powerdvd divx uitgerekt

Pagina: 1
Acties:

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-02 18:55
Ik heb dus helemaal enthousiast mijn 4 speaker (4 point surround) om mijn tv gezet en aan mijn live! aangesloten en pearl harbour dvd gekeken. Super. Powerdvd downmixt het dd 5.1 signaal goed naar de vier speaker. Alleen de center gaat samen met de twee voorste speaker.

Maar probleem: nu wil ik dus divx kijken, die ik ac3 heb of wil kijken met pro-logic II en het geluid is wederom prima. Alleen het probleem komt als ik full-screen wil kijken, dan rekt powerdvd ineens de hele handel uit. Dit wil ik dus niet.

Is er een methode hoe ik kan verhelpen dat het scherm uitrekt. Ik heb in powerdvd alles al geprobeerd. Iemand tips???

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:59

Arjan A

Cenosillicafoob

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Ik ken het fenomeen jah :(

Het lijkt wel een soort van SUPERbreedbeeld....

Maakt bij niks uit hoor of ik de player full screen run of niet. Ik blijf die balken houden....

Alleen als ik met zoomplayer aangeeft 4:3 is alles weer naar boven uitgerekt. Maar als ik daarnaar het beeld naar de TV zet en die op breedbeeld zet dan staat alles weer goed op de TV :) , maar op de monitor is alles dan uitgerekt naar boven...

Wel vaag jah....maar op de DVD zelf is het ook zo raar dus aan de RIP ligt het niet....