I've visited the Mothership @ Cupertino
Verwijderd
Uhm..jij hoeft cker nooit je kamer te stofzuigen en alleen 1 keer per week je case leeg te gooien in je prullemand
Hmmm nieuwe batterij, zijn die gewoon te koop ?Op vrijdag 07 juni 2002 03:56 schreef KWANie het volgende:
Batterijtje leeg?
P.S. Al die fans, is dat niet een beetje overkill...
Yeah ... Ik klaag dus niet over geluidsoverlast hiero...Op vrijdag 07 juni 2002 04:01 schreef TweakMaster het volgende:
Uhm..jij hoeft cker nooit je kamer te stofzuigen en alleen 1 keer per week je case leeg te gooien in je prullemand
Er komt nog 1 24V 50mm Fan bij aan de achterkant die zijn erg stil. Probleem is dat mijn pc-tje na de verandering van kast nogal warm/heet werd vlakbij CPU en VGA. Die Geforce produceerde nogal veel warmte en er was niet een extra outtake in de buurt als bij die kleine kast. Dus beetje aangepast...
Het wordt van kwaad tot erger ... dus zal er ooit eens een nieuwe in moeten doen ...
bij de beetje minder commerciele computerzaak ?
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Heeft niks met je batterij te maken, is een bug van de k7s5a.
In het begin had ik het heel veel, nu al een hele tijd niet meer.
In het begin had ik het heel veel, nu al een hele tijd niet meer.
Verwijderd
dit gebeurd wel vaker heb het al een keer gehad met een agp 1x bus waar ik een agp 2x inramde, bios begon te piepen en moest default herstellen kan me voorstellen dat jij ook zoiets heb gehad (hoeft dus niet met grafik card) dit is niet bedoel als flamme maar als advies
/offtopicOp vrijdag 07 juni 2002 15:08 schreef 128kb het volgende:
dit gebeurd wel vaker heb het al een keer gehad met een agp 1x bus waar ik een agp 2x inramde, bios begon te piepen en moest default herstellen kan me voorstellen dat jij ook zoiets heb gehad (hoeft dus niet met grafik card) dit is niet bedoel als flamme maar als advies
Zeg, 128kb, ben jij duits ? Ein Grafik Karte und eine Flamme
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Verwijderd
bij mij was het batterij, aangezien ik het bordje net 3 maanden had heb ik een nieuwe batterij van Gistron gekregen. Sindsdien weer helemaal vlekkeloos (is dus geen bug - althans niet echt
). Succes
Pagina: 1