Kun je dat stukje niet even quoten hier?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Waarom nou (at) en geen @ ?Wie zijn hier de Moderators?
Momenteel lopen er een aantal moderators rond in de Devschuur/P&W die helpen om crap te closen. Natuurlijk zien wij ook niet alles en zijn er altijd users die het eerder zien dan wij. Hieronder een lijstje met moderators die in P&W rondlopen:
ACM| ICQ: 37976900 | mail: acm(at)tweakers.net
Janoz | ICQ: 27673986 | mail: janoz(at)tweakers.net
Tom | ICQ: 33401632 | mail: tom(at)antonis.nl
bla bla bla
zeg maar een antispam trucje
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Dat is naar alle waarschijnlijkheid inderdaad gedaan om SPAM te voorkomen.
Door e-mail adressen "zonder het bekende alledaagse apenstaartje" te noteren op de website, voorkom je dat de e-mail adressen makkelijk te scannen zijn door engine's en scripts die e-mail adressen verzamelen vanaf websites voor spam-doeleinden. Ze zijn dan immers niet meer zo eenvoudig herkenbaar als een e-mail adres
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
ik ga er vanuit dat de P&W-ers slim genoeg zijn de (at) naar een @ om te zetten
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
lamaOp vrijdag 07 juni 2002 11:06 schreef .oisyn het volgende:
D2k je moet nog steeds mijn mailadres wijzigen
mijn fout
ik had alleen de link aangepast en niet de bijbehorende tekst

https://fgheysels.github.io/
*pats*Op vrijdag 07 juni 2002 11:27 schreef IceQ het volgende:
Dat kun je oook zelf doen?
neeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb de source code van de FAQ's
als je eraan gaat editten doet topix er hele rare dingen mee
dus als er iets aangepast wordt c/p ik altijd de hele faq opnieuw
zie profileOp vrijdag 07 juni 2002 11:27 schreef D2k het volgende:
[..]
ow
icq me ff de goede svp
zie opmerking D2k, plus dat ik het gewoon een beetje aso vindt om D2k's post te wijzigenOp vrijdag 07 juni 2002 11:27 schreef IceQ het volgende:
Dat kun je oook zelf doen?
(kan dat trouwens wel, of krijg ik dan die 'bericht is al gewijzigd door een moderator' error
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
zie de edit van die postOp vrijdag 07 juni 2002 11:30 schreef .oisyn het volgende:
zie profile
tis aangepastzie opmerking D2k, plus dat ik het gewoon een beetje aso vindt om D2k's post te wijzigen
(kan dat trouwens wel, of krijg ik dan die 'bericht is al gewijzigd door een moderator' errorJe weet maar nooit met topics
)
svp alles via mij
als je eraan gaat kloten krijg je strax dat ie de enters weer niet meeparst en dan loop het helemaal in de soep

dat ookOp vrijdag 07 juni 2002 11:28 schreef whoami het volgende:
.oisyn is een luierik