Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
The xml-bible / De xml-bijbel
wel een goed boek denk ik. Alleen verteld het niet veel over de achtergrond van xml. Ik heb het zekf ook gelezen. Staat vrijwel alles in. Als je daarnaast een beetje oefent met praktische voorbeeldjes heb je een groot deel al gauw onder de knie
ok thanx... die "bible" is toch zo'n HANDboek? (ik heb ook het Complete PHP HANDboek, Engelse PHP Bible)Op donderdag 06 juni 2002 21:58 schreef r0bert het volgende:
Als het je om het schrijven van XML en gerelateerd gedoe gaat is:
The xml-bible / De xml-bijbel
wel een goed boek denk ik. Alleen verteld het niet veel over de achtergrond van xml. Ik heb het zekf ook gelezen. Staat vrijwel alles in. Als je daarnaast een beetje oefent met praktische voorbeeldjes heb je een groot deel al gauw onder de knie
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Komt er waarschijnlijk binnenkort een hoofd-boekenwurm die gaat vertellen dat de verkoop van boeken is afgenomen en dat dat komt omdat mensen boeken met een computer kopieeren en dat het met de prijs van de boeken niets te maken heeft.
Zeg maar, de Hans van Breukhoven van de boeken
het orgineel is te vinden in [topic=513187/1/100]
edit: ff gekeken op Academic Service site, maar wat zijn al die boeken tering duur zeg... 55 euro voor die XML bible... toch maar es over denken iig
Daar heb zijn genoeg boekhandels te vinden die je een XML boek willen verkopen. Elke uitgeverij heeft tegenwoordig wel een boek dat XML compleet covert.
Bij O'Reilly heb je ook nog keus genoeg
http://xml.oreilly.com/
Verwijderd
Lastig te zien op afstand. Ik geloof dat hier weer die antieke tip van Ozboz goed van pas zou komen. Loop naar een boekhandel en blader daar eens door een aantal boekjes. De bibliotheek, een eeuwenoud uitleencentrum voor papieren boeken en ander soort antiek gerei, heeft ook vaker een aantal boeken over dit soort onderwerpen in z'n catalogus...Op donderdag 06 juni 2002 23:30 schreef ImPrEzA het volgende:
en een (goedkoop) boekje als dit, is dat handig als basis?
maar ik kan stiekem ook wel verklappen dat Professional XML van Wrox het boek is wat je wilt lezen...
btw, tip ik ging altijd voor mijn studieboeken langs de slegte en kocht ze tweedehands. Ook nu vind ik er regelmatig interesante boeken voor meestal 1/3 van de prijs. Zojuist nog the C++ Programming Language 3rd edition gekocht voor 30 Euro, terwijl ie nieuw nog 89 euro kost. tel uit je winst...
"You're only as good, as what you did last week."
Inderdaad, daar kan ik me volledig bij aansluitenoh,when?: maar ik kan stiekem ook wel verklappen dat Professional XML van Wrox het boek is wat je wilt lezen...
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
ik moet de dag nog zien dat mensen via kazaa boeken gaan delen. natuurlijk is niets onmogelijk, maar je krijgt dan wel zoiets als "boeken? zijn dat niet die papieren dingen waar je een tafelpoot mee omhoog helpt? lol rotfl!!!!!!!!111111````". "hee, kun je me de service pack voor de 3DS max Final Guide geven?". "heb je hier ook de VIDEO van?"Op donderdag 06 juni 2002 23:13 schreef OzBoz het volgende:
Ja.. of doe die deur naar buiten eens open en probeer een boekhandel te vinden waar je omringt door echte mensen op zoek kan gaan naar een boek. Om vervolgens in NL veel te veel te betalen voor het gemiddelde boek, dus zeg ik op mijn beurt, alleen kijken, niet kopen. Laat die uitzuigers het ff voelen.
Komt er waarschijnlijk binnenkort een hoofd-boekenwurm die gaat vertellen dat de verkoop van boeken is afgenomen en dat dat komt omdat mensen boeken met een computer kopieeren en dat het met de prijs van de boeken niets te maken heeft.
Zeg maar, de Hans van Breukhoven van de boeken
het orgineel is te vinden in [topic=513187/1/100]
alhoewel pdf'jes op dat gebied toch vrij nuttig zijn. zeker als je een handleiding "kwijt" bent.
[sub]ik ben geen handleidingen "kwijt". ik leer gewoon alles zonder.[sub]
teveel zooi, te weinig tijd