Toon posts:

[O2] Nog geen O2 op display? | Wat is *101# ?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Even twee vragen over O2!

Ik heb een Motorola M3588 en die heeft nog steeds NL Telfort op het display? Ondersteunt deze telefoon nou wel netwerknaamwijzigingen, of zijn er nog meer tweakers die nog Telfort op het display hebben staan.

Het is PrePaid.
------------
Vraag 2:
Als ik op mijn prepaidfoon *100# intik zie ik mijn beltegoed en een vage tip extra :P. Maar als ik *101# invoer zie ik dat ik geen gebruik kan maken van deze dienst, wat is het eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
move.to/I&T

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:50
*101# is voor libertel/vodafone foon's. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 08:23 schreef Koras het volgende:
*101# is voor libertel/vodafone foon's. :)
En doet ook wat bij O2..... waar wat?

Beltegoed is *100# maar wat doet *101# bij O2?

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 08:28 schreef Da Mastah het volgende:

[..]

hetzelfde...
alleen vaak bij andere provider.

Bij jou werkt het dus blijkbaar allebei.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 08:00 schreef Da Mastah het volgende:
Even twee vragen over O2!

Ik heb een Motorola M3588 en die heeft nog steeds NL Telfort op het display? Ondersteunt deze telefoon nou wel netwerknaamwijzigingen, of zijn er nog meer tweakers die nog Telfort op het display hebben staan.
heb nog steeds NL Libertel in m'n display staan.
tis nu toch echt vodafone.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Ik heb die M35i van die Postbank actie (met nog steeds hetzelfde beltegoed :D ), en heb er ook nog steeds NL TELFORT opstaan :(

Juist

Verwijderd

move HK -> Internet & Telefonie

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het heeft een keer in zo'n Telfort magazine gestaan dat het pas over een half jaar gebeurt geloof ik.

Wacht, op webwereld zie ik nu een stukje hierover:

http://www.webwereld.nl/nieuws/11058.phtml

Er wordt dus een sms toegestuurd waarin de nieuwe naam staat, die je kunt updaten :)

Verwijderd

Topicstarter
Quote van Webwereld:
Telfort/O2 past ook de 'sms-truc' toe maar onderneemt zelf actie naar de klant toe. "De komende drie weken sturen we alle actieve klanten een speciaal sms-bericht waarmee de naam in het toestel gewijzigd kan worden".
Pas na een half jaar? Volgens mij niet :)
-------------
dus.....*100# geeft bij mij:
Beltegoed: xx,xx EUR

en *101# geft bij mij (ook O2 prepaid):
Je hebt geen toegang tot deze dienst

Maar welke dienst?

Verwijderd

het ligt inderdaad aan de GSM en aan de SIM-kaart van de foon. Ik heb zelf een T68m met een abonnement van september. Ik heb ook nog steeds Telfort in mijn display, maar ik vind dat geen probleem! Ik kan immers nog steeds gewoon bellen.

Verwijderd

ik heb ook nog steeds libertel op m'n scherm :)

Verwijderd

Wat dacht je van een logo op je scherm zetten? Bel met dutchtone, ondertussen orange geworden, maar heb nergens last van omdat ik een logo op m'n schermpje heb :P

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:21

vooghel

Cunning linguist

Op vrijdag 07 juni 2002 10:35 schreef Netschaap het volgende:
Wat dacht je van een logo op je scherm zetten? Bel met dutchtone, ondertussen orange geworden, maar heb nergens last van omdat ik een logo op m'n schermpje heb :P
D* in nog geen Orange, dat komt later pas.
De netwerknamen zitten in je telefoon opgeslagen. Pas bij nieuwe telefoons staan de nieuwe namen (O2, Vodafone, Orange, T-Mobile) gekoppeld aan de netwerkcode. Je kunt het wel ondervangen door een operatorlogo over de netwerknaam te zetten (o.a. Vodafone heeft zo'n service).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Verwijderd

Topicstarter
Maar welke text zit er nou achter die dienst waar ik geen toegang in heb?????

Verwijderd

Bij kpn is *101# is het beltegoed opvragen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 16:08 schreef oostenrijkie het volgende:
Bij kpn is *101# is het beltegoed opvragen
Maar als je de draad leest heb ik het over O2-abbo!!!11

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat interesseert jou het? Als je *102# t/m *999# zegt ie dat die dienst niet beschikbaar is, ga je je dan ook af zitten vragen met wat er dan misschien achter zit als ie WEL beschikbaar is?
Of erger nog.. ons ermee vervelen!

Verwijderd

Topicstarter
*101# zit iets achter en verder niet meer.
Wie heeft O2 abbo en kan het uitproberen?

• Makkie80
  • Laatst online: 30-07 18:08

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Is dus geen dienst van O2... wel voor andere operators, daarom mag je er niet bij...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Trouwens, best irritant die spamtip. Ik vraag m'n beltegoed op, en dan komt er te staan dat ik een eigen welkomsbericht kan inspreken als ik het voicemailnummer bel. Dat wil ik helemaal niet, ik wil m'n beltegoed weten en ik hoef die stomme n00b spam-tips niet.
Wat denkt O2 wel, dat we het verstand van een doos hebben en dat we daar niet zelf achter kunnen komen als je dat wilt? Of proberen ze je gewoon gek te maken zodat je het toch maar beld?

Anywayz; zometeen komen er nog banners op.. en dat voor iets waar je gewoon klouwen vol geld voor betaald. :(

🌞🍃

• The_Wireless_Guy
  • Laatst online: 10-08 14:20

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Op vrijdag 07 juni 2002 08:28 schreef Da Mastah het volgende:

[..]

*101# is voor nieuwe O2 prepay gebruikers. Zij krijgen 100 sms berichten gratis op te maken in een maand. Met *101# kunnen ze opvragen hoeveel sms berichtn ze nog over hebben.

Ze krijgen een bericht terug in de trant van " Je hebt nog xx sms berichten over....." gevolgd door wat reclame.

Antenne en masten malloot

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 07:47
Op vrijdag 07 juni 2002 10:55 schreef vooghel het volgende:

[..]

D* in nog geen Orange, dat komt later pas.
De netwerknamen zitten in je telefoon opgeslagen. Pas bij nieuwe telefoons staan de nieuwe namen (O2, Vodafone, Orange, T-Mobile) gekoppeld aan de netwerkcode. Je kunt het wel ondervangen door een operatorlogo over de netwerknaam te zetten (o.a. Vodafone heeft zo'n service).
neehoor, bij mij is het keurig overgesprongen van NL telfort naar O2-nl

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb Vodafone in m'n display staan :D Sony Ericsson T68i

Er staat trouwens ook Orange ipv Dutchtone, maar nog geen O2 ipv nl telfort

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm heb al 1 week na de naamswijziging O2 in m'n display staan (180 min abo/Nokia 3310)

In dat postbank ding staat nog NL TELFORT en op m'n Dutchtone staat Dutchtone.

Verwijderd

m'n t68 is terug van ericsson, met softwareupdate, en nu staat er NL Vodafone. Hoezee!

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Op mijn postbank-foon staat al een tijdje O2, da's blijk baar nog niet bij iedereen het geval.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 13:43 schreef Byzanthy het volgende:
Op mijn postbank-foon staat al een tijdje O2, da's blijk baar nog niet bij iedereen het geval.
Jij hebt waarschijnlijk ook de voicemail aanstaan.
Sommigen hebben wel O2 op hun postbank foon en anderen niet.
Blijkbaar gaat het bij mij nog heel lang duren omdat ik de voicemail uit heb gezet :)

• Makkie80
  • Laatst online: 30-07 18:08

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Op zaterdag 08 juni 2002 13:47 schreef Toverstaf het volgende:

[..]

Jij hebt waarschijnlijk ook de voicemail aanstaan.
Sommigen hebben wel O2 op hun postbank foon en anderen niet.
Blijkbaar gaat het bij mij nog heel lang duren omdat ik de voicemail uit heb gezet :)
Nee hoor! Ik heb vanaf het begin af aan de voicemail ook uitgeschakeld, heeft er dus niks mee te maken... Misschien ligt het wel aan het gebied waar je zit, dat die GSM-palen nog niet 'geupdate' zijn ofzo, en nog steeds NL Telfort verzenden...

Verwijderd

Ik heb ook zo'n postbank ding, nadat ik een keer de sim kaart eruit had gehaald kwam er wel o2 op 't scherm. Ik weet niet of dat een methode is maar je kunt 't proberen *D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 juni 2002 16:02 schreef TK_NL het volgende:
Ik heb ook zo'n postbank ding, nadat ik een keer de sim kaart eruit had gehaald kwam er wel o2 op 't scherm. Ik weet niet of dat een methode is maar je kunt 't proberen *D
Werkt niet!

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 16:53 schreef Da Mastah het volgende:

[..]

Werkt niet!
Dan zal 't wel gewoon toeval zijn geweest :?

Verwijderd

Ik heb NL TELFORT en O2 - NL in me display staan. Sony J5 vandaar, komt de orginele en mijn roaming provider in beeld. :)

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik heb een Siemens M35i (niet die van de postban) en een O2 pre paid kaart. En ook nog steeds NL Telfort erin :{

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:01
Op vrijdag 07 juni 2002 16:46 schreef Da Mastah het volgende:
*101# zit iets achter en verder niet meer.
Wie heeft O2 abbo en kan het uitproberen?
* Klovan heeft een O2-abbo en geeft dezelfde melding
code:
1
Je hebt geen toegang tot deze dienst

Verwijderd

Voor Vodafone iZi geldt:
*100*0031201234567# bellen in het buitenland
*101# beltegoed opvragen
*102*123456789012# opwaarderen mbv scratchcard

Grtz.

• poortvliet
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 11:44

Verwijderd

Dan nog maar een keer. Wat zit iedereen nou te zeuren om die netwerknamen op hun schermpje?? Een logo lost heel veel op!!! De meeste telefoons kunnen ondertussen wel een logo op hun schermpje zetten, desnoods laat je er eentje opsturen via internet ofzo. En dutchtone is ondertussen wel orange >:) Als ik m'n logo weghaal komt er toch echt orange NL op m'n schermpje te staan hoor!!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:07
Op dinsdag 11 juni 2002 10:12 schreef Netschaap het volgende:
Dan nog maar een keer. Wat zit iedereen nou te zeuren om die netwerknamen op hun schermpje?? Een logo lost heel veel op!!! De meeste telefoons kunnen ondertussen wel een logo op hun schermpje zetten, desnoods laat je er eentje opsturen via internet ofzo. En dutchtone is ondertussen wel orange >:) Als ik m'n logo weghaal komt er toch echt orange NL op m'n schermpje te staan hoor!!
Allemaal leuk en aardig. Maar dan ben ik mijn Garfield plaatje wel kwijt. Ik heb toch echt liever een cool plaatje in mijn telefoon dan dat ik dat gebruik om heel groot O2 in beeld te krijgen.
Niet echt een oplossing lijkt me.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45
Op dinsdag 11 juni 2002 12:31 schreef gratiz het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig. Maar dan ben ik mijn Garfield plaatje wel kwijt. Ik heb toch echt liever een cool plaatje in mijn telefoon dan dat ik dat gebruik om heel groot O2 in beeld te krijgen.
Niet echt een oplossing lijkt me.
Groot valt wel mee hoor, je ziet O en een kleien 2 daarachter midden in je scherm staan, meer niet.
Pagina: 1