Jaja ik verf, spuitbussen, ledjes, koelers, messen, zagen, boren, ijzer zagen, laser!, las en alles wat je er een beetje kan bij dromen en belangrijk!! een hele handige vader die dit wel leuk vond!
Heb heb nu wat op papier staan en de zij deurtjes al vast zwart gespoten! Een deurtje die dus aan de rechter kant zit als je van voren kijkt heb ik een kruis op gezet niet zomaar een kruis! Nee een hele mooie die niet strak is maar schots een scheef zodat die er heel vet uitziet.
Ik heb overal kleine gaatjes ingeboort waar de de neon balkjes achter komen zodat die daar door heen gaan schijnen
. Ook heb ik de hele frame zwart gespoten met hamerslag zodat ik eenbeetje een bobbelig effect krijg wat erg stoer staat
.
Een blowhol in de front gemaakt met zow'n vinger ding er voor in een BioHazard teken waar achter een koeler met een blauw ledje komt.
Aan de linker kant komt een platic plaatje die natuurlijk door zichtig is en daar in waar EXODDUS in graveert en via wat ledjes er tegen aangeplakt krijg ik een cool effect zodat EXODDUS gaat opschijnen!
Jaja het is nog in prosec maar ik zal heel wat pics hier plaatsen als die klaar is want hij wordt

Hier kom de beta pics ze zijn wel wat brak maar dat komt door de licht in val!

Hier een picje van hoe het er binnen uitziet!
39graden!
Hier zie je hoe alles heerlijk los ligt me dvd, diskette station en me 2 hdd van beide 40 gige
.

De spulletjes dat ik er voor heb komen nog de ledjes en lampjes zooi bij en die cooler met die ledjes er in.

Hier een pic van hoe de lichten komen

Zoals je bij de 2pic kan zien is me netwerk kaart uit en daar kwam ik ook net achter
.
Hier nog wat zooi van hoe de de aanknopje en ledjes nu liggen

Nu me eerste zijkant is klaar kijk hoe vet die X er opstaat.
mooi of niet soms!
meer pics binnen kort!
Heb heb nu wat op papier staan en de zij deurtjes al vast zwart gespoten! Een deurtje die dus aan de rechter kant zit als je van voren kijkt heb ik een kruis op gezet niet zomaar een kruis! Nee een hele mooie die niet strak is maar schots een scheef zodat die er heel vet uitziet.
Ik heb overal kleine gaatjes ingeboort waar de de neon balkjes achter komen zodat die daar door heen gaan schijnen
Een blowhol in de front gemaakt met zow'n vinger ding er voor in een BioHazard teken waar achter een koeler met een blauw ledje komt.
Aan de linker kant komt een platic plaatje die natuurlijk door zichtig is en daar in waar EXODDUS in graveert en via wat ledjes er tegen aangeplakt krijg ik een cool effect zodat EXODDUS gaat opschijnen!
Jaja het is nog in prosec maar ik zal heel wat pics hier plaatsen als die klaar is want hij wordt
Hier kom de beta pics ze zijn wel wat brak maar dat komt door de licht in val!

Hier een picje van hoe het er binnen uitziet!
39graden!

Hier zie je hoe alles heerlijk los ligt me dvd, diskette station en me 2 hdd van beide 40 gige

De spulletjes dat ik er voor heb komen nog de ledjes en lampjes zooi bij en die cooler met die ledjes er in.

Hier een pic van hoe de lichten komen

Zoals je bij de 2pic kan zien is me netwerk kaart uit en daar kwam ik ook net achter Hier nog wat zooi van hoe de de aanknopje en ledjes nu liggen

Nu me eerste zijkant is klaar kijk hoe vet die X er opstaat.
mooi of niet soms!meer pics binnen kort!