MSI k7tpro2 praat wel doet niets :-(

Pagina: 1
Acties:

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:01
:( wat me nou weer overkomt. Ik kom bij me pc..beeld weg. Ach powersave, maar nee hoor vastgelopen. Ik herstarten, krijg ik geen beeld meer en zegt dat stomme ding (pratend mobo) iets van battery, mainboard en damaged met nog wat dingen er tussendoor.

Ik de batterij eruit gehaald vanochtend op mn werk nagemeten. 3,2V. Belast meet ie hetzelfde als een nieuwe batterij (led erop en meten 2,6V dus ook de nieuwe gaf 2,6V)

Mensen met dezelfde ervaring en oplossingen, of gewoon een nieuw mobootje kopen?

Hop,hop,hop!

Verwijderd

ben je zomaar het beeld kwijtgeraakt of heb je een bios update/firmware ect. gedaan? ik heb het wel eens gehad na een bios update, toen heb ik niet netjes de cmos gecleared na het upgraden.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

welke kleuren staan je ledjes?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dit kan ook het bekende K7T-pro probleem zijn.
Spontaan uitvallen en dan niks meer willen doen.
Maar na een paar uit en los van't stroom en hij leeft weer :)
Zoek anders hier in [PMG] maar eens op K7T-pro en je zult verschillende topics vinden die het ook hebben.
Ik heb het zelf nl ook al een paar keer gehad :{

edit:
paar voorbeelden:
[topic=413109/1/50]
[topic=320631/1/50]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• basset
Helemaal niks gedaan :'( daarom baal ik zo. O w8 ik heb GTA3 geinstalleerd :P. Nee zonder gekheid het is raar.

Ik zal de stekker er eens uitrekken misschien is dat het wel je weet maar nooit. Maar ja met alle lampjes rood = volgens boekje de processor, maar dat mens lult iets over een bartterij.

Als ik een nieuwe mobo moet kopen word het de msi turbo want die kan de XP aan en heeft nog SDRAM. Volgens mij scheelt dat niet heel veel met DDR (ieder geval niet wat 400 piek waard is :))

Zijn die Nforce moederborden nog wat trouwens? Ik hoorde gisteren dat de via chipsets nog een behoorlijke bug hadden?

Hop,hop,hop!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Op vrijdag 07 juni 2002 09:18 schreef GiLeX het volgende:
Dit kan ook het bekende K7T-pro probleem zijn.
Spontaan uitvallen en dan niks meer willen doen.
Maar na een paar uit en los van't stroom en hij leeft weer :)
Zoek anders hier in [PMG] maar eens op K7T-pro en je zult verschillende topics vinden die het ook hebben.
Ik heb het zelf nl ook al een paar keer gehad :{

edit:
paar voorbeelden:
[topic=413109/1/50]
[topic=320631/1/50]
Grote kans dat dat het is idd.. Total Death :) RMA naar msi dan maar? :P

• basset
neu, denk daik maar een nieuw mobo koop kan ik er gelijk een xp indouwen. Ik zag een ecs moederbordje voor 95 euro bij fascom, kan ik mn sdram ook nog gebruiken.

Kan niet extreem uitpakken *D basset gaat trouwen eind van de maand dus moet zuunieg aan doen :P en ik wil nog een radeon 8500 kopen dus

Hop,hop,hop!

Pagina: 1