[css]problemen met tables en diplay

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:42
Ik heb 2 tables waarvan ik er maar 1 wil latn zien. Dus eentje op display:none; gezet. Maar nu wil ik als ik op een link klik dat de tables omgewisseld worden dus de ander op display:none; en die daar al op stond op display:block;. werkt perfect in IE6 maar niet in mozilla. Daar wordt de breedt die ik aan de tables heb gegeven geheel genegeerd. Dit komt dus door diplat:block; Ik denk slim te zijn en probeer display:table; en ja het werkt in mozilla. ik blij, blijkt er alleen dat ie dit weer niet ondersteunt. Hoe los ik dit op zonder zoiets als

if(ie) display:block;
else display:tabel;

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
officieel is 'table' geen geldig item voor een 'display'

je kunt kiezen uit: none/""/block/inline/list-item :)

ik heb het hier over CSS1

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Als je 'display: table;' doet negeert elke browser dat omdat het geen geldige tag is. Daarom doet ie ut in Mozilla wel omdat ie hem negeert.

Je zal toch echt een browsercheck moeten uitvoeren.

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:42
Ik denk niet dat mozilla hem negeert. Als ik via js switch tussen none en table dan werkt het priuma in mozilla. Dit komt van w3c:

Value: inline | block | list-item | run-in | compact | marker | table | inline-table | table-row-group | table-header-group | table-footer-group | table-row | table-column-group | table-column | table-cell | table-caption | none | inherit
Initial: inline
Applies to: all elements
Inherited: no
Percentages: N/A
Media: all

Mo