PsOne

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Ik zag laatst op tweakers.net staan dat deze 50 dollar ging kosten.

Dit is ongeveer evenveel ls 50 euro.

Waar kan ik dat ding voor 50 euro kopen?

Bij bartsmit iig niet en met elcheapo.nl heb ik ook al gezegt.

Later,

Thomas.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De PS/1 was nog een oude AT compatible PCtje van IBM- de lijn werd ergens rond de 486SX gestopt. Ik zou dus €50 vrij extreem veel vinden, al zitten monitor, keyb en muis erbij.

Oslik blyat! Oslik!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Op donderdag 06 juni 2002 20:13 schreef dion_b het volgende:
De PS/1 was nog een oude AT compatible PCtje van IBM- de lijn werd ergens rond de 486SX gestopt. Ik zou dus €50 vrij extreem veel vinden, al zitten monitor, keyb en muis erbij.
no offense, maar volgens mij heeft hij het toch echt over een PLAYSTATION ONE, ofwel PsOne. En nee, ik zou niet weten waar dat te koop is voor die prijs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 06 juni 2002 20:17 schreef dr.lowtune het volgende:

[..]

no offense, maar volgens mij heeft hij het toch echt over een PLAYSTATION ONE, ofwel PsOne. En nee, ik zou niet weten waar dat te koop is voor die prijs
[ouwe zak modus]
Jongen, dat soort spul is allemaal van na mijn tijd :7 :+
[/ouwe zak modus]

Sony is erg ongelukkig onorigineel geweest met het kiezen van de namen, ik heb die 'Playstation 2' al met PS/2 zien aanduiden. Erg slim |:(

Maarja, nu doet Microsoft het na- ik heb de eerste gevallen van verwarring tussen MSX en MS-Xbox al gezien :z

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

hmmja, leuke prijs. Maar wat moet je nu nog met een PS1 ? playstation 1 :? :P
En 50 $ in VS wordt wel veel meer hier hoor. Of ze die dingen hier ook gaan dumpen is altijd maar de vraag. En als je hem gaat importeren kost het je ook een smak geld extra.

/me haat consoles, maar dat hoeft niet iedereen te doen..

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-01 23:51

Exirion

Gadgetfetisjist

->[SP] lijkt me beter.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

In de winkel waar ik werk kost de playstation 1 nog steeds €99,95 en heb nog niks gezien van een prijs verlaging naar €50,-
Maar wie weet mischien over een maandje :)
Zou zelf toch doorsparen en een playstation 2 kopen , kan je ook je playstation 1 games op spelen

Verwijderd

Bij de FRS issie 94,99

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-01 18:57
Mja, hier is Spielerij niet echt voor. Als hij in de winkel voor 50 euro te koop is, staat dat wel in hun prijslijst, en anders kun je op www.marktplaats.nl kijken of iemand een tweedehands wil verkopen.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.