoon een eigenschap van Windows en ligt niet aan t.net.[/quote]Fout.

Dat ligt _WEL_ aan T.net, op het moment dat je inlogt, wordt er automatisch een scriptje afgestart, wat jouw PC scant op de aanwezigheid van Microsoft zaken.

Als je alleen maar Microsoft Software hebt, is geen probleem. Op het moment dat je alleen Microsoft Hardware hebt, ook geen probleem.

Heb je echter beide, past hij de instellingen van je Intellipoint Software aan, zodat je altijd foute moderaties maakt.

Als je zoveel Microsoft hebt ben je T.net niet waardig...

:D

---------------------------------
Disclaimer :

Deze tekst berust in geen enkele wijze op de waarheid, en de in de hiervoor geplaatste tekst eventueel genoemde personen hebben geen binding met andere personen, fictief of in de realiteit. Verwijzingen naar bronnen dienen niet serieus genomen te worden.

Aannames zijn fataal.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat is dit voor onzin?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Heb je mijn disclaimer niet gelezen irrelevant ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

irrelevant:

Lees de tekst van GaMeOvEr nog een keer aandachtig door en doe dan :D

Hint: hij is net zo relevant als mijn opmerking erboven.

Chill!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Het vervelendste is dat het geen moderaten is maar meer beoordelen, en sommige mensen moderaten totaal irrelevant, van de week ging het weer eens over ms, iemand zei doodleuk dat windows alleen goed was voor spelletjes, deze reactie werd gewaardeerd met +2, iemand die antwoorde dat hij beter ze huiswerk moest doen (betrof thread van techies van afgelopen 10 jaar ofzo), kreeg een flamebait -1, totaal belachelijk, geef mij dan maar gewoon een moderatie systeem waar dit soort opmerkingen gedelete worden.
Pagina: 1