Toon posts:

[WebCam] Programma's lopen vast?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een prachtige Sony Webcam Pro Kit (USB) gekocht, echter zit ik met dit probleem:

Programmas als camarades, webcam 32, en ook My Own Cam, welke streaming beeld mogelijk maken slaan zo goed als vast wanneer mijn camera ingeplugd is! wanneer ik deze eruit haal, doen de programmas het wel, maar wanneer ik deze er weer in doe en het programma start duurt vooral het laden van de CORE erg lang (zon 5 minuten). Ik heb al geprobeerd de nieuwste, windows xp drivers te installeren, maar dit mocht niet baten...

Hebben jullie enig idee waar het aan ligt?
Ik heb mijn camera op mn p500 en p800 geprobeerd, met 128 en 256mb ram, beiden hetzelfde probleem.. Het zou dus aan iets gerelateerd aan de camera zelf moeten liggen... 1 bepaald programma, webcam 2000 welke plaatjes schiet en deze host op eigen pc, werkte prima (alleen nu ook weer niet?).. deze schiet elke seconde een nieuw plaatje, en host em dan op eigen pc IPadres:poort.. Ik heb ADSL, en heb een router met 2pcs erachter, welke doorgeNAT is naar de pc waarachter ik nu zit, de 500mhz..

Toen webcam 2000 werkte hebben verschillende mensen mijn cam bekeken en dit werkte allemaal prima.. Nu werkt deze echter ook weer niet!! HELP!!!

Heeft iemand ENIG idee waaraan dit ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op nou :'(
Er is toch vast wel iemand die hetzelfde probleem heeft gehad?
Ik heb toch niet 80 euro weggepleurd?

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 09:18

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Wat voor moederbord heb je?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
euh.. tis een compaq EN desktop die 500.. dus er zal iets van een aangepast mobo inzitten.. Compaq of iets..
op de andere zit een gigabyte moederbord.. lijkt me zo het probleem niet...

Verwijderd

Topicstarter
:'( nog 1 schopje en dan geef ik het op :'(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zondag 09 juni 2002 11:38 schreef tummeke het volgende:
:'( nog 1 schopje en dan geef ik het op :'(
Het lijkt me dat er echt iets mis is met de camera, ik zou hem gewoon terug brengen.

Verwijderd

Topicstarter
tsjah lijkt mij eigenlijk niet zo.. omdat de originele software gewoon werkt!! Als ik daarmee probeer een filmpje te maken oid, dan werkt het perfect.. alleen het online zetten, streamend beeld enzo werkt niet goed..
Pagina: 1