TMAXTINT
maargoed.. ik kreeg alleen wat mensjes gekilled met picollo's ooglaser... en de admin wilde niet dat ik dat gebruikte... was te makkelijk voor mij om hun te killen ofzo?
het was ff wennen.. ik wacht wel tot het spel beter is.. tot dan lekker op cs/sof2/gta3 blijven knoeien
King for a day,... fool for a lifetime.
Verwijderd
zoek met All seeing eye of de ingame browser er zijn er nog maar weinigOp zaterdag 08 juni 2002 09:01 schreef Metal-Kool4 het volgende:
kan iemand mij wat Ip's geven
Verwijderd
iemand met een goeie upload ff een server op te zetten voor een daggie?Op zaterdag 08 juni 2002 09:11 schreef StormRam- het volgende:
deze zijn er op dit moment
[SGT]ACE[LN]|503ms|210.49.41.29:27015
[N-GSF] ESF Alpha 2 Server #1|473ms|210.49.184.48:21039
MOO|450ms|210.86.23.229:27015
gravedigger|323ms|213.224.163.107:27015
bhamut the black dragon|275ms|68.13.19.230:27015
beetje hoge pingsmaar ok
contact me op streaming_victim@hotmail.com
Many Thankx
Verwijderd
Ik krijg juist een error ls ik deze patch installeer verdomme.Op zaterdag 08 juni 2002 01:32 schreef Marruk het volgende:
[..]
laatste halflife petsj downloaden? 1109
Ik wil zoo graag dat spel spelen en als dat gelukt is wat moet ik dan doen ik bedoel moet ik dan iets met de multiplayer doen waarom kan ik niet gewoon single spelen.
Verwijderd
Verwijderd
Wat moet ik doen om hem te kunnen spelen moet het via lan ofzo ik bedoel snap er de ballen niet van hoe ik hem nou kan spelen.Op zaterdag 08 juni 2002 13:50 schreef FLiP.m0 het volgende:
effe geprobeerd. Wel leuk ja. Nu effe op het internet. Dit is ook nog eens een alpha versie dus we zien wel hoe het is met de echte versie.
Verwijderd
Kent iemand een andere siet voor de hl1109.exe bestandje
kijk anders even op ftp.quicknet.nl en dan /pub/games/half-life oid.
Verwijderd
Dat ben ik nu aan het doen via quicknet moet nog 50 % ik had er een maar die was corrupt.Op zaterdag 08 juni 2002 14:16 schreef M a a r t e n het volgende:
Waar haal je hem nu vandaan?
kijk anders even op ftp.quicknet.nl en dan /pub/games/half-life oid.
Ik ga even downloaden en patat bakken met twee frikandellen met mayo en dan installer ik esf20.exe met daarna cola erbij drinken en dan wat moet ik dan doen om het spel op te starten?
Verwijderd
Ik heb BFP geinstaleerd.. (1.2) met q3 update...
Maar met sommige aanvalen.. ziet het er heel briek uit
Dat moet toch een straal wezen
Iemand enig idee hoe ik dit oplos...
Human Bobby
Verwijderd
Doe ik toch ook!Op zaterdag 08 juni 2002 14:34 schreef Justice het volgende:
hey THEONLYONE gebruik eens je edit knopje ipv elke keer een nieuwe reactie met dezelfde vraag.
Verwijderd
Nee dat doe je niet. EDITten van je post is dingen toevoegen ipv. direkt een nieuwe reply.Op zaterdag 08 juni 2002 14:38 schreef THEONLYONE het volgende:
[..]
Doe ik toch ook!
Dat geld ook voor Stormram: van beide wil ik niet meer 2 keer de usernaam onderelkaar zien.
Verwijderd
Ben dan wel geen DBZ fan maar ik zal et even downloaden en testen.
Wordt wel een hele koele mod denk ik, zodra al die bugs er uit zijn
Maar daar is het danook een Alpha release voor...
Verwijderd
/me gaat aardig doen vandaagOp zaterdag 08 juni 2002 13:53 schreef THEONLYONE het volgende:
Nope kom er nog steeds niet uit hoe ik hem moet spelen.
Sorry beetje dom
Klik op Multiplayer - LAN games - Create game - map uitkiezen en starten.
Als je er een botje bij in wilt zetten zoek je ff op google naar akimbot, en lees je daarvan de readme
Verwijderd
damn echt dom jaOp zaterdag 08 juni 2002 13:53 schreef THEONLYONE het volgende:
Nope kom er nog steeds niet uit hoe ik hem moet spelen.
Sorry beetje dom
*edit sry snowwhite
Verwijderd
ik wist niet eens dat dat bestond
ik dacht gewoon BFP.. maar dat tournament is echt wel beter.
wel 40 verchillende "CHARS"
Op zaterdag 08 juni 2002 20:23 schreef Metal-Kool4 het volgende:
dat bfptournament is 10000x zo vetter...
ik wist niet eens dat dat bestond
ik dacht gewoon BFP.. maar dat tournament is echt wel beter.
wel 40 verchillende "CHARS"
Verwijderd
Misschien ten eerste al is de BFP LEVELS kiezen ...Op zaterdag 08 juni 2002 14:33 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Nu we het hier toch over DBZ hebben...
Ik heb BFP geinstaleerd.. (1.2) met q3 update...
Maar met sommige aanvalen.. ziet het er heel briek uit
[afbeelding]
Dat moet toch een straal wezen
Iemand enig idee hoe ik dit oplos...
zijn ze toevallig ook al te koop?
want ik heb t maar gezien tot dat Buu net vrij is en Debura heeft geschopt
maar t is zo vervelend dat yorin steeds herhaald, ze zijn nu net bij de cell-games ofzo, toch?
dan hrb jr nog de saiya-man saga, die is echt vet
maarja, of t mogelijk is die te kopen, de Buu-saga dus
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Zou toch cool zijn als je in single player de aflevering na-speelde ofzoietsOp vrijdag 07 juni 2002 22:53 schreef Gohan-san het volgende:
[..]
HET verhaal zijn de afleveringen van DragonballZ !!!!
Kan je ook half-uur met iemand praten voordat je uberhaubt gaat vechten enz
maaruh, screenies zien der goed uit
Ook maar ff binnentrekken met me isdn'tje
Verwijderd
MAJOR SPOILERS HEREOp zondag 09 juni 2002 00:09 schreef Okyah het volgende:
Lichtelijk off-topic misschienmaar hoe hebben jullie die Buu afleveringen allemaal al gezien? divx ed?
zijn ze toevallig ook al te koop?
want ik heb t maar gezien tot dat Buu net vrij is en Debura heeft geschoptmaar verder dus niet, ja, die laatste afleveringen ook nog int japans
maar t is zo vervelend dat yorin steeds herhaald, ze zijn nu net bij de cell-games ofzo, toch?
dan hrb jr nog de saiya-man saga, die is echt vet
maarja, of t mogelijk is die te kopen, de Buu-saga dus
Het einde van de Majin Buu saga heb ik sporadisch gezien , is ongever zo :
Vegeta vecht met Goku . Goku wint . Vegeta gaat dan tegen Buu vechten en sterft .
Gohan vecht met Buu en sterft , maar haalt me Kaio-Shin The Z Sword .
Goku leert Goten en Chibi Trunks de Fusion Dance , en Gotenks gaat met Piccollo vechten tegen Buu in The Room of Spirit and Time .
Gotenks verliest , Gohan komt met The Z Sword maar verliest .
Goku en Vegeta vechten tegen Buu en verliezen bijna , maar fusen tot Super Vegitto en stampen z'n reet like hell .
MAJOR SPOILERS
Waarom is Goku nou zo rustig als enige?
En hij gaat binnenkort ook die dragonballz zoeken, ben wel benieuwd wat is ging wensen, dat stuk had ik net gemist
mooi, is alleen jammer dat er op het eind nix van kloptOp zondag 09 juni 2002 01:44 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
MAJOR SPOILERS HERE
Vegeta vecht met Goku . Goku wint . Vegeta gaat dan tegen Buu vechten en sterft .
Gohan vecht met Buu en sterft , maar haalt me Kaio-Shin The Z Sword .
Goku leert Goten en Chibi Trunks de Fusion Dance , en Gotenks gaat met Piccollo vechten tegen Buu in The Room of Spirit and Time .
Goku en Vegeta vechten tegen Buu en verliezen bijna , maar fusen tot Super Vegitto en stampen z'n reet like hell .
MAJOR SPOILERS
Verwijderd
En in het begin ook nietOp zondag 09 juni 2002 12:56 schreef Schuey het volgende:
[..]
mooi, is alleen jammer dat er op het eind nix van klopt
maar ik heb wel zin om te spelen dus als iemand een servert aanzet
Verwijderd
Heb enkel gezien tot de epi Vegitto : The Lethal Warrior , en dat klopt dan toch .Op zondag 09 juni 2002 12:56 schreef Schuey het volgende:
[..]
mooi, is alleen jammer dat er op het eind nix van klopt
Owja , Goku gaat ook Super Saiya-jin 3
Corrigeer maar wat moet , heb ze niet allemaal gezien omdat er sommigen niet werkten of van dat overbelicht beeld hadden .
zo ff veranderd, alleen die wens van vegeta ben ik niet 100% zeker meer van, is al weer zo lang geleden..Op zondag 09 juni 2002 01:44 schreef real_raichu70 het volgende:
[..]
MAJOR SPOILERS HERE
Majinn Vegeta vecht met Goku . Door hun energie die vrijkomt ontsnapt Buu uit zijn 'ei'. Vegeta gaat dan tegen Buu vechten en sterft .
Gohan vecht met Buu en sterft , maar haalt met Kaio-Shin The Z Sword .
Goku leert Goten en Chibi Trunks de Fusion Dance , en Gotenks gaat met Piccollo vechten tegen Buu in The Room of Spirit and Time . Buu wordt pissed en schreeuwt een schuer in de dimensie en komt weer op Kami's Lookout waar jij iedereen in chocola veranderd.
Goku en Vegeta vechten tegen Buu en verliezen bijna , maar dan gaat Goku SSJ3. Aangezien hij nog amper getraind heeft in SSJ3 is hij het niet gewend en versliestr snel al zijn energie. Dan maakt ie een grote Genki Dama om Buu te vernietigen, maar hij heeft te weinig energie om de Genki Dama snel genoeg te laten gaan, Buu houd hem makkelijk tegen. Vegeta had nog een wens over en komt op het id (weet niet meer zeker) om Goku zijn energie terug te wensen dmv de DB's op Namek. Het gaat weer goed en Buu gaat dood, daarvoor wenst Goku dat hij als een goed persoon terug komt en hem nog eens zal bevechten. Dit wordt Ubuu en hij ontmoet Goku een paar jaar later tijdens het World Tournement.
MAJOR SPOILERS
lama d8 dat je moest betalen, maar je kan gewoon registeren zonder te payen. ga nu downen, kijken of ie echt zo ownt.
zal ik het dan maar ff doenOp zondag 09 juni 2002 16:56 schreef Schuey het volgende:
[..]
zo ff veranderd, alleen die wens van vegeta ben ik niet 100% zeker meer van, is al weer zo lang geleden..
Majinn Vegeta vecht met Goku . Door hun energie die vrijkomt ontsnapt Buu uit zijn 'ei'. Vegeta gaat dan tegen Buu vechten en sterft .
Gohan vecht met Buu en gaat bijna dood , maar haalt met Kaio-Shin, The Z Sword .
Goku leert Goten en Chibi Trunks de Fusion Dance , en Gotenks gaat met Piccollo vechten tegen Buu in The Room of Spirit and Time . Buu wordt pissed en schreeuwt een schuer in de dimensie en komt weer op Kami's Lookout waar hij iedereen in chocola veranderd.
Gotenks verliest , Gohan is power up door een 15 oude generaties Kaio-Shin, the Z sword is al kapot gegaan door een groot stuk metaal [hardste uit uni, remember]
Goku en Vegeta vechten tegen Buu en verliezen bijna , maar dan gaat Goku SSJ3. Aangezien hij nog amper getraind heeft in SSJ3 is hij het niet gewend en versliestr snel al zijn energie. Dan maakt ie een grote Genki Dama om Buu te vernietigen, maar hij heeft te weinig energie om de Genki Dama snel genoeg te laten gaan, Buu houd hem makkelijk tegen. Vegeta had nog een wens over en komt op het id (weet niet meer zeker) om Goku zijn energie terug te wensen dmv de DB's op Namek zodat alle mensen gedood door buu vanaf begin van saga terug to leven kwamen. Dan gaat vegita,tegen buu vechten om gokou de tijd te geven, maar er komt niet genoeg energie de mensen van aarde etc geloven niet in energie geven. Dan begint Mr.Satan als een dolle te schreeuwen dat hij energie nodig heeft blabla. en komt er meer binnen. Dan is de genki dama groot genoeg en wil hij hem gooien , dan rend Mr.Satan naar buu zijn kant toe en gooi Vegita op zijn rug en rent als een satan naar de kant waar hij niet geraakt word. daarvoor wenst Goku dat hij als een goed persoon terug komt en hem nog eens zal bevechten. Dit wordt Ubuu en hij ontmoet Goku een paar jaar later tijdens het World Tournement.
Verwijderd
Ik heb dus wat epi's gemistOp zondag 09 juni 2002 17:56 schreef SaURoN het volgende:
[..]
zal ik het dan maar ff doen![]()
Gohan vecht met Buu en gaat bijna dood , maar haalt met Kaio-Shin, The Z Sword .
Goku leert Goten en Chibi Trunks de Fusion Dance , en Gotenks gaat met Piccollo vechten tegen Buu in The Room of Spirit and Time . Buu wordt pissed en schreeuwt een schuer in de dimensie en komt weer op Kami's Lookout waar hij iedereen in chocola veranderd.
Gotenks verliest , Gohan is power up door een 15 oude generaties Kaio-Shin, the Z sword is al kapot gegaan door een groot stuk metaal [hardste uit uni, remember]
Goku en Vegeta vechten tegen Buu en verliezen bijna , maar dan gaat Goku SSJ3. Aangezien hij nog amper getraind heeft in SSJ3 is hij het niet gewend en versliestr snel al zijn energie. Dan maakt ie een grote Genki Dama om Buu te vernietigen, maar hij heeft te weinig energie om de Genki Dama snel genoeg te laten gaan, Buu houd hem makkelijk tegen. Vegeta had nog een wens over en komt op het id (weet niet meer zeker) om Goku zijn energie terug te wensen dmv de DB's op Namek zodat alle mensen gedood door buu vanaf begin van saga terug to leven kwamen. Dan gaat vegita,tegen buu vechten om gokou de tijd te geven, maar er komt niet genoeg energie de mensen van aarde etc geloven niet in energie geven. Dan begint Mr.Satan als een dolle te schreeuwen dat hij energie nodig heeft blabla. en komt er meer binnen. Dan is de genki dama groot genoeg en wil hij hem gooien , dan rend Mr.Satan naar buu zijn kant toe en gooi Vegita op zijn rug en rent als een satan naar de kant waar hij niet geraakt word. daarvoor wenst Goku dat hij als een goed persoon terug komt en hem nog eens zal bevechten. Dit wordt Ubuu en hij ontmoet Goku een paar jaar later tijdens het World Tournement.
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
Eventueel soms 15 minuten, maar dat is ook op tijdstippen dat de hele wereld nog wakker is
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
King for a day,... fool for a lifetime.
GEEN GREETZ!!!Op vrijdag 07 juni 2002 18:57 schreef DCM-Killereend het volgende:
tof spel maar ik ken geen 1 server vindenen weet iemand een goede Bot er voor
PLZ wil graag servers als je die heb PM of pleur ze neer Dank u alvast zeer ^_^
Greetz eendje
aaaaarg
w03! !!!
Uhm?Op maandag 10 juni 2002 15:32 schreef Schaapjuh het volgende:
[..]
GEEN GREETZ!!!
aaaaarglees de faq is een x door man!
w03! !!!
Beetje over the top reactie misschien
Greetz FallenAngel666
Is dit stiekem een nieuw DBZ-topicOp zondag 09 juni 2002 17:56 schreef SaURoN een flink stukkie text
Vegeta roeleert btw
Nog niet eensOp maandag 10 juni 2002 19:14 schreef MasterOverdrive het volgende:
Ik vind het (nog) nix, maar tis ook een beta
Verwijderd
Heb er ook nog geen werkende bots voor kunnen vinden, maar dat maakt niet uit, als ik het toch niet kan spelen
Ik heb hem al 3 keer opnieuw geinstalleerd, inclusief half-life nog een keer opnieuw.
Verwijderd
Ja, bij het maximun vuurt ie em automatisch af, dat had ik ook. Ik ging er echter niet aan dood, ik knalde rechtstreeks naar de desktop met een heerlijk repeterend geluidje van ongeveer 0.1 secondeOp dinsdag 11 juni 2002 14:03 schreef FallenAngel666 het volgende:
Als ik een Kamehameha attack uitvoer en ik ga over het maximum dan vuurt ie hem automatisch af en ga ik er zelf aan dood
- maak een server
- I'm gonna kill you
sim-pel
edit: hey gamespy heeft een update, zou hij ook esf ondersteunen?
Verwijderd
kickerdekickerOp dinsdag 11 juni 2002 18:47 schreef Schuey het volgende:
- geef je ip
- maak een server
- I'm gonna kill you
sim-pel
edit: hey gamespy heeft een update, zou hij ook esf ondersteunen?
ik zie toch echt goku staanOp vrijdag 07 juni 2002 23:24 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Oh ja.... jullie zullen wel denken "wtf is dat 4e plaatje" ?
Maar dat is krillin die een zonneflits doet
en er is een nieuwe half life versie uit!!
Verwijderd
-het richtkruisje ziet er niet uit (hij wordt groter als je tegen de muur aan staat oid
-de maps zijn slecht imho
-je kan maar 1 'gun' afschieten? (de rest is slaan en schoppen)
ik kan niet connecten met zon serv? en die akimbot ofzo heeft geen waypoints of ben ik gek? (inkopper ;P)
Verwijderd
Afgelopen weekend hier wel op LAN gespeeld, wel geinig
vooral als je alleen tegen 2 bent en je wint alsnog omdat je gewoon sterker bent en beide hun energieballen terugdrukt
lekkure kickVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 08:21:
tof spel tis alleen jammer dat er zo weinig servers zijn
Afgelopen weekend hier wel op LAN gespeeld, wel geinig
vooral als je alleen tegen 2 bent en je wint alsnog omdat je gewoon sterker bent en beide hun energieballen terugdrukt
Verwijderd
direct downloaden!
Die ziet er heel cool uit. Alleen staat er niet bij hoe groot ie is.Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 10:49:
iemand ook al gehood van deze? http://dmz.flagrun.net/index.php
The devil is in the details.
Verwijderd
Deze plek is te koop.
Hij is 30mbMaRc0 schreef op 26 oktober 2002 @ 10:51:
[...]
Die ziet er heel cool uit. Alleen staat er niet bij hoe groot ie is.
Hopelijk komt van ESForces binnenkort ook de beta uit...
Nu ben ik die andere mod aant downen.. ziet er ook leuk uit.
Verwijderd
Verwijderd
Ze moeten de red faction engine gebruikenVerwijderd schreef op 29 November 2002 @ 20:15:
Grml al die Dbz MODS zien er bagger uit en je moet je behelpen met kleine mapjes die je niet aan puin kan knallen..blah waneer maakt een goede producer eindelijk een ECHTE dbz game?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
ik heb alleen esf nu nog gespeelt en vind em echt uber
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
http://www.twitch.tv/jannustitannus
[ Voor 35% gewijzigd door Serial-X op 30-11-2002 13:31 ]
Verwijderd
kan je trouwens in esf saiyan worden?Serial-X schreef op 30 november 2002 @ 12:34:
Dmz is meer fun vind ik... Hoe word je bij Dmz SSJ 3?
Verwijderd
hoe dan? Of moet je tegen andere vechten en je zelf "sterker" maken? Wat dus niet kan in lan-game want je hebt geen botsSaURoN schreef op 30 november 2002 @ 15:35:
jah je kan transformen
Jep je moet vechtenVerwijderd schreef op 30 November 2002 @ 17:42:
[...]
hoe dan? Of moet je tegen andere vechten en je zelf "sterker" maken? Wat dus niet kan in lan-game want je hebt geen bots
Verwijderd
Je lvl word bij sommige 2x versterkt en bi jde andere maar 1.5
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2002 13:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2002 11:28 . Reden: leer eens typen :) ]
vriend met breedband en brander?Serial-X schreef op 02 december 2002 @ 09:57:
maar ik vind 39mb toch nét iets te groot voor m'n 56k modemDamn, hoe kom ik er nu aan?
Verwijderd
De beta is al een paar dagen uit hoor!
Deze versie heeft tranformaties, mooiere models, nieuw chars, nieuwe aanvallen, alles is verbeterd, ga dus snel naar http://www.esforces.com