©zweitausendundsechs
Verwijderd
kan drukken? Juist, ik heb die kaart ook
Succes jongen! Dat wordt hard zoeken, misschien dat een
tweaker nog wat blokjes voor verkoop heeft liggen?
Ik hoor het wel Déjà vu
Verwijderd
En als het al te krijgen is zal het niet al te goedkoop zijn.
* _JGC_ heeft laatst nog een S3 Trio64V+ voor de tweede keer vermoord om er geheugenblokjes af te krijgen voor een Diamond Stealth 2000 VLB.
siemens geheugen
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Kan ik die uitelkaar halen en het geheugen bij me eigen opzetten. Naja, ik vind alles best. Zolang het maar niet teveel kost.
©zweitausendundsechs
Verder staat er nog iets op als -30 of -60. De chips die je bijplaatst moeten een getal hebben wat gelijk of lager is dan wat er op de kaart gesoldeerd zit, anders krijg je problemen.
En idd: trident 9400 heeft Fastpage, Trio64V+ heeft meestal EDO
en ik omgekeerd... ook niets, ze blijven ook steenkoud die 2 blokjesOp vrijdag 07 juni 2002 15:24 schreef Tyrian het volgende:
Je moet wel het zorgen dat het geheugen hetzelfde is. Ik heb vroeger wel eens 2 MB van een Trident naar een S3 getransplanteerd (zelfde sockets) en dat ging dus niet.
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Arrows are made to fly, so are aeros.
if broken it is, fix it you should
Ik frut, dus ik epibreer
Verwijderd
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Let dus op dat je het goede type geheugen erin zet
Je zou es bij computerzaken langs kunnen gaan of ze nog wat van dat oude spul in een la hebben liggen (denk haast dat ze die troep al lang weg hebben gegooid).. en anders zoals al gezegd voor een tientje zo'n kaart kopen daar geheugen af halen.. maar ik denk dat je al met al meer geld en moeite kwijt bent en risico's loopt dat het niet werkt dat je net zo goed een nieuw/2dehands kaartje kunt kopen met standaard al 4MB of 8MB ofzo
Ik heb hier een Diamond Stealth 1 2MB geupgraded naar 4 MB door er 2 chippies 100MHz geheugen van een VooDoo II op te prikken (kaart was toch dood). Werkt best, aangezien het geheugen van de stealth toch langzamer is.Op vrijdag 07 juni 2002 15:24 schreef Tyrian het volgende:
Je moet wel het zorgen dat het geheugen hetzelfde is. Ik heb vroeger wel eens 2 MB van een Trident naar een S3 getransplanteerd (zelfde sockets) en dat ging dus niet.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Kijk dit is nou een slimme jongen, gewoon een 2de hands(of 1e) nieuwe kaart koopen, veel makkelijkerOp zondag 09 juni 2002 00:58 schreef jhead22 het volgende:
Denk dat je beter ff een 2de hands kaartje kan zoeken die beter is dan t kaartje wat je nu hebt.
One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope
beide is volgens mij hetzelfde geheugen (512kb)Op maandag 10 juni 2002 00:13 schreef thettes het volgende:
ik ken ook iemand met die kaart en ik heb zelf een trio 32 liggen. Zou je daaruit ook memblokjes kunnen halen voor die 64? of is het 32 en 64 bits geheugen?
if broken it is, fix it you should