Canon Digital Ixus V2
van 1 sec t/m 15 sec? 1 seconde is wel HEEL erg lang, heb je geen typfout gemaakt?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
in manual mode kan ik lange sluitertijden kiezen in het menu. dan kan ik sluitertijden kiezen van 1 t/m 15 sec. als ik automatisch neem dan zullen de sluitertijden wel korten zijn. maar ik wil dus hele korte sluitertijden kunnen kiezen. kwee alleen niet hoe.
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
Je kunt de sluitertijd boven de 1sec handmatig instellen. Zelf heb ik de Ixus 330 die nagenoeg hetzelfde werkt.
Alles onder de 1sec doet ie automatisch, je moet in menu dan ook de optie 'lange sluitertijden' inschakelen maar dat wist je al.
Zo'n geavanceerde camera is de Ixus ook weer niet, dat geld voor alle modellen.
Over het algemeen vind ik de sluitertijden wel goed in auto-mode.
Alles onder de 1sec doet ie automatisch, je moet in menu dan ook de optie 'lange sluitertijden' inschakelen maar dat wist je al.
Zo'n geavanceerde camera is de Ixus ook weer niet, dat geld voor alle modellen.
Over het algemeen vind ik de sluitertijden wel goed in auto-mode.
Verwijderd
Welke iso gebruik je dan als ik vragen mag? Als ik schiet op volautomatisch (dus auto wb, dus ook iso) krijg ik wazige foto's. Een hogere iso waarde betekent wel een kortere sluitertijd, dus voor actiefoto's.
ik gebruik altijd iso 50. als je op deze link clickt http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/060602/IMG_0678.JPG dan zie je een foto.duh. Die foto is genomen uit een rijdende auto. we reden 100 km/h. hij is genomen op full auto-stand. iso 50, en hij koos zelf voor een sluitertijd van 1/200.
Canon Digital Ixus V2
Dat valt reuze mee, want dat heb ik niet echt.Op zondag 09 juni 2002 12:10 schreef Lucas8 het volgende:
Als je op iso 50 schiet mag je wel een hele stille hand hebben.
Maar ik had laast ergens een review gelezen en daar vertelde ze dat wat bij een canon iso 50 is dat dat bij andere camera's iso 100 is. Dus iso 50 = iso 100.
Als je hier kijkt en dan kijkt naar dat lijstje met foto's van mij. Die zijn toch allemaal vrij scherp dacht ik.
Canon Digital Ixus V2
Verwijderd
Op iso 50 mislukken ze nog wel es bij mij, maar met iso 100 schiet ik bijna altijd goed. Gebruik je dan autow. balance, en dus ook auto iso, of stel je em zelf in?
allus auto. dan gaat het altijd goed bij mij. maar op handmatig gaat het ook goed.
Canon Digital Ixus V2
Pagina: 1