• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ik las ergens dat deze camera slecht leverbaar was, hoe lang duurt het trouwens gemiddeld voordat een bedrijf de camera op voorraad heeft, want ik heb mijn g2 vorige week donderdag besteld en nog steeds is het nog niet binnen. Ik wist wel dat er iets met de case aan de hand was, dus misschien dat door aanpassing van de g2 serie vertraging ontstaat . Iemand een idee ? txs alvast.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:11

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik had er ook moeite mee toen ik hem 2 weken geleden wou kopen, uiteindelijk wel een zaak gevonden.
De cam is nu gewoon zo populair dat ie niet aan te slepen is, heeft volgens mij weinig met de case-crack te maken omdat deze maar bij een beperkte oplage optreedt.

Ik vrees dat je toch nog wel een aantal weken zult moeten wachten, of je moet geluk hebben dat een bepaalde winkel nog een voorraad heeft liggen...

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:43
Hij is idd heel traag, de vraag is groter dan het aanbod dus duurt het idd waarschijnlijk nog een tijdje voordat hij binnen is.

Ik had geluk dat iemand die hem had besteld op vakantie was en dus kreeg ik hem nog dezelfde dag :D

• Timbos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Timbos

hoi and dag!

Ik had die van mij via webvoordelig.nl. Ik moest in ieder geval ook 2 weekjes wachten voordat die binnenkwam. Die toestellen zijn inderdaad niet aan te slepen zeg. Op de webvoordelig.nl site zie ik staan dat zij op dit moment een beperkte oplage hebben en dat de volgende lading in juli weer komt. pffff, gelukkig heb ik hem al :D

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
:) tjeempie, dan kan ik dus nog even wachten samen met al die andere mensen. Maar dan weet ik wel dat ik goede cam heb gekocht :)

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:40
Ook via webvoordelig.nl, levertijd 2 dagen. Dit was nov-2001.

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
haha, ja toen waren de cams er nog, heb net gehoord dat er eind volgende week weeer een lading aankomt als het meezit, dus minimaal nog 1 weekje wachten, daarbij zag ik wel dat de prijs ook erg veranderd, zie al staan : Canon g2 : bel voor laagste dagprijs ! :)

Verwijderd

hij is in de aanbieding bij CapiLux in Adam,.. wel de zwarte uitvoering met 1 GB geheugenkaart,... ff bellen?

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 16:31 schreef zkywalker het volgende:
hij is in de aanbieding bij CapiLux in Adam,.. wel de zwarte uitvoering met 1 GB geheugenkaart,... ff bellen?
Voor hoeveel? Ben wel benieuwd.. :)

Verwijderd

zo uit m`n hoofd 1200 euro,.. maar dan heb je WEL een 1gb kaart erbij!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 17:21 schreef zkywalker het volgende:
zo uit m`n hoofd 1200 euro,.. maar dan heb je WEL een 1gb kaart erbij!
Chill...zeer chill..alleen jammer genoeg een beetje boven m'n budget. :(

Verwijderd

Ik had me G2 binnen 3 dagen.... terwijl hij wel besteld moest worden. Maar dat was wel November vorig jaar :)
Pagina: 1