heb een probleem met mn 6310, ik heb een laptop met een 3com bluetooth pc card erin en daarnaast een 6310i ook met bluetooth ( duh ). als ik de software van beide installeer, eerst de 3com dan de pcsuite van nokia, dan wil de pcsuite simpel weg de 3com kaart erkennen als een bluetooth kaart
,terwijl ik met de 3com kaart de 6310 binnen 5min. te pakken had ( incl. installatie ). werd op de site van nokia zelf niet echt veel wijzer, maar op hun forum waren er diverse klanten die exact hetzelfde probleem hadden....
en nokia wil blijkbaar persé dat je de nokia bluetooth kaart koopt
. iemand die weet hoe je de software van nokia de 3com kaat kan laten zien ? alvast bedankt.
kan je niet helpen met het probleem
maar had je dit topic niet beter in internet en telefonie kunnen zetten?
heb je misschien eerder en sneller succes
maar had je dit topic niet beter in internet en telefonie kunnen zetten?
heb je misschien eerder en sneller succes
"If u do something do it with style, or do it at all."
Inderdaad. Bij I&T krijg je waarschijnlijk sneller resultaat
GT->I&T
GT->I&T
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Misschien ligt het aan mij hoor ... ,maar ik snap niks van je verhaal.
Zou je het misschien (voor mij) iets duidelijker uit kunnen leggen.
Je bent niet de enigste.Op vrijdag 07 juni 2002 01:15 schreef [Airwolf] het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor ... ,maar ik snap niks van je verhaal.
Ligt nou de probleem aan de 3com kaart dat ze geen connectie kunnen krijgen? Of bedoelt hij software probleem met Nokia Suite.
Volgens mij herkent de Nokia PC Suite zijn 3Com BlueTooth kaart niet.Op vrijdag 07 juni 2002 01:20 schreef Kit-Lin het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste.
Ligt nou de probleem aan de 3com kaart dat ze geen connectie kunnen krijgen? Of bedoelt hij software probleem met Nokia Suite.
(Ik heb trouwens geen oplossing, ik dacht altijd dat het wél werkte..)
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
was idd misschien verstandiger om hier neer te zetten...
het klopt idd dat de nokia software de 3com niet wil herkennen terwijl de 3com software de nokia 6310i binnen 5 min. had te pakken. maar mijn vraag was eigenlijk hoe ik de nokia software zo ver krijg om de 3com te herkennen
het klopt idd dat de nokia software de 3com niet wil herkennen terwijl de 3com software de nokia 6310i binnen 5 min. had te pakken. maar mijn vraag was eigenlijk hoe ik de nokia software zo ver krijg om de 3com te herkennen
Pagina: 1