een aantal weken terug kreeg ik bij het opstarten van de comp een melding smart error backup and replace... ik heb toen in de bios deze functie uitgeschakeld. nu wil ik deze schijf in een andere comp zetten een p3 550 mghz asus p3f moederbord. nu weer hetzelfde probleem. weer naar de bios en de smarterror functie disabled. Maar nu blijft de melding terugkomen. wie weet hoe ik van deze melding afkom en waarom ik die melding uberhaupt krijg.
Tipje: vervang je hd 
Smart error geeft aan dat je hd bijna kapot is...
Smart test namelijk je hd. Door de smart uit te zettuh in je bios maskeer je het probleem alleen maar....
Smart error geeft aan dat je hd bijna kapot is...
Smart test namelijk je hd. Door de smart uit te zettuh in je bios maskeer je het probleem alleen maar....
De kick van Electric!
kan ik nu een nieuwe hd claimen of moet ie eerst helemaal de geest geven om onder garantie te vallen
De maker van de HDD heeft vaak tooltjes om de HDD te testen. Zo'n tooltje kijkt naar de smart status maar controleert ook meer.
Ik had een nog al slecht werkende maxtor en heb dat tooltje laten draaien. Er kwamen 2 pagina's uit de printer met de diagnose, daarmee de helpdesk gebeld van maxtor en ik kon em opsturen en een paar weken later had ik een nieuwe.
Ik had een nog al slecht werkende maxtor en heb dat tooltje laten draaien. Er kwamen 2 pagina's uit de printer met de diagnose, daarmee de helpdesk gebeld van maxtor en ik kon em opsturen en een paar weken later had ik een nieuwe.
My 1st proc. was a NEC V20 (4-8 Mhz) - Now I have an AMD 1300 / 2000 with Aero7+ ASRock ION 330