on the 8th day god started debugging
Waarschijnlijk staat de poort niet open. Je moet ff kijken welke poort er openstaat op het netwerk, waarschijnlijk staat poort 80 wel open. Dan kun je via de proxy naar een keyserver(met poort 80 open) van ons team flushen. Ik geloof dat Dsmarty zon keyserver heeft staan.
Edit:
Het adres van Dsmarty's proxy met poort 80 open is: proxy80.dsmarty.com
Edit:
Het adres van Dsmarty's proxy met poort 80 open is: proxy80.dsmarty.com
Poort 80 staat inderdaad open, die heb ik ook opgegeven in de client als
firewall port.
Maar moet ik nu ook de keyserver port opgeven als 80 ??
Loys
firewall port.
Maar moet ik nu ook de keyserver port opgeven als 80 ??
Loys
on the 8th day god started debugging
Er zijn een paar mogelijkheden, je kunt het vai de firewall mogelijkheid doen en dan ingeven dat ie via http moet lopen. Je kunt ook gewoon zelf een keyserver instellen en dan aangeven dan ie poort 80 van die keyserver moet gebruiken.
Ik zit zelf niet achter een firewall, dus kan zijn dat een combinatie nodig is, das ff kwestie van testen.
Ik zit zelf niet achter een firewall, dus kan zijn dat een combinatie nodig is, das ff kwestie van testen.
Verwijderd
Ik heb vanmiddag nog geprobeerd om op de proxy80.dsmarty.com te komen. Zelfs dit werkte niet, krijg nog steeds de handshake foutmelding. Ik heb de proxy-instellingen uit Iexplorer overgenomen inclusief poort 80.
proxy is http, de naam en poort zijn ok dat weet ik zeker. Dit zou toch moeten werken !?
Help wat doe ik fout ???
Loys
proxy is http, de naam en poort zijn ok dat weet ik zeker. Dit zou toch moeten werken !?
Help wat doe ik fout ???
Loys
Probeer gewoon eens zonder die proxyinstellingen en alleen flushen naar keyserver: proxy80.dsmarty.com
port: 80
Lukt het nog niet, kom dan eens langs op sorcery.net in het kanaal #dpc. Daar zitten een heel stel mensen die verstand hebben van het koetje en dus waarschijnlijk wel antwoord kunnen geven op vragen.
edit: toevoeging
port: 80
Lukt het nog niet, kom dan eens langs op sorcery.net in het kanaal #dpc. Daar zitten een heel stel mensen die verstand hebben van het koetje en dus waarschijnlijk wel antwoord kunnen geven op vragen.
edit: toevoeging
Verwijderd
Ik heb geprobeerd om te flushen op proxy80.dsmarty.com en dat zonder proxy-instellingen. Maar ik begin te denken dat poort 80 dichtstaat voor inkomend verkeer behalve voor Iexplorer. Ik had een poort-scan gedaan bij grc.com en die zei dat poort 80 dichtstond. Heb echt alles geprobeerd, maar krijg steeds "connect handshake failed". Iemand nog tips ????
Loys
Loys
Verwijderd
Loys: Bij somethingaweful/Jeffk langsgeweest??
(gezien je icoontje)
Probeer eens om handmatig te fetchen/flushen;
was heel vaag! Ik had dat gisteren bij een huisgenoot ook en ineens deed ie het wel goed! alsof ie eerst door het maagdenvlies heen moest
Probeer eens om handmatig te fetchen/flushen;
was heel vaag! Ik had dat gisteren bij een huisgenoot ook en ineens deed ie het wel goed! alsof ie eerst door het maagdenvlies heen moest
Verwijderd
loys:
een inkomende verbinding op poort 80 is bij de meeste firewalls onmogelijk. Er kan alleen een verbinding onstaan als de verbinding van "binnenuit" geinitieerd wordt.
Dit is bij distributed.net het geval dus het zou moeten werken. BTW grc.com test alleen of zij ook bij jou op de webserver kunnen komen. Zij testen niet of jij ook naar buiten kan over poort 80.
Succes
een inkomende verbinding op poort 80 is bij de meeste firewalls onmogelijk. Er kan alleen een verbinding onstaan als de verbinding van "binnenuit" geinitieerd wordt.
Dit is bij distributed.net het geval dus het zou moeten werken. BTW grc.com test alleen of zij ook bij jou op de webserver kunnen komen. Zij testen niet of jij ook naar buiten kan over poort 80.
Succes
Verwijderd
Kheb vandaag nog met iemand gesproken. Hij zei dat het kon liggen aan het feit dat ze op het werk challenged authentication gebruiken om je username en password geencrypted naar de proxy-server sturen. De client zou dan de username en password als platte tekst sturen naar de proxyserver, en die weet hier geen raad mee. Dat verklaard waarom "Connect Handshake failed" als foutmelding verschijnt.
Loys
Loys
Pagina: 1