Toon posts:

[Swish] target

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met Swish een menu gemaakt .. je kan in swish heel makkelijk een url aan een button koppelen en kan dan ook heel makkelijk een target eraan geven.. Je kan dus kiezen uit _blank, _top, _self en _parent maar bij mij moet de target "main" zijn... weet iemand hoe ik dat in zwish kan doen?

Verwijderd

in versie 1.51 klik ik gewoon met de muis in het tekstvakje van het dropdown menu en vul ik "main" in....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 22:09 schreef lombdude het volgende:
in versie 1.51 klik ik gewoon met de muis in het tekstvakje van het dropdown menu en vul ik "main" in....
hoe bedoel je precies ik heb zelf 2.0 maar daar kan je maar uit vier kiezen en zelf niets invullen..

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 22:11 schreef Mastersteen het volgende:

[..]

hoe bedoel je precies ik heb zelf 2.0 maar daar kan je maar uit vier kiezen en zelf niets invullen..
klik met je cursor/muis gewoon in het vakje waar normaail gesproken "_self" of "_blank" of whatever verschijnt.

zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://www.rebel-industries.nl/images/frameswish.gif

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 23:30 schreef lombdude het volgende:

[..]

klik met je cursor/muis gewoon in het vakje waar normaail gesproken "_self" of "_blank" of whatever verschijnt.

zoiets:

[afbeelding]
ja ... heb het nu door.. wist niet dat ik daar zelf ook iets in kon vullen ... :P maar tis nu gelukt .. thnx :) ( zat al met van alles te kloten :P )

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Beetje simpel, maar je hebt wel gelijk dat die user interface niet echt geweldig is. Een selectbox waar je zelf ook iets in kunt vullen is verwarrend.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.