Vaag HD Probleem..

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Als ik op mijn 2e HD (8.4 gieg Seagate) bijvoorbeeld een film zet die van mijn 1e HD komt (Maxtor 8.4) doet hij erg raar. Ik krijg allemaal roze en groene pixels te zien, en het geluid is bar slecht met allemaal "clips" erin enzo.
Met mp3's hetzelfde verhaal.
Ook maakt hij wel eens zelf vage mappen en bestanden aan.
Maar als ik alleen met die Seagate werk, dus de maxtor eruit, doet W98 het goed op die skijf..
Ik heb 'm al meerdere keren geformatteerd en her-gepartitioneerd maar niks lijkt te werken...

Trouwens, als ik vanuit XP lees doet hij vaag..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• smvs
  • Niet online
kan een kapotte ide controller zijn. foute ide kabel. of een driver / southbridge probleem. via southbridge?

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 21:21 schreef smvs het volgende:
kan een kapotte ide controller zijn. foute ide kabel. of een driver / southbridge probleem. via southbridge?
Euh, wat is southbridge?

Maar nog ff verduidelijking: Als ik dus uit XP een DivX ees ofzo, of mp3, lijkt het alsof en een paar bitjes worden verneukt ofzo, maar als ik gewoon W98 op die schijf zelf start lijkt alles normaal te zijn.

Verwijderd

wat voor moederbord cpu enz..
:)

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-10-2025

TMDevil

Blaat

Is het niet een virus probleem? je zegt dat je schijf raar doet?
Als het de seagate is dat vind ik dat persoonlijk niet zo gek... begrijp me niet verkeerd... Seagate is een goed kwaliteits merk maar zodra ik er 1 heb gaat die stuk (zit in mijn DNA :) )
Maar wat ik dus wou zeggen... ik heb een Seagate schijf waar ik wel gewoon van kan lezen maar niet van kan schrijfen en 1 sg die sommige sectors niet kan lezen.... dus test je schijf is op bad sectors...

n54 power!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 21:58 schreef TMDevil het volgende:
Is het niet een virus probleem? je zegt dat je schijf raar doet?
Als het de seagate is dat vind ik dat persoonlijk niet zo gek... begrijp me niet verkeerd... Seagate is een goed kwaliteits merk maar zodra ik er 1 heb gaat die stuk (zit in mijn DNA :) )
Maar wat ik dus wou zeggen... ik heb een Seagate schijf waar ik wel gewoon van kan lezen maar niet van kan schrijfen en 1 sg die sommige sectors niet kan lezen.... dus test je schijf is op bad sectors...
Het is idd die Seagate die raar doet.
FF Specs:

Mobo - DFI P2XBL
CPU - Celly 466@525
voor de rest: 2 geluidskaarten, netwerkkaart, modem, voodoo2, cd-rom, zipdisk en floppy.

Op mijn Maxtor primary schijf is partitie C FAT32, D en E zijn FAT. Die Seagate is ook FAT32. (1 partitie).

Enneuh, een virus lijkt me niet eigenlijk..

Pagina: 1