http://www.tweakers.net/nieuws/22073
Le moi is very happy with this...
hopelijk heb ik dan wat minder problemen dan nu
Le moi is very happy with this...
hopelijk heb ik dan wat minder problemen dan nu
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
me 2Op donderdag 06 juni 2002 20:31 schreef bobo1on1 het volgende:
Ik hoop dat ie een stuk sneller wordt met games enzo
Ja, net zoals toen bij MS Project... eikelsOp donderdag 06 juni 2002 20:37 schreef jep het volgende:
Ik hoop dat ze al die reeds gebruikte illegoale serials onbruikbaar maken
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
hey ga fietsen!!!Op donderdag 06 juni 2002 20:37 schreef jep het volgende:
[img]"http://www.xs4all.nl/~aarone/dit.jpg"[/img]adding support for Automatic Updates and a new configuration pane to comply with Microsoft's antitrust settlement with the U.S. Department of Justice and nine states.
Vandaag op de frontpage:Op donderdag 06 juni 2002 21:04 schreef DR het volgende:
[..]
[img]"http://www.xs4all.nl/~aarone/dit.jpg"[/img]
dat dus
Een optie om IE of Media player te verwijderen zie ik niet staan...Beide besturingssystemen krijgen een nieuw item op het Control Panel genaamd 'Configure Programs'. Deze stelt de gebruiker in staat om door Microsoft meegeleverde programma's zoals Windows Media Player en Internet Explorer te verwijderen of vervangen.
signature
Ehhh, verschillende builds van de beta's jaOp donderdag 06 juni 2002 21:14 schreef brooks123 het volgende:
Bestaan er dan meerdere versies van SP3?
[img]"http://www.xs4all.nl/~aarone/GoT/ikwel.jpg"[/img]Op donderdag 06 juni 2002 21:14 schreef rAcEr het volgende:
Een optie om IE of Media player te verwijderen zie ik niet staan...
Kijk hier eens:Op donderdag 06 juni 2002 20:30 schreef Shuriken het volgende:
Fijn, weet iemand al welke fixes erin zitten? behalve dan dat je IE e.d. eruit kan kicken....
Listed beneath are roughly 800 fixes currently being rolled into Windows 2k SP3
http://www.3dspotlight.com/tweaks/win2ksp3fixes/
Neem je toch gewoon een Corporate Edition...Op donderdag 06 juni 2002 20:37 schreef jep het volgende:
Verwijderd
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
standaardOp donderdag 06 juni 2002 23:52 schreef _Mo_ het volgende:
DR, is dat "Windows components" scherm standaard zo met SP3, of moet je nog steeds sysoc.inf daarvoor editten?
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
mwah, nieuwste zijn alweer pre-SP4Op vrijdag 07 juni 2002 00:11 schreef Riemer Reinalda het volgende:
Effe nuttige aanvulling: alle voorgaande patches die los verspreid zijn via windows uopdate zijn erin verwerkt (na release SP2)
We zien wel, okOp vrijdag 07 juni 2002 00:49 schreef DR het volgende:
mwah, nieuwste zijn alweer pre-SP4
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Overheen. Jas in je register die uninstall strings eruit als et je irriteert ?Op vrijdag 07 juni 2002 02:01 schreef _Mo_ het volgende:
Wat is trouwens handiger? Ik heb nu allemaal losse pre-SP3 patches (staat een hele lijst in Add/Remove software). Is het handig om eerst deze allemaal te uninstallen, of gewoon SP3 erover heen? Zit je nog steeds met zo'n hele lijst
good enough for meOp vrijdag 07 juni 2002 02:15 schreef DR het volgende:
[..]
Overheen. Jas in je register die uninstall strings eruit als et je irriteert ?
En anders opnieuw installerenOp vrijdag 07 juni 2002 02:18 schreef _Mo_ het volgende:
good enough for me
http://www.NUiPhone.nl/
nehOp vrijdag 07 juni 2002 12:29 schreef Diaboluzzz het volgende:
DR, ik d8 dat je ook een warez link + readme bestand zou posten![]()
Verwijderd
Zeg er wel ff bij dat het hier om een release candidate gaat.Op dinsdag 16 juli 2002 23:13 schreef linus-1 het volgende:
Hier is ie te vinden: [link weg]
111 Mb groot.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Juist, en Tweakers.net != GoTOp dinsdag 16 juli 2002 23:29 schreef linus-1 het volgende:
Kun je een VIA beta driver op de VIA site vinden ???
Zelfde antwoord als boven. Nee.
1 verschil.
Juist. Deze is te vinden op Tweakers net als in het verleden andere betas (ook MS) die niet op de officiele sites te vinden waren.
Dat inderdaad niet, maar dat is een beleidsverschil tussen de frontpage (tweakers.net) en het forum (gathering.tweakers.net). Het verschil is namelijk: op de frontpage bepalen nieuws/meukposters wat er voor beta's e.d. op de site komen te staan en kunnen onze collega's aan de andere kant van de site _zelf_ de boel in de hand houden. Hier is dat niet zo, hier kan elke user maar lukraak beta's, illegale zooi en alles wat daartussen zit posten (in principe dan), dat hebben wij niet in de hand... en om gezeur in de trant van 'ja maar dat mag wel en dit mag niet, dat is niet consequent' te voorkomen, staan wij het gewoon helemaal niet toe. Dat is heel consequent, wat GoT betreft.No offence, maar niet concequent.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mee eens...Op donderdag 18 juli 2002 09:38 schreef Arne_F het volgende:
ben ik het mee eens... als die waardeloze meuk in XP voor mij nog in geen honderd jaar.. ik vind win2k stukken beter omdat het niet zo als XP een grote wizard is..
Verwijderd
SP3 zal ongeveer 150MB wegen en daavoor krijg je ~960 bugfixes.(t.o.v. SP2)Op woensdag 17 juli 2002 08:10 schreef hroling het volgende:
Weet iemand misschien hoeveel bug er met SP3 worden gefixed. Aan de grootte (>100MB) te zien moeten dat er wel heel veel zijn.
Je bedoelt de DirectX 8.1 bug? Die fix zit er inderdaad in.Op woensdag 17 juli 2002 23:06 schreef Saekerhett het volgende:
Wie weet of dat probleem met AMD icm Win2k (freezes in 3D) waarvoor je zo'n register-filetje moest importeren, is opgelost in dit Service Pack?
Verwijderd
Al die "waardeloze meuk" zoals jij het noemt kun je ook uitzetten. Verder zitten er in XP twee heel handige features die je juist in een bedrijfsomgeving graag wilt hebben: Remote assistance/Remote Desktop en System Restore.Op donderdag 18 juli 2002 09:38 schreef Arne_F het volgende:
ben ik het mee eens... als die waardeloze meuk in XP voor mij nog in geen honderd jaar.. ik vind win2k stukken beter omdat het niet zo als XP een grote wizard is..
Nee, die bedoel ik niet.Op donderdag 18 juli 2002 10:30 schreef René vd Veen het volgende:
Je bedoelt de DirectX 8.1 bug? Die fix zit er inderdaad in.
Op donderdag 06 juni 2002 23:46 schreef HlpDsK het volgende:
Als het goed is zit er ook eindelijk een fix in voor een vervelende STOP-error met Iomega apparatuur.
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Verwijderd
Heb je die beveiligingsupdate niet geinstalleerd dan? Die neemt namelijk DRM ook al mee. Daar komt bij dat dit alleen van toepassing is op muziek van betaalde diensten. Geen probleem dus IMHO.Op donderdag 18 juli 2002 13:14 schreef _Phantom_ het volgende:
waar ik wel bang voor ben is dat ze die DRM zut in de service pack zetten (http://www.tweakers.net/nieuws/22352?highlight=drm). Dan heb die rotzooi ook.
Ik hoop het niet.
Verwijderd
Voor zover ik me kan herinneren was dit nodig als je de combi "Win2k + AMD CPU + VIA chipset" had. Dit was echter al opgelost in sp2 dacht ik...Op donderdag 18 juli 2002 10:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet.
Deze: http://www.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/0,,30_182_871_2367,00.html
Je moest er LargePageMinimum.reg ervoor downloaden om het te fixen, de welbekende AMD-Win2k-regpatch
Nee, das weer een andere aparte fix, maar voor diegene die het probleem blijft behouden (ik dus), heeft AMD een speciale regpatch gemaakt die iets met de pagefile doet.Op donderdag 18 juli 2002 13:26 schreef Karam het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren was dit nodig als je de combi "Win2k + AMD CPU + VIA chipset" had. Dit was echter al opgelost in sp2 dacht ik...
Appels zijn geen peren
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. AMEN.Op donderdag 18 juli 2002 09:38 schreef Arne_F het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Kijk das nog eens een handige tip!!Op donderdag 18 juli 2002 10:36 schreef abreemjathuis het volgende:
[..]
Al die "waardeloze meuk" zoals jij het noemt kun je ook uitzetten. Verder zitten er in XP twee heel handige features die je juist in een bedrijfsomgeving graag wilt hebben: Remote assistance/Remote Desktop en System Restore.
Al die grafische franje kun je het beste gewoon uitzetten (gewoon de Themes service disabelen, da's alles).
Verwijderd
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq