Ik ben helemaal verslingert aan de event van ssbm maar ik krijg geen extra levels meer. Er zijn in totaal 50 events en bij mij stopt ie bij event 30. (alle 30 gehaald)
Hoe kan ik de rest krijgen??
Hoe kan ik de rest krijgen??
Verwijderd
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Het zou wat zijn als je voor elke vraag over een gamecube spel een nieuw topic gaat openen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks op tegen als je over een game wilt praten maar voor kleine vragen (like this one) hoef je geen nieuw topic te openen imo.Op donderdag 06 juni 2002 20:48 schreef Crash-Override het volgende:
idd, en in mijn ogen mag dit toch wel in een apart topic
het zou wat zijn als je alle gamecube vragen mbt games in 1 topic gaat frotten
als jij UTFS gaat roepen, dan krijg jij een OWOp donderdag 06 juni 2002 21:01 schreef ds het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je voor elke vraag over een gamecube spel een nieuw topic gaat openen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks op tegen als je over een game wilt praten maar voor kleine vragen (like this one) hoef je geen nieuw topic te openen imo.
Maak dan een groot SSBM topic (like GTA3 topic) en dan kunnen daar die vragen in, snappez vous?
Aangezien er geen groot SSBM topic is past deze vraag dus beter in het grote GC topic. Hier ontstaat nu toch geen discussie meer uit (over SSBM).
Anyway, nu kunnen we wel zeggen als deze vraag weer wordt gesteld: UTFS
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq