Hey peeps, ik ben nu net klaar met het testen van mn wwaterkoeling (ofwel Wäku zoals de Duitsers zeggen
) en het gaat tot nu toe allemaal goed (nu testopstelling, pics komen later) - Idle temps van 50 terug naar 35 en full load terug van 55 naar 45. Slot A Athlon 800 @ 951 (1.95v)
Anyways, ik heb dus mn tijdelijke reservoirtje met 3 liter gedestileerd water vrijwel naast mn mobo staan (want dat zit nu in een mooie houten la als testopstelling
) en ik was gisteren ff bezig toen het pompje per ongeluk iets omhoog schoot en een goede plons water druppels op het mobo spoot. het lag echt op contacten e.d. maar ik had gelukkig een doek bij de hand dus dat ging allemaal goed. (ja mn pc stond aan). Maar goed ik type dit nu op dezelfde dus alles doet het nog
Dus toen ging een beetje spelen met mn water en ik heb er complete eletrische installaties in gehouden en zo op het eerste gezicht geleid het niet. maar volgens mij zag ik wel luchtbelletejs ontstaan. Als ik het goed heb is dat H2(gaz), right? m.a.w. áls ik er een lampje zou inbouwen zonder bescherming, en mn reservoir zou gesloten zijn, dan vormt zich dus een pretty scary situatie, of heb ik het nu mis?
(btw, pics komen eraan hoor
)
Anyways, ik heb dus mn tijdelijke reservoirtje met 3 liter gedestileerd water vrijwel naast mn mobo staan (want dat zit nu in een mooie houten la als testopstelling
(btw, pics komen eraan hoor
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you