Toon posts:

digital camera? welke moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey all.

ik ben van plan zeer binnenkort een digitale camera aan te schaffen. ik heb al aardig wat sites bekeken, maar ik kom er gewoon niet uit. de ene is 2,1 megapixels en kost 500 euro, terwijl het andere merk 2,4 megapixels heeft, maar slechts 330 euro kost.

kan iemand mij tips geven over welke camera goed is qua prijs/kwaliteit verhouding, en waar ik die dingen kan aanschaffen?

de enige criteria die ik interessant vind zijn de prijs (niet boven de 375 Euro) en ik zou toch eigenlijk wel 3.0 megapixels of hoger willen, indien mogelijk.

alvast bedankt voor het lezen, en alle tips/info wordt zeer gewaardeerd. :)

P.S. ik hoop dat deze post in het goeie forum staat. ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen.

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-03 21:06
In het Gadget forum zijn er vele topics over Digicams, kijk daar es! Vind je vast wel wat je nodig hebt!

tja...

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:01
Daar loopt een groot topic over.
namelijk deze: [topic=197979/1/25]

kijk daar maar ff tussen.

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08-2025
Er zijn diverse test-rapporten...bijvoorbeeld deze:

http://www.letsgodigital.nl/webpages/test/site/testrapport.html

suc6

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Je moet voor jezelf vooral goed bedenken hoe en waarvoor je hem wil gaan gebruiken. Moet ie in de broekzak kunnen passen? Of wil je juist een grote zoomlens? Waar ga je de foto's voor gebruiken? Alleen wat vakantiekiekjes? Of gebruik je het materiaal voor drukwerk?

Als je al dit soort dingen op een rijtje zet, maakt het het zoeken al een stuk makkelijker.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-03 22:02
av>gt

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

- Canon A40
- Fuji 2600

vergelijk deze twee en kijk wat voor jou de beste is...

3mp < 375 euro zou ik niet aan beginnen, omdat je dan in de budget-range terecht komt...
2mp is voldoende voor iemand die net aan digitale fotografie komt ruiken...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor alle tips! oh en sorry dat ik mijn thread in het verkeerde forum plaatste. ik had de Gadget Talk sectie helemaal over het hoofd gezien. |:(

ik ga alle topics zeker lezen. thx again. 8-)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Daarna even hier verdergaan aub :)
[topic=197979/1/50]

Iig succes met je keuze :) vergeet trouwens niet dat t achteraf altijd duurder is.. kijk niet puur naar de cam, want je wilt toch batterijen/geheugen/tasje.. en dat tikt ook aardig aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.