Toon posts:

Super Smash Bros Melee: Event 30+ ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben helemaal verslingert aan de event van ssbm maar ik krijg geen extra levels meer. Er zijn in totaal 50 events en bij mij stopt ie bij event 30. (alle 30 gehaald)

Hoe kan ik de rest krijgen??

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Éhm.. denk dat je dit beter even kan vragen in "HET GROTE GAMECUBE TOPIC" :) Daar zal je vast meer reacties dan hier..

Verwijderd

Unlock Luigi, Young Link en Falco..

Daarnaast is er een groot GameCube topic voor zulke vragen zoals deze (waar het ook al 1000x is gevraagd..) maar ik kan het me wel voorstellen dat je geen zin hebt om 4000 posts te lezen.

Volgende keer gewoon daar vragen dan is er niks aan de hand :)

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

En dan kan je ook gelijk mee doen aan de homerun contest.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Topicstarter
Unlock Luigi, Young Link en Falco......

Kijk kijk... dit zocht ik nou precies!

Kleine moeite nietwaar?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44
idd, en in mijn ogen mag dit toch wel in een apart topic

het zou wat zijn als je alle gamecube vragen mbt games in 1 topic gaat frotten

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Gewoon 6 topics:

Een groot PC topic,
Een groot GC Topic,
Een groot PC Topic,
Een groot XBox Topic,
Een groot PlayStation2 Topic
Een groot de rest topic.

:)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Neo2K-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-01 08:35
http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/32502.html

Voor al uw Super Smash Bros. Melee vragen

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 20:48 schreef Crash-Override het volgende:
idd, en in mijn ogen mag dit toch wel in een apart topic

het zou wat zijn als je alle gamecube vragen mbt games in 1 topic gaat frotten
Het zou wat zijn als je voor elke vraag over een gamecube spel een nieuw topic gaat openen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks op tegen als je over een game wilt praten maar voor kleine vragen (like this one) hoef je geen nieuw topic te openen imo.

Maak dan een groot SSBM topic (like GTA3 topic) en dan kunnen daar die vragen in, snappez vous?

Aangezien er geen groot SSBM topic is past deze vraag dus beter in het grote GC topic. Hier ontstaat nu toch geen discussie meer uit (over SSBM).

Anyway, nu kunnen we wel zeggen als deze vraag weer wordt gesteld: UTFS >:)

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
offtopic:
ik denk dat als spellen als Zelda uit zijn dat er dan gewoon een apart topic wordt geopend, anders wordt et Grote gamecube topic veel te overzichtelijk.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:44
Op donderdag 06 juni 2002 21:01 schreef ds het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als je voor elke vraag over een gamecube spel een nieuw topic gaat openen. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er niks op tegen als je over een game wilt praten maar voor kleine vragen (like this one) hoef je geen nieuw topic te openen imo.

Maak dan een groot SSBM topic (like GTA3 topic) en dan kunnen daar die vragen in, snappez vous?

Aangezien er geen groot SSBM topic is past deze vraag dus beter in het grote GC topic. Hier ontstaat nu toch geen discussie meer uit (over SSBM).

Anyway, nu kunnen we wel zeggen als deze vraag weer wordt gesteld: UTFS >:)
als jij UTFS gaat roepen, dan krijg jij een OW :+
(dus doe dat maar niet ;) )

en een groot SSBM topic: ga je gang, maar doe dit wel in overleg met een modje ;)

Verwijderd

Makkelijker nog, kijk in het doosje van je game, zoek het paarse nintendo vip kaartje. Ga ermee naar de site, vul de code in en voila, een complete walktrough als het ware. Bij je Cube zit er ook een.

(stupid)
Niet eerst je handleiding lezen zeker!!!
(/stupid)

Verwijderd

Je hebt toch zo'n VIP nummer gekregen van Nintendo, daar staat een players guide voor SSBM.
Pagina: 1