if broken it is, fix it you should
Verwijderd
volgens mij zal ecs binnenkort komen met de ecs k7s7aOp vrijdag 07 juni 2002 10:53 schreef elgringo het volgende:
Wanneer zijn er (overclockable) mobo's met sis 746 chipset verwacht? Of duurt dat nog een tijdje?
sis ging toch stoppen met athlon chipsets tot de introductie van de athlon met clawhammer hammer core?
wat is dan de verbetering van de 746 tov de 745?
ata-133 usb 2 fireware ddr400Op vrijdag 07 juni 2002 11:54 schreef smvs het volgende:
sis ging toch stoppen met athlon chipsets tot de introductie van de athlon met clawhammer hammer core?
if broken it is, fix it you should
Verwijderd
Een vraag waarvan ik ook ERG nieuwsgierig ben naar t antwoord
. En idd, in juni zou ECS met de K7S7A moeten komen. Wachten is moeilijk
Verwijderd
AGP 8x heeft de K7S7A ook in huisOp vrijdag 07 juni 2002 13:11 schreef smvs het volgende:
ach de k7s6a doet het ook goed en pc 266 is ook al rap. usb 2.0 is wel leuk natuurlijk.
nee dat bedoel ik. staat alleen maar leuk. net als ata 133 enzo.Op vrijdag 07 juni 2002 13:14 schreef AirHead het volgende:
[..]
AGP 8x heeft de K7S7A ook in huisNiet dat t uitmaakt, maar toch
De 745 heeft ook firewire, hoor. Terw_Dan heeft net een A7S333 binnen,Op vrijdag 07 juni 2002 12:54 schreef elgringo het volgende:
[..]
ata-133 usb 2 fireware ddr400
Verder is die DDR-400 support vrij zinloos- SiS chipsets blinken niet bepaald uit in asynchroon draaien (mijn K7S5A draait op 100/100 sneller dan op 100/133) en ik moet de eerste Athlon XP tegenkomen die 200MHz FSB DDR ('400') trekt. Nog los daarvan zijn er geen DDR-400 modules te krijgen, dus zo gek is het ontbreken van support ook weer niet.
Oslik blyat! Oslik!
dion_b mijn bord heeft geen firewire (kan wel, maar zit er standaard niet bij).
heb wel een los kaartje ervoor.
Maar dit mobo is nu voor de 2e keer terug bij de winkel, kreng wil na 1 boot niet posten namelijk (en de winkel beweerd dat hij verder in orde is).
heb wel een los kaartje ervoor.
Maar dit mobo is nu voor de 2e keer terug bij de winkel, kreng wil na 1 boot niet posten namelijk (en de winkel beweerd dat hij verder in orde is).
Speedy-J heb zijn vuurdraad aansluitingen op de MSI zitten 
Heb de 5a en 6a maschines gedumpt vanwege hun uitstekende support vanuit de fabriek.
De mobo's draaien heerlijk ,maar dan hebt je het gehad ook.
Heb de 5a en 6a maschines gedumpt vanwege hun uitstekende support vanuit de fabriek.
De mobo's draaien heerlijk ,maar dan hebt je het gehad ook.
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
kan je mij vertellen waar je dat bordje vandaan hebt, het lijkt al langer een zeer interresant bordje maar ik ben et nog nergen tegen gekomen.Op vrijdag 07 juni 2002 18:31 schreef dion_b het volgende:
[..]
De 745 heeft ook firewire, hoor. Terw_Dan heeft net een A7S333 binnen,plankje trouwens. 3xIEE1394, wel 'alleen maar' ATA100, (heb nog geen enkel benchmark gezien die bewijst dat ATA133 meer oplevert dan extra CPU utilisation, en degene die een 128GB+ HDD koopt kan er ook een extra kaartje bij halen).
Verder is die DDR-400 support vrij zinloos- SiS chipsets blinken niet bepaald uit in asynchroon draaien (mijn K7S5A draait op 100/100 sneller dan op 100/133) en ik moet de eerste Athlon XP tegenkomen die 200MHz FSB DDR ('400') trekt. Nog los daarvan zijn er geen DDR-400 modules te krijgen, dus zo gek is het ontbreken van support ook weer niet.
Verwijderd
Volgens mij heeft ECS de 746FX al uitgebracht maar dan heet ie niet meer K maar voluit de ECS L7S7A2 SiS 746 ik weet niet waarom het bord L heet maar het is de 746FX en al tekoop in nederland
Let in het vervolg even op de datum
Dit topic is al behoorlijk oud, dus al een beetje achterhaald nieuws
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()