20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Meet de temperatuur eens zou ik zeggen. Maar echt gezond zal het wel niet zijn. Die fan hangt er niet voor nietsOp donderdag 06 juni 2002 20:28 schreef decramy het volgende:
Ik had m`n voedingsfan op 7V gezet, en zo m`n PC 11 dagen aan...
T is een AMD k6 450 met 2HD`s, dus niet zoveel VA...
Ik d8 van leuk, zit goed, gaat goed...
NIET dus... draadjes lieten los, zonder dat ik het merkte...
m`n PC heeft dus minimaal 5 dagen ZONDER voedingsfan gestaan... AAN!
Nu ik het ontdekt heb, snel weer aan, maar tot mijn verbazing was de lucht die er uit kwam niet extreem warm... Gewoon louw.
Is het dan mogelijk om je voedingsfan weg te halen? of is dit puur geluk?
ik heb 1 intake, en 0 outtake... maar wel al m`n lege PCI sloten het klepje (?) weggelaten...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Vroeger welOp donderdag 06 juni 2002 20:32 schreef thedolf het volgende:
[..]
Meet de temperatuur eens zou ik zeggen. Maar echt gezond zal het wel niet zijn. Die fan hangt er niet voor niets
Als je voeding niet hard hoeft te werken zou het kunnen dat de rest van de airflow voldoende was voor het systeem
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
op school hebben we cellie 2-533's staan, waarvan ongeveer 1/3 een slecht voedingsfan heeft(kan niet meer uit zichzelf opspinnen)
die bakken doen het prima in windows, maar bij een zwaarder belasting gaat het fout, na een paar minuten met een zware applicatie (liefst grafisch, dan wordt het nog warmer), een hard piep. omdat dat de 70 graden wordt bereikt door de cpu. de hele kast is dan warm. en het gedeelt bij de voeding zelfs erg warm(45~50 graden gok ik zo).
Dus als ik jouw was dan zou ik het fannetje maar ik gebruik houden.
die bakken doen het prima in windows, maar bij een zwaarder belasting gaat het fout, na een paar minuten met een zware applicatie (liefst grafisch, dan wordt het nog warmer), een hard piep. omdat dat de 70 graden wordt bereikt door de cpu. de hele kast is dan warm. en het gedeelt bij de voeding zelfs erg warm(45~50 graden gok ik zo).
Dus als ik jouw was dan zou ik het fannetje maar ik gebruik houden.
ja OK
maar als ik weg ga (lees slapen), kun ik m`n fan dan wel uit zetten?
M`n systeem staat immers toch standby... En m`n CCFL etc doe ik dan toch ook uit...
M`n HD`s gaan zelfs uit na * minuten...
maar als ik weg ga (lees slapen), kun ik m`n fan dan wel uit zetten?
M`n systeem staat immers toch standby... En m`n CCFL etc doe ik dan toch ook uit...
M`n HD`s gaan zelfs uit na * minuten...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net