[DVD] cd schuurt, onbekend merk

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
das het probleem, ik heb een 2e hands dvd speler gekocht, en deze deed t zonder probleem. Maar toen ik een dvd film wilde draaien maakte hij een schurend geluid. alsof de dvd contact maakt met t loopwerk. Nu doet hij dit ook bij cdroms :(

het betreft een delta :? dvd 12x40
ik heb geen idee of er nog garantie op zit en weet ook niet waar ik dit op kan zoeken.
Heeft het nut om t ding open te maken ? of kan ik zoiets zowieso niet repareren ?

het ding doet t overigens wel nog gewoon, alleen, als je bezig bent een comp volledig geruisloos te maken, dan wil je geen schurende dvd speler :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
gooi maar weg! Dat ding is toch niks waard...

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 08:38 schreef wagenveld het volgende:
gooi maar weg! Dat ding is toch niks waard...
verbluffend hoe jij de combinatie weet te maken tussen het probleem oplossend gedeelte van je hersenenen en je social skills....

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
voor het eerste gedeelte: Lijkt mij de beste oplossing, voor het tweede: Nee 'social skills' heb ik idd niet... >:)

Verwijderd

Ik denk dat je die DVD player voorzichtig moet openmaken en kijken of je ergens een verklaring kunt vinden waar hij ergens aanloopt. Met die herrie (en mogelijke verdere schade) heb je er toch niet zo veel aan.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Als we dan ontopic verder kunnen gaan, ik hoef geen slotje, ik wil gewoon de mening van enkele mede tweakers.

het is niet mijn bedoeling een zo snel mogelijk systeem te bouwen, maar een goedkoop mogelijke divx/dvd/mp3 bak.
Daar schuilt ook wel een beetje de tweakers geest in dacht ik zo.

Ik ben er iig niet in geslaagd de maker van deze drive te vinden, het enigste wat ik vond is: http://www.deltaww.com/
en het ziet er naar uit dat dee alleen de aandrijving ofso maakt. Is het verstandig om de drive open te draaien en te kijken of ik misschien iets kan oplossen ?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Op vrijdag 07 juni 2002 08:49 schreef Atgast het volgende:
het is niet mijn bedoeling een zo snel mogelijk systeem te bouwen, maar een goedkoop mogelijke divx/dvd/mp3 bak.
Daar schuilt ook wel een beetje de tweakers geest in dacht ik zo.
Zeker wel :)
Is het verstandig om de drive open te draaien en te kijken of ik misschien iets kan oplossen ?
Dat kan in ieder geval geen kwaad.. Gewoon proberen dus.. (ga niet teveel met de laser rommelen, en kijk er ook niet in).
Ik denk dat dit wel op te lossen moet zijn..

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
all is well :)

hij doet t weer naar behoren, altijd leuk toch
zodra alles geverfd is, komt er een topic over :)

Pagina: 1