Verwijderd
jij wilt allesOp donderdag 06 juni 2002 19:30 schreef MasterOverdrive het volgende:
da wil ik dan ook
eigenlijk ben ik bang dat blauw helemaal niet kan met belichting UV
. Maar als dat mogelijk is, moet ik dat spul hebben
.
onzinOp donderdag 06 juni 2002 19:33 schreef executor het volgende:
eigenlijk ben ik bang dat blauw helemaal niet kan met belichting UV. Maar als dat mogelijk is, moet ik dat spul hebben
.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
ik had hieraan gedacht:Op donderdag 06 juni 2002 19:36 schreef BaRF het volgende:
[..]
onzinheh maar je hebt toch ook van dat dielite of hoe heet het? dyelite die dy mm, daar had je dacht ik ook blauw in...
=0200012271023384887&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21808&TK_PAR[MEDIUM]="]http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0200012271023384887&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=21808&TK_PAR[MEDIUM]=
kan ik dat spul gewoon in het water gooien
Wat dacht je van een blauwe fluo-marker?
Je zaagt m open en je gooit die vloeistof in het water.
Werkt perfect
Werkt perfect
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
waar kan ik die kope?Op donderdag 06 juni 2002 22:15 schreef Mad_Demon het volgende:
Wat dacht je van een blauwe fluo-marker?
Werkt perfect
Verwijderd
hobbyzaak, boekwinkel? gewoon van die markeer stiften...Op vrijdag 07 juni 2002 20:50 schreef executor het volgende:
[..]
waar kan ik die kope?
kzal het wel eens een keer proberenOp vrijdag 07 juni 2002 20:52 schreef _Robzilla_ het volgende:
[..]
hobbyzaak, boekwinkel? gewoon van die markeer stiften...
met zo'n fluo marker heb je wel blauwe kleur die waarschijnlijk ook wel wat oplicht in UV-licht, maar waarschijnlijk toch een heel stuk mindermooi dan Glowmotion!
dat is namelijk de "echte" UV-fluoriserende kleur, daarom is der ook maar 1 van
Verwijderd
Ik dacht dat je met modde vaak van de normale produkten afweek (altijd leuk zo'n zelfgemaakt [WC] blokje B.V.), vanwegen de koste (besparen) en anders blijft er weinig meer te modde & anders is het geen uitdaging meer om iets nieuws uit te vinden/proberen....Op vrijdag 07 juni 2002 21:23 schreef jjwa het volgende:
met zo'n fluo marker heb je wel blauwe kleur die waarschijnlijk ook wel wat oplicht in UV-licht, maar waarschijnlijk toch een heel stuk mindermooi dan Glowmotion!
Pagina: 1