Toon posts:

[WinXP] Beeldscherm resolutie problemen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen??
Als ik mijn beeldscherm resolutie (die op 800x600 staat) wil wijzigen naar 1024x768 lukt dat niet. Ik kan het schuifbalkje bij de beeldscherminstellingen niet naar rechts schuiven. naar links(dus lager) kan ook niet omdat het balkje niet verder gaat naar links. Anyway... Ik heb Windows XP Professional en die draait op een Celleron 1.3 Ghz. die zit ingebouwd in een 'Compaq EVO 500 Ultra small' en dat alles met een Compaq s510 beeldscherm.

Greetz Dar

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[WinXP] in titel vermeld.

Zie ook: [topic=471457]

Is de grafische kaart wel goed geinstalleerd? Kan je kaart wel die resolutie aan?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Geen goed monitor driver, of zoo

Verwijderd

Topicstarter
Mijn grafische kaart kan het makkelijk aan en mij monitor ook, ik heb ook met de compaq helpdesk gebeld en die zeiden dat ik 2 servicepaks moest download van hun site. Helaas maakt het ene servicepack een boot-diskette (1,44") aan, maar ik heb geen diskette drive, dus die optie gaat ook over. (ook geen cdbrander)

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:11

Maximus

PhD i.o.

Een Computer zonder floppydrive? Sjees... die moet je tegen woordig gewoon hebben man.. ren naarde winkel voor zo'n ding kost nu nog maar iets van 19 euro :). En dan kan je het wel oplossen :)

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 11:13 schreef XPdar het volgende:
Mijn grafische kaart kan het makkelijk aan en mij monitor ook, ik heb ook met de compaq helpdesk gebeld en die zeiden dat ik 2 servicepaks moest download van hun site. Helaas maakt het ene servicepack een boot-diskette (1,44") aan, maar ik heb geen diskette drive, dus die optie gaat ook over. (ook geen cdbrander)
welkom @ GoT

ik denk dat je maar ff een diskdrive moet kopu, en dan doen wat de gasten van CromPraq je hebben gezecht suc6

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 10:52 schreef XPdar het volgende:
Wie kan mij helpen??
Als ik mijn beeldscherm resolutie (die op 800x600 staat) wil wijzigen naar 1024x768 lukt dat niet.
Heb ik ook gehad met een computer met een oude monitor. Heb ik opgelost door met Powerstrip de resoluties gewoon handmatig in te voeren. Na een reboot kan je die resoluties kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk gevonden: Compaq heeft een servicepack(SP21715) gemaakt voor dit probleem. EINDELIJK OPGELOST!!!
Pagina: 1