Gericom laptop..

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• jkikkert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-04 10:56
Ik weet dat er al veel wordt gesproken over deze laptops, maar heeft iemand ook ervaring met het Online bestellen van zo'n Laptop. Volgens mij moet dat kunnen via www.gericom.com of heb ik dit verkeerd??? Graag zal ik dit willen weten dan kan ik namelijk zo'n laptopje bestellen...

JK

even a broken clock gives the right time twice a day

Verwijderd

stuur ze een mailtje dan kun je er gelijk een bestellen.

e-sales@gericom.com

je kunt ook naar het nummer bellen wat onder aan die site staat

Kijk voortaan eerst wat beter voordat je het hier post ;)

heb er zelf trouwens geen ervaring mee

• jkikkert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-04 10:56
ENIGMA je hebt helemaal gelijk. Maar ik heb denk ik mijn vraag ook een beetje verkeerd gesteld |:(. Namelijk een half jaar geleden heb ik geprobeert via deze site een laptop te kopen en dat kon dus niet als je in nederland woonde of je moest een bedrijf hebben. (nou dit heb ik dus niet) en nu lijkt het inderdaad te kunnen maar heb het nog niet geprobeert.

Ik dacht ik vraag het eerst hier even ;), zodat ik ook gelijk weet of het wel een goede service heeft, (maar dat weet ik eigenlijk wel) maar ik doel meer op krijg ik de laptop dan wel geleverd met een QWERTY toetsenbord ipv een Duits QWERTZ toetsenbord. En krijg ik wel Nederlandse software..

JK

even a broken clock gives the right time twice a day

• rotteveel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-03-2023
Je kan tegenwoordig bij my-laptop.nl alle laptops bestellen die Gericom ook verkoopt.

Mocht je interesse en of vragen hebben, dan kan je die gewoon vragen via de website. Ze antwoorden altijd dezelfde dag nog!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Het is ook mogelijk om Nederlandse software erbij te krijgen en een QWERTY toetsenbord te bestellen ipv een QWERTZ toetsenbord.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:58

LopeZ

Too much is never enough

Is best zelf uit tezoeken, contact opnemen met gericom moet makkelijk kunnen.

Dit topic is gesloten.