Toon posts:

[Olympus C-100] 1 dode pixel op LCD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede camera voor het geld dat ik ervoor betaald heb. Kan alles wat hij voor mij moet kunnen. Alleen:

Er is 1 pixel dood. Deze is altijd, continue groen. Wat nu te doen? Camera proberen te ruilen, of niks doen? (M.a.w., is 1 dode pixel acceptabel? Het is best een beetje irri.)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59
Als jij je er aan ergert dan zou ik proberen hem te ruilen via de winkel. Reparatie schiet niet op omdat het te duur is om te reparenen. Als je hem al lang hebt dan is het (denk ik) ouderdom en zullen er meer volgen.
Maar dat zal het niet wezen omdat die schermpjes gewoon erg lang mee horen te gaan (vind ik).

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 23:45 schreef klaasbram het volgende:
Als jij je er aan ergert dan zou ik proberen hem te ruilen via de winkel. Reparatie schiet niet op omdat het te duur is om te reparenen. Als je hem al lang hebt dan is het (denk ik) ouderdom en zullen er meer volgen.
Maar dat zal het niet wezen omdat die schermpjes gewoon erg lang mee horen te gaan (vind ik).
Lang hebt?! Een uurtje of 4 :)
Ik erger me er niet echt aan, het is gewoon een beetje irritant. Omdat ik hem nu heb gezien, blijf ik ernaar staren als ik met die camera werk...

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

-Stef-

Slainthe!

Op donderdag 06 juni 2002 23:50 schreef FirePower het volgende:

[..]

Lang hebt?! Een uurtje of 4 :)
Ik erger me er niet echt aan, het is gewoon een beetje irritant. Omdat ik hem nu heb gezien, blijf ik ernaar staren als ik met die camera werk...
Dat is dus voldoende om hem morgen in te ruilen. Je koopt namelijk een volledeig werkend product en niet een bijna volledig werkend product.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:11

CyBeRSPiN

sinds 2001

Denk niet dat het gaat lukken via de garantie, LCD mag meestal 3 dode pixels hebben volgens de norm, als je geluk hebt kun je hem bij de winkel ruilen (verkopen ze hem vast wel weer :) )

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het morgen eens proberen.

150 euro is geen slechte prijs geweest.

Ik heb daar ook nog 4 1500 mA batterijen gekocht, incl. lader voor 20 euro. Schiet me opeens te binnen dat Dynabyte die GPPowerBank batterijen verkoopt, en ik heb nog een waardebon die daar geldig is, van 25 euro... :( Die batterijen kan ik niet meer teruggeven. :(

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

cyberspin, ja op een beeldscherm van 1024*768 is 3 pixels acceptabel, voor sommige dan, maar op een scherm van 100.000 pixels ver gaan...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou er mee terug gaan, op zo'n klein schermpje kan dat best irritant zijn en die 3-pixel norm is hier niet van toepassing, die hanteren alleen de meeste LCD-monitor fabrikanten.
Pagina: 1