AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Koelertjes bij plaatsen doe je toch zelf?
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
PV: Enphase + Denim 12.4 kWp | V2G: Leaf + Quasar | WP: Amber 95 | WPB: Explorer v4 270L
ja was wel mijn bedoeling... nog 2 weken stage en heb mijn eerste ict diploma.. dus weet wel hoe een pc werktOp vrijdag 07 juni 2002 10:42 schreef MightyRaven het volgende:
Zo duur als dat je zelf wil...
Koelertjes bij plaatsen doe je toch zelf?
en dit is mijn kastje
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
amd heb ik al gecheckt maar die service is down.. heb btw daar al eerder stickers besteld van maar dat was voordat de XP proc uit kwamOp vrijdag 07 juni 2002 10:44 schreef SiNTeK het volgende:
Zegt het woord AMD WebSite je iets? En het woord pricewatch misschien?
kan zelfs gratisOp vrijdag 07 juni 2002 10:40 schreef TgR_KILLER het volgende:
me pa had een packard bell pc die was ik na een half jaar zo zat.. heb er de hd,floppy, dvd, rw en geforce 2 kaart uit gehaald en voor de rest nieuwe dingen besteld...
dinsdag kwamen me onderdelen. nieuw kastje, AMD XP 2000+ (+ een coolermaster coolertje), MSI KT3 ULTRA en 512 mb DDR ram.
ik de kast zit 300 watt voeding. daaronder was een gast vrij voor nog een cooler dus die heb ik uit een andere pc van me gehaald en die zit er ook in..
nu wou ik er nog wat coolertjes bijzetten bv op de top of zijkant... maar hoe duur is dat ongeveer ?
ik vroeg me ook af of er van die stickertjes te vinden zijn van BV amd en designed for windows .... ( bij me mobo zat ook een stickertje van msi )
Greetz [TgR]KILLER
edit:
binnenkort maak ik wel wat fototjes van hoe me kast er nu uit ziet
mare gaat eens voor stikkers naar de locale harware boer of waar je al je onderdelen heb gehaald
voor amd stikkers nvida kun je gewoon een mailtje naar hun sturen
fans kan je gewoon bvb uit oude voedingen sloopen dan moet je er wel zelf stekkers aan maken maar dat zal wel lukken denk ik
ook heeft de locale hardware boer meestal wel goedkope fans die zijn dan meestal 8 bij 8 cm en kun je meestal direct op het mobo aan sluiten
ojha effe op got groeten we niet in postjes dat is van zelf sprekent dat we groeten
SUC6
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Wtf heeft een ICT diploma te maken met het plaatsen van koelers?????Op vrijdag 07 juni 2002 10:44 schreef TgR_KILLER het volgende:
[..]
ja was wel mijn bedoeling... nog 2 weken stage en heb mijn eerste ict diploma.. dus weet wel hoe een pc werkt
Op vrijdag 07 juni 2002 10:46 schreef Shunt het volgende:
[..]
kan zelfs gratis
mare gaat eens voor stikkers naar de locale harware boer of waar je al je onderdelen heb gehaald
hardware ??Op vrijdag 07 juni 2002 10:47 schreef MightyRaven het volgende:
[..]
Wtf heeft een ICT diploma te maken met het plaatsen van koelers?????
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Haha, beetje prettig gestoord ben jij:Op vrijdag 07 juni 2002 10:51 schreef TgR_KILLER het volgende:
[..]
hardware ??
Beroep: Ict systeembeheer
Rofl en dat met 17 jaar ??
Ken nog van die gastjes die zo'n pruts opleiding van men voeten volgen ("de startknop staat onderaan, klik erop...") en die zich dan ICT'er noemen...
Llamas
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Ja ach iedere debiel die iets met pc's doet als is er maar op werken met windows office oid noemt zich ICTér tegenwoordig...Op vrijdag 07 juni 2002 11:10 schreef Xenon het volgende:
LOL
Ken nog van die gastjes die zo'n pruts opleiding van men voeten volgen ("de startknop staat onderaan, klik erop...") en die zich dan ICT'er noemen...
Llamas
Triest maar waar.
Nadeel is dat mensen die bv mij om hulp gaan vragen om probleempje op te lossen (heb wel iets verstand van computers, nooit voor geleerd of zo), gelijk komen met "ja vriend van mij is IT'er en die zegt dat dit en dit aan de hand is, bla bla bla." Oftewel kreten gebruiken die ze niet kennen enz...
Mijn Pa is programmeur geweest en die weet niet eens hoe een pc van binnen uitziet en kan maar half half met windows werken, echter hij was ook ICT'er...
maar goed, koelertjes etc. kun je het makkelijkst bij plaatselijke electroboer halen, en het best bij 1 van de betere merkdealers. Waarschijnlijk heb je nog wat extra wensen, zoals stilte of enorme blaaskracht. In dat geval raad ik je aan toch eens op zoek te gaan naar de wat meer bekendere merken. Kost wat meer, maar dan heb je ook wat goeds in handen.
Voor kracht: Delta's. Voor stilte: oa. Papst & Enermax
Verwijderd
Greetz [TgR]KILLER
No offence dude, maar groeten onderaan berichten is niet toepasselijk
Mag ik me wel ICT-er noemen ?
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Dus?Op vrijdag 07 juni 2002 11:28 schreef DAlchemist het volgende:
Ik ben 16, ben blijven bakken in 4vwo en werk als systeembeheerder bij op school, ik heb geen enkel diploma en heb ook geen enkele cursus ofzo gevolgd.
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
[/edit]
De eigenlijke systeembeheerder is nu eigenlijk de netwerkbeheerder geworden.
[/edit]
hehe No Offence maar zo bedoelde ik het ook nietOp vrijdag 07 juni 2002 11:03 schreef Illegal_Alien het volgende:
Ben ook bezig met ICT opleiding, maar ik kan me complete pc inbouwen hoor, heb je echt geen briefie voor nodig dat je "ICT`er" Bent.... No Offence Offcourse
ik kan ook wel een pc inbouwen. toen ik hem aanzette ontplofte hij niet dus
heb alleen 4 jaar geleden een pc opgerookt hehe toen wist ik nog helemaal niks van pc's
Hoe heb je dat ding in een vloeitje gekregen? En weet je niet dat het roken van computers een leverbeschadiging op kan leveren?Op vrijdag 07 juni 2002 11:41 schreef TgR_KILLER het volgende:
heb alleen 4 jaar geleden een pc opgerookt hehe toen wist ik nog helemaal niks van pc's
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Op vrijdag 07 juni 2002 11:45 schreef koffercomputer het volgende:
[..]
Hoe heb je dat ding in een vloeitje gekregen? En weet je niet dat het roken van computers een leverbeschadiging op kan leveren?
Verwijderd
Ja en geen greetz onder je posts nOOb. En dat is ICT beheerder!!!Op vrijdag 07 juni 2002 10:44 schreef SiNTeK het volgende:
Zegt het woord AMD WebSite je iets? En het woord pricewatch misschien?
Maar de vragen zijn al beantwoord
Ik heb niets toe te voegen
Dit topic is gesloten.
![]()