• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 11:54
Mijn JVC autoradio begint langzaam te sterven. :'( Loopwerkgekkigheid, een wel bekende kwaal bij de MX3000 CD/MD combi

Heb daarom mijn ogen laten vallen op de JVC LH2000R:9~

Ben vooral nieuwsgierig of er al gebruikerservaringen met dit apparaat zijn en of er een alternatief is die aan onderstaande voorwaarden voldoet:

- Bij voorkeur JVC
- MP3 compatible
- Géén FL display, zoals je tegenwoordig veel ziet, maar een LCD. Reden hiervoor is dat in mijn Renault Cli(k)o de radio onder een behoorlijke hoek gemonteerd wordt en met dit gunstige weer het display totaal onleesbaar is. :(
- Zo weinig mogelijk bewegende onderdelen (Dus geen gemotoriseerde frontjes als met de SH909) Beetje trauma's opgelopen... |:(

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37
Wat voor trauma's :?

• Maestro
Een pioneer met een gemotoriseerd front lag vaker bij de servicedesk dan dat ie in de auto zat, vandaar...

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:49
Ik zou als ik jou was toch voor de 909 gaan, die is echt perfect...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Maestro
Allright, uiterlijk is absoluut beter van de 909. Strak toestel! Maar blijf daarmee toch met dat displayverhaal zitten. De radio komt onder zo'n hoek van 30 graden in de auto, wat de leesbaarheid van het display (FL) niet ten goede komt, althans bij mijn huidige radio. Zal dat met LCD, zoals op die LH2000 niet beter gaan?

Daar komt bij dat de AV sturing voor mij geen toegevoegde waarde is en de meerprijs voornamelijk daar zit (correct me if i'm wrong)

Verwijderd

Wat kost ie ?

ff gegoogled, 595 euro.
dat is 1300 piek man...

• M@cer
Nogmaals, de adviesprijs van de 909 ligt in duitsland een stuk lager. Ik heb hem bij www.technikdirekt.de gekocht voor 438 Euro en als je zoekt kan je hem ook vinden voor 399 Euro.

Wat betreft het display, ja het is wat je zelf wil. Ik heb totaal geen problemen en zelfs met hele felle zon is het nog goed leesbaar (Golf III). Je kan het display ook in 4 verschillende standen zetten (schuiner)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Of de SH99, net iets strakker dan de 909. (ow nog een goede shop in Duitsland = www.bigdogaudio.de)

• M@cer
Waarom is de 99 strakker??? Die ronding van het display is toch strakker dan dat vierkante.. :?

Volgens mij is de 909 iedergeval uitgerust met een beter en overzichterlijker scherm.

• Maestro
Hmm, dat wist ik dus nog niet, dat die hoek van de 909 te verstellen was. Eens even real-life checken :)

Wat betreft de prijs: De 909 kost me in Nederland € 549,00, de LH2000 € 449,00. De prijzen zijn bij een dealer waar ik een goede inruilprijs voor mijn MX3000 krijg (€300). € 100,00 voor design is een grensgeval...

Maar ga morgen eerst dat kantelen ff checken. Mace, bedankt!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-03 19:47
Op woensdag 12 juni 2002 11:45 schreef Macer het volgende:
Nogmaals, de adviesprijs van de 909 ligt in duitsland een stuk lager. Ik heb hem bij www.technikdirekt.de gekocht voor 438 Euro en als je zoekt kan je hem ook vinden voor 399 Euro.
Weet je eigenlijk wat de verzendkosten zijn als je een autoradio besteld bij technikdirekt?
En komen er ook nog andere financiele verassingen bij?

Mijn advertenties op V&A

Pagina: 1