Meerdere Het Net adressen... één waarschuwing

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb meerdere adressen bij Het Net (was gratis en makkelijk aan te vragen en werkt bijna altijd goed) en nu heb ik op één adres een waarschuwing gehad dat het komt te vervallen.
Vind ik op zich niet zo erg maar... ik heb dus ook andere lopen. En die mogen niet weg!
Moet ik nu slapende honden (whatever) gaan wakker maken en naar Het Net mailen of die ook vervallen? Of blijven ze gewoon bestaan? (zijn namelijk al heel oude adressen...)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je zal gewoon voor die andereren moeten gaan betalen of ze gaan weg op 15 juni.

Zo simpel issut.

• hemiparo
  • Niet online
Klopt... nu eindelijk een brief gehad... jammer maar helaas. Benieuwd wanneer de anderen gaan volgen :( want als er één begint...

Verwijderd

Heb ook nog een oude inlog van HetNet en kreeg ook de melding van betalen.
Opzouten met die gasten!, ga wel naar een ander! :r

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Mjah. Nu gaat iedereen weg bij HetNet, en gaan ze naar een andere gratis provider... En die bewuste providers krijgen dus nog meer users dan ze al hadden.

Tis een kwestie van tijd.... ik snap trouwens niet hoe je constant van e-mail kunt wisselen. Alleen dat al is het me waard om voor een accountje te betalen :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

De kans is natuurlijk zeer groot dat je binnenkort voor die andere "gratis" providers ook moet gaan betalen!!!

• hemiparo
  • Niet online
Op zondag 23 juni 2002 10:45 schreef maartena het volgende:
ik snap trouwens niet hoe je constant van e-mail kunt wisselen. Alleen dat al is het me waard om voor een accountje te betalen :)
Soms is het DE manier om van spam af te komen ;)

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:14

4POX

Everybody is wired

Op zondag 23 juni 2002 10:45 schreef maartena het volgende:
Mjah. Nu gaat iedereen weg bij HetNet, en gaan ze naar een andere gratis provider... En die bewuste providers krijgen dus nog meer users dan ze al hadden.
Dat de andere provider meer users krijgt vindt kpn helemaal niet erg. Het geld komt toch wel op 1 plek samen.

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1