Of: Castlevania Advance 2. Ik zit nu op 50% en tot nu toe... is het erg makkelijk. Wel ziet het er geweldig uit. Wat vinden jullie ervan?
Wat is Castlevania?????
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
KEN JE CASTLEVANIA NIET ??????
Wel ik dus wel , enkel nog nooit gespeeld
KEN JE CASTLEVANIA NIET ??????
Wel ik dus wel , enkel nog nooit gespeeld
Dat spel moet Japans zijn. Right?Op donderdag 06 juni 2002 19:22 schreef jdvanwijk het volgende:
Of: Castlevania Advance 2. Ik zit nu op 50% en tot nu toe... is het erg makkelijk. Wel ziet het er geweldig uit. Wat vinden jullie ervan?
Volgens mij zit je een beetje tof te doen met: Ik heb CastleVania 2, voor de rest maakt mij dat niet uit.
Hij komt toch in september in de US? Las ik iig op gamespot of zo.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
De rom is uit ja.. Maar ik hou niet van RPG'sOp donderdag 06 juni 2002 19:49 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Dat spel moet Japans zijn. Right?
Volgens mij zit je een beetje tof te doen met: Ik heb CastleVania 2, voor de rest maakt mij dat niet uit.
Dit is geen RPG. Maar een RPG/platform/adventure.Op donderdag 06 juni 2002 19:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
De rom is uit ja.. Maar ik hou niet van RPG's
Deel 1 vonnik toppie. 2 Koop ik ook wel
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Ik heb inderdaad de Japanse rom en een copybox.Op donderdag 06 juni 2002 19:49 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Dat spel moet Japans zijn. Right?
Waar gaat het spel over. Leg eens wat dialogen uit... 
Het ziet dus geweldig uit zoals je al zei? Heb je weer zo'n kaart? Hoeveel procent heb je al? En, misschien het belangrijkste... hoe zijn de bazen???
Het ziet dus geweldig uit zoals je al zei? Heb je weer zo'n kaart? Hoeveel procent heb je al? En, misschien het belangrijkste... hoe zijn de bazen???
Verwijderd
Ik heb het spel ook. Met emulator en romz (flash card komt eraan
)
Spel is wel cool, doet me heel erg denken aan de castelvania op de PSX met het mannetje Alucard en zijn zwaard (weet naam niet meer). Zeer coole castlevania was dat.
Spel is wel cool, doet me heel erg denken aan de castelvania op de PSX met het mannetje Alucard en zijn zwaard (weet naam niet meer). Zeer coole castlevania was dat.
Castlevania: Symphone of the night 
Onwwwwwiiiijjjjjsss cooool
Hoewel ik volledig vloeiend Japans spreek voel ik nu niet de behoefte om het te vertalen.Waar gaat het spel over. Leg eens wat dialogen uit...
Zeker weten!Het ziet dus geweldig uit zoals je al zei?
Yep.Heb je weer zo'n kaart?
50%, maar ik heb gehoord dat het spel tot 200% gaat ipv 100%.Hoeveel procent heb je al?
Grafisch erg mooi maar veel (te) makkelijk(er) dan COTM.En, misschien het belangrijkste... hoe zijn de bazen???
Spreuken zijn nu trouwens gerelateerd aan de items die je hebt: je kunt in het spel 5 elementen vergaren; als je bv bijlen hebt en vuur dan doe je een andere spreuk dan holy water en vuur. IMO een beter systeem dan die kaarten.
Over aanvallen: als je eenmaal B druk sla je met je zweep naar voren maar als je hem even inhoudt kun je hem "vrij bewegen". Erg handig tegen vijanden die je van achter proberen aan te vallen!
Het spel is trouwens erg goed te spelen: alle menu's zijn in het Engels! Items en dialoog is in het Japans, maar ja, als je ziet staan HP"@)#*)*&" dan kun je ook wel raden wat het is.
Heheh ik hoor het achtergrond geluidje alweer playen..hehe en de sfeer........TOTDAT JE OPEENS IEMAND VERSLAAT EN DE CREDITS VOORBIJ KOMENOp donderdag 06 juni 2002 20:50 schreef TweakerNummer het volgende:
Castlevania: Symphone of the night
Was echt binnen een dagje klaar...dat is dan niet meer leuk..
En aan de reacties te zien is de gba versie ook zo dus om de teleurstelling te vermijden laat ik hem links liggen...
Verwijderd
*Gasp* hij kentet niet, help?Op donderdag 06 juni 2002 19:40 schreef Blade_V het volgende:
Wat is Castlevania?????
Een van de beste side scrolling's ooit...
Iemand??? Dracula zelf niet verslagen dus??? Hehe. dan heb je de helft van het spel niet eens gehad..Op vrijdag 07 juni 2002 12:39 schreef Aakab het volgende:
[..]
Heheh ik hoor het achtergrond geluidje alweer playen..hehe en de sfeer........TOTDAT JE OPEENS IEMAND VERSLAAT EN DE CREDITS VOORBIJ KOMEN
Was echt binnen een dagje klaar...dat is dan niet meer leuk..
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1