Topic onterecht gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
In deze topic : [topic=517378] vraag ik om hulp bij een whois domeincheck script. Een hele normale vraag. Ik vraag gewoon of iemand een andere whois server heeft, en of 'ie er even naar wil kijken.

Daar wordt door een lite-mod gezegd dat got geen helpdesk is. Volgens mij is het dat wél. Anders zou je GoT toch net zo goed kunnen sluiten? Waar moet ik anders zijn als ik gewoon goed en snel antwoord wil op m'n vraag?

Ik vind dit topic véél te snel gesloten, ik vind het dan ook nergens op slaan dat dit op zo'n manier wordt afgedaan.

Graag jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Heb je het mailtje van 26 mei j.l. dat Nelske je gestuurd heeft wel goed doorgelezen? Metname het middelste gedeelte is nu weer van toepassing...

En nee, GoT is geen helpdesk.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 15:36

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Euhm ... ik ben geen lite mod..

Maar over het topic (check ook in faq). Waneer we zouden beginnen met ondersteuning bieden voor scripts van anderen zou het binnen de kortste keren vol staan met mensen die een uitbreiding zoeken voor phpBB of problemen hebben met scripts die ze bij hotscripts weg hebben. Het is programming en webscripting. Dit zijn werkwoorden. In dit geval gaat het om een script van phpfreakz, het enige wat je zelf gedaan hebt is het script knippen en vervolgens in je eigen source plakken. Deze mensen hebben een uitgebreid reactie systeem bij al hun scripts en hebben ook een forum. Waarom zou je je vraag daar neit kunnen stellen????

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Het slot is imho volledig terecht, en wel om dezelfde redenen die Janoz opgeeft.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En dan open je in [forum=15] een topic met een ranzig onduidelijke topictitel, zonder eerst de FAQ te lezen, en zonder eerst de (als behulpzaam bedoelde) e-mails die je reeds eerder van ons hebt ontvangen gelezen te hebben?

Nee, het topic is terecht gesloten, ik zou je willen aanraden om de diverse FAQ's en vooral je e-mail eens goed door te lezen, wellicht dat er dan nog een mooie carière voor je is weggelegd op GoT ;)

Dit topic is gesloten.