[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]
Mic via line-in gaat gegarandeerd niet werken (Heeft geen phantom-power) tenzij je een externe mic-voorversterker gebruikt.
Als de notebook geen andere mic-ingang heeft heb je pech denk ik en is het niet mogelijk een microfoon direct op de notebook aan te sluiten. (Tenzij je dus een voorversterker gaat gebruiken en die in de line-in prikt)
Als de notebook geen andere mic-ingang heeft heb je pech denk ik en is het niet mogelijk een microfoon direct op de notebook aan te sluiten. (Tenzij je dus een voorversterker gaat gebruiken en die in de line-in prikt)
De drivers van je geluidskaart bevatten haast altijd een mixer. Hiermee kun je de verschillende geluidsbronnen aan en uit zetten. Zet de interne mic op uit en de externe aan en hij zou het moeten doen.
alsof je voor iedere mic fantoom nodig hebt...
het gaat niet om het fantoom, het gaat om de voorversterker en die zit er vaak wel in. tenminste iedere geluidskaart die ik ken heeft wel een mic ingangetje..
ook die asus laptops wel, maar hoe je dat ding kunt uitschakelen, geen idee.
wat zeggen de asus boekjes erover dan??
het gaat niet om het fantoom, het gaat om de voorversterker en die zit er vaak wel in. tenminste iedere geluidskaart die ik ken heeft wel een mic ingangetje..
ook die asus laptops wel, maar hoe je dat ding kunt uitschakelen, geen idee.
wat zeggen de asus boekjes erover dan??
Verwijderd
Alles wat onboard zit moet je toch uit kunnen schakelelen in je BIOS? of heb ik dat verkeerd?
De microfoon was gewoon kapot 
het is opgelost door de notebook op te starten met de (nieuwe)microfoon in de microfoon ingang te doen.
toch bedankt voor de reacties
het is opgelost door de notebook op te starten met de (nieuwe)microfoon in de microfoon ingang te doen.
toch bedankt voor de reacties
[AMD 64 X2 3800] [Asus a8n-e] [2048mb Kingston] [nvidia 7300GS] [2*Seagate160GB s-ata] [WD 120GB 8MB] [Plextor px-708a] [nec 4550]
Pagina: 1