Toon posts:

[maxtor] XP installatie niet, XP zelf wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 3 maanden geleden een maxtor d740X gekocht. Tot nu diende het als opslagschijf. Maar omdat het een 7200rpm schijfje is wil ik er toch nog XP eropzetten. Het probleem is dat de XP installatie programma mijn HD niet herkent, ook toen het als opslagschijf diende herkende het programma mijn hd niet. Ik moest dat eerst de hd loskoppelen en na het installatie weer aansluiten. Als ik mijn andere hd (maxtor 30gig, 5400rpm) loskoppel en de 60gig schijf als enige aansluit dan staat er: the drive could not accessed (oid), dit is dus bij het blauwe schermpje bij windows installatie.
Als ik beide hd's aansluit, dan kom ik weer wel langs het blauwe schermpje (30 gig hd voor installatie, maar als het systeem dan restart en het echte installatie moet beginnen dan blijft ie hangen wanner er zo een blauw balkje gaat lopen.

specs: pII 400mhz, asus Mew, 384mb-ram ...
hd: ---> probleemschijf: 60 gig (d740x, 6L00J3),
---> correcte schijf :)30gig (5400rpm)

ps.: bij mn probleemschijfje is er een pinnetje bij de ide-kabel eringeduwd omdat ik het kabeltje eerst verkeerd om erin had gedaan (mislukte poging :r ), het is een pinnetje in het 2e rijtje ergens in het midden.

Door powermax (van maxtor) kwam m'n schijf als: GOED! :r

PLease Help...

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 22:27 schreef kubi55 het volgende:
ps.: bij mn probleemschijfje is er een pinnetje bij de ide-kabel eringeduwd omdat ik het kabeltje eerst verkeerd om erin had gedaan (mislukte poging ), het is een pinnetje in het 2e rijtje ergens in het midden.
nou, 1 keer raden wat het probleem dan is... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 22:30 schreef decrypt het volgende:

[..]

nou, 1 keer raden wat het probleem dan is... |:(
heb ik daar ook garantie voor dan?

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
Garantie op het verkeerd aansluiten?
Klinkt als ..... Tijdens het autorijden met 100 km/u schakelde ik in de r van racen. Nou doet hij raar....
Wat denk je zelf??

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:10

vegterb

[ZzZ]Vighter

Gewoon opsturen naar Maxtor, doen vaak niet zo heel moeilijk. En als jij nog garantie hebt dan weten zij toch niet dat jij dat pinnetje vern**kt hebt?

[offtopic]
Bij 100 km/h naar R schakelen en dan een boete krijgen voor geluidsoverlast :P
[offtopic]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties